Čo k tomu dodať... obyčajná lenivosť, bolo si treba ľahnúť pod auto a filter vymeniť (originál filter si mohol kúpiť v pohode v autorizáku, ako som Ti písal vyššie - mal by si 100% istotu, že by nikto nič nespoznal). Tgdi motory majú "plechovicu" naskrutkovanú odspodu na výmenníku olej/voda, takže ten prístup je o čosi horší ako pri dieseloch kde sa mení papierová vložka pohodlne pod kapotou. A ten nápad s odsávaním toho litra oleja radšej nekomentujem.dano30109 píše: ↑12 črc 2020, 13:26 akoze chapem mas pravdu neni to najlepsie riesenie.chcel som to len vyskusat realita dopadla tak ze som odsal 4l stareho oleja /4,5l je full napln/ dolial som 4l noveho a nastartoval som nechal to znova premiesat odsal som 1l oleja a dolial este zvysok 1l noveho oleja urobil som to len na skusku olej vyzera pekne cisty bude tam pocitam zhruba 4-5tisic km ale urcite potom poviem nech mi tam neleju ACEA C3 nie A5 natom budem trvat kedze je tam GPF.urcite kaslem nato ze motor mozno bude papat o 2-3% viacej benzinu ale bude urcite lepsia viskozita oleja a radsej nech tolko netrpi GPF
Apropos: v autorizáku sa s tebou na tému olej baviť nebudú.. nalejú to čo tam patrí podľa dielenskej dokumentácie podľa VIN A5/B5 alebo C2. Na C3 rovno zabudni.. olej nie je dosť eko, takže jeho použitie by bolo len s poznámkou v servisnej knižke "na výslovné prianie zákazníka a na jeho riziko"....