CITROËN ëC4
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11625
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: CITROËN ëC4
To je ale u každého technického zařízení. Pořád je to méně rizikové nebo chceš-li spíše "návratové" než jakékoliv investice do akcií, start-upů atp. .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Reklama
Re: CITROËN ëC4
Po 12 letech se solary jsem v otázce návratnosti skeptictejsi a je to taky otázka ceny energii, posledních 10 let jsem se pohyboval mezi 1,95 až cca 3,- Kč za kw, v okamžiku kdy bude kw za 6,- už to bude dávat jiné čísla. Jen skoda ze je málo slunečního svitu od listopadu do února. Být to někde více na jihu, tak solary a eauto dává mnohem lepší smysl.
Re: CITROËN ëC4
tak snáď ste vyrástli zo sna že objavíte spôsob akým by priemerný občan na niečom "zarobil" celý ten "koncept" je ekonomicky nezmyselný jedine žeby EV bolo na firmu a odpisy.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11625
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: CITROËN ëC4
On tady někdo něco psal o tom, že na FVE hodlá vydělávat?
Podmínky instalací a připojení FVE na Slovensku neznám a ani mě nezajímají, řeším to v ČR.
I mně vychází 1 kWh zhruba na Kč 2,-- během prvních 15 let, když kalkuluju s celkem velkým úložištěm 20 kWh. Sice jsem tu několikrát zmínil tu tezi z FVE do úložiště, z úložiště do aut, ale opakuji - je to úvaha ekonomická, nikoliv technická. Takhle velké úložiště řeším proto, že u nás bohužel nejsou úplně vzácné delší výpadky na VN. Malé čerpadlo u plynového kotle se z UPS utáhnout dalo, přechodem na kompletní vytápění elektrikou (a je jedno zda elektrokotlem nebo TČ) je u nás záložní zdroj fakt nutnost .
Jasně, připojením FVE a přechodem na vytápění elektro se dostanu na jiné ceny za kWh, ale když se podíváš na tarif D25d, ve kterém jedu teď, tak pokud si dobře pamatuju, tak ve VT je tam kompletní cena Kč 5,62 za 1 kWh, takže já to na ceně poznám dost už teď ...
Podmínky instalací a připojení FVE na Slovensku neznám a ani mě nezajímají, řeším to v ČR.
I mně vychází 1 kWh zhruba na Kč 2,-- během prvních 15 let, když kalkuluju s celkem velkým úložištěm 20 kWh. Sice jsem tu několikrát zmínil tu tezi z FVE do úložiště, z úložiště do aut, ale opakuji - je to úvaha ekonomická, nikoliv technická. Takhle velké úložiště řeším proto, že u nás bohužel nejsou úplně vzácné delší výpadky na VN. Malé čerpadlo u plynového kotle se z UPS utáhnout dalo, přechodem na kompletní vytápění elektrikou (a je jedno zda elektrokotlem nebo TČ) je u nás záložní zdroj fakt nutnost .
Jasně, připojením FVE a přechodem na vytápění elektro se dostanu na jiné ceny za kWh, ale když se podíváš na tarif D25d, ve kterém jedu teď, tak pokud si dobře pamatuju, tak ve VT je tam kompletní cena Kč 5,62 za 1 kWh, takže já to na ceně poznám dost už teď ...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: CITROËN ëC4
slabostka: Hele, chlape, s tebou musí být radost žít. Co příspěvěk to skeptický nebo negativistický názor.
Omlouvám se za příspěvek mimo téma.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: CITROËN ëC4
Já jedu v d45d takže předchozí období by pro mě bylo nesmysl mít FVE, za 21 měsíců mi konci fix, takže za 12 měsíců to budu řešit a pokud budu mít kw za více než 4,5 tak mi dává smysl FVE s výkonem 2-3kwpe asi bez baterie na jaro léto podzim a kvůli zime buď TČ vzduch voda nebo vzduch vzduch a v létě využít přebytečný výkon fve na pohon klimatizace TČ vzduch - vzduch. Případně vyšší výkon u Fve a o víkendech to využívat třeba na nabití auta.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11625
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: CITROËN ëC4
Nicméně jsme se poněkud, i když zajímavou diskuzí, vzdálili samotnému ëC4.
Hrál jsem si s konfigurátorem a narazil jsem ve výbavě Shine na sedadla čalouněná látkou s efektem kůže . Jasně, budu to sám před případnou objednávkou zkoumat, ale nemáte někdo zkušenost, co to je vlastně za materiál? Moje averze ke kůži na sedadlech je známá, takže jsem schválně zkusil jít cestou Feel Pack (se kterou jsme jezdili a kde jsou sedadla v látce, a to příjemné látce na omak i posez) a docpat to výbavou a zjistil jsem, že by to bylo zcela dostačující (bez vestavěné kamery se obejdu, prostě jí nechám zase dodělat a prosklenou střechu holt žena oželí) a dostal jsem se pod Kč 970.000,-- v aktuální akční nabídce. Jasně, pořád je to ranec peněz za auto zhruba segmentu C, ale na poměry BEV to není vůbec tak zlý .
Hrál jsem si s konfigurátorem a narazil jsem ve výbavě Shine na sedadla čalouněná látkou s efektem kůže . Jasně, budu to sám před případnou objednávkou zkoumat, ale nemáte někdo zkušenost, co to je vlastně za materiál? Moje averze ke kůži na sedadlech je známá, takže jsem schválně zkusil jít cestou Feel Pack (se kterou jsme jezdili a kde jsou sedadla v látce, a to příjemné látce na omak i posez) a docpat to výbavou a zjistil jsem, že by to bylo zcela dostačující (bez vestavěné kamery se obejdu, prostě jí nechám zase dodělat a prosklenou střechu holt žena oželí) a dostal jsem se pod Kč 970.000,-- v aktuální akční nabídce. Jasně, pořád je to ranec peněz za auto zhruba segmentu C, ale na poměry BEV to není vůbec tak zlý .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: CITROËN ëC4
Nemohli by objednať "predvádzačku" podľa tvojej konfigurácie?
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11625
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: CITROËN ëC4
Nemohli, protože bych si jí pak nekoupil . Mám obsesi čistým TP a nájezdem do 15 km ...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8132
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: CITROËN ëC4
nechcem ti nejak krivdit, ale tu FVE byt tebou by som zvazil dat projektantovi. Ja som taky ten "okoloiduci" (fve uz mam naprojektovanu a momentalne doladujem stavebnu predpripravu) ale fakt ti mozem napisat, ze to nemas vymyslene moc dobreMr. HYUNDAI píše: ↑05 kvě 2022, 08:24 To je ale u každého technického zařízení. Pořád je to méně rizikové nebo chceš-li spíše "návratové" než jakékoliv investice do akcií, start-upů atp. .
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11625
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: CITROËN ëC4
Samozřejmě, že to bude dělat projektant .
Takže díky a bylo by záhodno se vrátit k tématu - Citroën ëC4
Takže díky a bylo by záhodno se vrátit k tématu - Citroën ëC4
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate