Však to, Merkúr a lego Zlaté časy sú preč a teraz je doba technická. Nechcel som do auta nič extra iba airbagy, abs, centrál, rádio a klíma. To tam je. To, že sú tam elektricky ovládané okná a ovládanie rádia na volante je iba bonus. Mne stačí základná výbava, ktorá je aj tak bohatá a nájdem tam čo potrebujem. Niekto bude namietať, že tam nie je lakťová opierka, hmlovky a iné. Opierka sa dá oželieť a hmlovky som tento rok na peugeote zapol iba raz...tatchwud píše:Jó,kde jsou ty časy,kdy jsme si hrávali se stavebnicí "Merkur".Jinak jsem nechtěl nikdy kožený sedačky a teď budu mít ve výbavě kombinaci kůže - látka,tak jsem taky tak trochu na rozpacích.No.uvidíme,třeba to bude dobrý...vlado1979 píše:Čítal som tom, zello písal. Možno to nebude také tragické. Tá dnešná technika. Priplácame si za daždové a parkovacie senzory, snímače tlaku v pneumatikách a neviem čo ešte a potom musíme riešiť opravy tejto "modernej" techniky, takže sú to ďalšie výdavky navyše. Však sem tam sa stane, že ten alebo onen senzor odéde ... Ale čo už, doba je taká.
Moje pocity
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- Reklama
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Ty kombinované mám v kupéčku a jsou super. Sedák je látkový, takže se to jen tak nerozpálí a nepřilepíš se. A kůže je vedená elegantně po obvodu, nejspíš pro ten dojem a na omak. Taky jsem celokožené nechtěl a líbí se mi to takhle kombinovaně.tatchwud píše:Jó,kde jsou ty časy,kdy jsme si hrávali se stavebnicí "Merkur".Jinak jsem nechtěl nikdy kožený sedačky a teď budu mít ve výbavě kombinaci kůže - látka,tak jsem taky tak trochu na rozpacích.No.uvidíme,třeba to bude dobrý...
No ona je kůže ještě snad jakoby na bederní opěrce,ale doufám,že to snad půjde.Je tam klima,tak snad vedro na přilepení nebude....Jinak díky.Ty kombinované mám v kupéčku a jsou super. Sedák je látkový, takže se to jen tak nerozpálí a nepřilepíš se. A kůže je vedená elegantně po obvodu, nejspíš pro ten dojem a na omak. Taky jsem celokožené nechtěl a líbí se mi to takhle kombinovaně.
Couvání
Ahoj, i30ku mám asi týden... super auto, ovládání jsem si rychle a intuitivně zažil.
Problém mám jen s couváním. Je to oproti sedanu strašný nezvyk. Když otočím hlavu přes pravé rameno, vidím jen úzký průzor vzadu a výhled do stran prakticky žádný. Zvlášť při couvání na sídlišti v úzké řadě aut, kdy je třeba koukat jestli nějaké nevybočuje z řady. Parkovací sensory bohužel nemám.
Jaká je nejlepší technika couvání?
Problém mám jen s couváním. Je to oproti sedanu strašný nezvyk. Když otočím hlavu přes pravé rameno, vidím jen úzký průzor vzadu a výhled do stran prakticky žádný. Zvlášť při couvání na sídlišti v úzké řadě aut, kdy je třeba koukat jestli nějaké nevybočuje z řady. Parkovací sensory bohužel nemám.
Jaká je nejlepší technika couvání?
i30 1,4 CVVT Comfort + ESP, Moonlight blue, 11/2009
Re: Couvání
cúvacie senzory
napr.Conrad cena cca 50€,namontuješ sám.
Ale dá sa to aj bez nich.
i30 má perfektné spätné zrkadlá. Na precvičenie a nadobudnutie dôvery v seba samého by som ti doporučil ísť na parkovisko, zobrať dvoch kamarátov, ktorí ti budú robiť pevnú prekážku a skús podla spätných.
Tiež som mal s tým problém, nie si sám, najmä s odhadom vzdialeností za autom-pred tým som mal Accenta, a tam bolo vidno.Dosť mi pomohlo, že keď som zaparkoval, a myslel si, že už som na niekoho nalepený, vystúpil a skontroloval vzdialenosť- a bolo to tak 1m.Potom som znovu zacuval až na nejakých 30 cm a pokúsil som si "zapamatať" ten pohlad do zadu.
napr.Conrad cena cca 50€,namontuješ sám.
Ale dá sa to aj bez nich.
i30 má perfektné spätné zrkadlá. Na precvičenie a nadobudnutie dôvery v seba samého by som ti doporučil ísť na parkovisko, zobrať dvoch kamarátov, ktorí ti budú robiť pevnú prekážku a skús podla spätných.
Tiež som mal s tým problém, nie si sám, najmä s odhadom vzdialeností za autom-pred tým som mal Accenta, a tam bolo vidno.Dosť mi pomohlo, že keď som zaparkoval, a myslel si, že už som na niekoho nalepený, vystúpil a skontroloval vzdialenosť- a bolo to tak 1m.Potom som znovu zacuval až na nejakých 30 cm a pokúsil som si "zapamatať" ten pohlad do zadu.
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Couvání
Mám to podobně.Zrcátka jsou sice velká,ale trochu zkreslují.Takže buď senzory,nebo praxe.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Moje pocity
Presne ako to pisal alarm, som to robil aj ja. Snad odkedy mam vodicak, parkujem takmer vyhradne cez zrkadla a chvilku mi trvalo kym som sa v i30cw zorientoval v pomere medzi pohladom v zrkadle a realnou vzdialenostou. Staci si naozaj nejak potrenovat a zapamatat pohlad v zrkadle a jemu prisluchajucu realnu vzdialenost.
Hyundai Elantra, 1.6i Premium, 94kW, Marina Blue (2016)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)