DPF

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: DPF

Příspěvek od Axel.Foley »

Nový poznatek z dnešního rána: s ohřátým motorem jsem chvíli stál na parkovišti se zařazeným neutrálem. Po chvíli se ozvalo cvaknutí, jako když sepne spojka kompresoru klimy (ta byla vypnutá). Po rozjetí jsem zhruba po 500 m podřazoval a při meziplynu jsem zjistil, že se spustila regenerace. Dal jsem nohu z plynu se zařazenou rychlostí, a opravdu byla tam, regenerace jak vyšitá!
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Reklama
 

Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: DPF

Příspěvek od Chasnik »

Mě se to jednou spustilo při poskakování v kolonách po městě. A propos, jak to přesně poznáš při meziplynu? Já teda podle reálné spotřeby bez plynu, při pomalé jízdě i podle smradu (ale to může být od auta okolo...) a samozřejmě podle Torque Pro. Ale ten meziplyn by mě zajímal.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: DPF

Příspěvek od Axel.Foley »

Plynový pedál je u Tukyho celkem citlivý, tudíž dávkování meziplynu (ani málo ani moc) není problém. Jakmile ale probíhá regenerace, meziplyny v "navyklé poloze" jsou značně vlažné a je nutné plynový pedál déle podržet nebo sešlápnout víc. Je skrátka cítit, že dávka paliva, kterou auto za běžných okolností použije na meziplyn, při regeneraci teče jinde.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Odpovědět

Zpět na „Tucson 2015- Motor a převodovka“