GDI vs. CVVT

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
JirkaN
***
Příspěvky: 791
Registrován: 25 led 2016, 21:31

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od JirkaN »

idam.i píše:
vorlajz píše:GDI je samozřejmě mnohem lepší než CVVT :) taky jsme s nim leccos najezdil...

S CVVT nemám skúsenosti.No s GDI som si svoje odkrútil v aute kde bolo ešte lepšie odhlučnenie ako v i30 II.Napriek tomu si trúfam tvrdiť ,že D-CVVT ma tichší a hladší chod ako GDI.Silu neviem porovnať,lebo i40 je o dosť ťažšia ako i30.
Motáš jablka s hruškami. CVVT vs. GDI ??? ](*,) = ventily vs. vstřikování ??? ... Porovnávat můžeš MPI (vícebodové vstřikování) vs. GDI (přímé vstřikování do válce). U :hyu: motorů je D-CVVT (proměnlivé časování sacích a výfukových ventilů) u GDI i u MPI, myslím u novějších typů.
Takže tvrzení, že D-CVVT má tišší chod a hladší chod než GDI je tak nějak nesmysl, protože GDI má současně i D-CVVT.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mirus30
*****
Příspěvky: 1801
Registrován: 04 úno 2013, 19:53
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od Mirus30 »

99% lidi tady vi jak to Igor myslel, tak na co ty prednasky? Koukni se na nazev tematu, ten je taky spatne, ale myslim ze podstata tohohle vlakna je jinde, nez placani se po zadech jak jsem to tu vsem vysvetlil ](*,) ](*,)

BTW na strane 12 tohoto vlakna uz jsi to vsem vysvetloval, tak staci jednou ne? [-o<
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od vorlajz »

myslím, že autor tématu chtěl porovnat 1.6 motory dodávané do i30... musím souhlasit s Mírou...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
JirkaN
***
Příspěvky: 791
Registrován: 25 led 2016, 21:31

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od JirkaN »

Mirus30: Jaký plácání po zádech ...?

Už ten celý příspěvek je nějaký divný, když tedy odmyslím GDI vs. CVVT, čímž jsem píchnul do vosího hnízda ... Ale idam tvrdí, že s CVVT (pro 1% MPI) nemá zkušenosti, ale ví, že má tišší a hladší chod než GDI ](*,) .

Jestli jsem se tě tím opáčkem strany 12 nějak dotknul, tak se ti omlouvám.
Jsou horší OT příspevky a žádný emoce nevzbuzují a tento se navíc týkal tématu.

Možná to bude tím, že je pátek ... :roll:
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Uživatelský avatar
JirkaN
***
Příspěvky: 791
Registrován: 25 led 2016, 21:31

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od JirkaN »

BTW Koukám, že i v jiných vláknech se hned okřikuje za nepatřičné příspěvky. Zatím je to tady a v :hyu: i30 - 3. generace. Tak snad se ten virus nerozšíří víc ...
Možná by se stačilo do diskuze, která je směřována konkrétní osobě, nemíchat a nechat reagovat nejprve jeho.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Uživatelský avatar
Mirus30
*****
Příspěvky: 1801
Registrován: 04 úno 2013, 19:53
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od Mirus30 »

Me ses nicim nedotknul, takze se neni proc omlouvat. Je tu 21 stran diskuze o 1.6 motorech v i30 a drtiva vetsina to pochopi a pise svuj pohled na vec, nebo subjektivni dojmy o rozdilech tech motoru.
Ty zacnes vysvetlovat ze je to oznaceni spatne a proc je spatne, to bylo opravdu k veci :roll:
Neber to nijak spatne, je to jen muj nazor na ten tvuj, nic vic.
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9101
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od idam.i »

:-k hm,asi sú nejaké erupcie na slnku,lebo ľudia sú akýsi nervózni.Ide weekend,tak si snáď oddýchneme. :wink:
Aby som to zjednodušil.Motory s priamym vstrekovaním ako napr.GDI majú drsnejší chod a MNE sa zdajú aj hlučnejšie v porovnaní s motormi s nepriamym vstrekovaním ako napr.MPI.Na druhej strane GDI má viac sily aj v nižších otáčkach.No keďdže som mal GDI v ťažšiom aute ,tak rozdiel vo výkone moc necítim.Skôr naopak.Navyše keď MPI má DCVVT tak pôsobí aj celkom pružne.Dúfam,že som neprilial viac oleja(A3 :wink: ) do ohňa,keď som vyjadril svoj názor.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
JirkaN
***
Příspěvky: 791
Registrován: 25 led 2016, 21:31

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od JirkaN »

Mirus30 Vidíš a pořád se najdou takový co to nechápou ...

"...Navyše keď MPI má DCVVT tak pôsobí aj celkom pružne..." =D> :mrgreen:
A ještě když by MPI mělo GDI tak ... :mrgreen:

Zanechme pojmy, co se pletou s dojmy.
Vše vysvětleno. U mě je to profesionální deformace, že nemám rád, když se něco označuje nesprávným názvem. Budu si dávat pozor, abych na ně nereagoval. A tečka .
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9101
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od idam.i »

Vážne,prečo by motor s MPI (s nepriamym multi vstrekovanim),nemohol mať CVVT (variabilné časovanie ventilov),poprípade D-CVVT na oboch stranách.(nasávanie aj výfuk) ?
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
Mirus30
*****
Příspěvky: 1801
Registrován: 04 úno 2013, 19:53
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od Mirus30 »

No zrovna v te vete co jsi dal do uvozovek nevidim nic spatne, ale OK, nechme toho... vikend je za dvermi =D>

EDIT: Igore, nejen ze by mohl mit, on samozrejme ma!
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9101
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od idam.i »

Len zo zvedavosti.Mali i30 II. motor MPI aj s D-CVVT?
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
JirkaN
***
Příspěvky: 791
Registrován: 25 led 2016, 21:31

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od JirkaN »

idam.i píše:Len zo zvedavosti.Mali i30 II. motor MPI aj s D-CVVT?
NEMĚLY. Pouze závodní speciály. :hyu: o tom uvažoval i v seriové výrobě, ale nakonec to dali jen do GDI. Ale díky vstřícnosti prodejce :hyu: mi jako super extra výbavu MPI s D-CVVT namontovali do mého auta. Protože co jsem měl možnost odzkoušet i30 II. MPI bez D-CVVT, tak to skoro nejelo.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9101
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od idam.i »

Tak neviem. :-k Robíš si so mňa blázna,alebo áno. :-$
Všade som čítal o 1,6 CVVT a tak som nevedel ako to je.Už som pozrel staršie cenníky a mám tušenie ,že tú špecialitu nerobili len pre teba. =P~ :mrgreen:
OK končím na túto téme.Nechám to fundovanejším.
Naposledy upravil(a) idam.i dne 24 bře 2017, 11:37, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
JirkaN
***
Příspěvky: 791
Registrován: 25 led 2016, 21:31

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od JirkaN »

Mirus30: Kolik % lidí v tom má jasno?
idam.i píše:Tak neviem. :-k Robíš si so mňa blázna,alebo áno. :-$
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Uživatelský avatar
JirkaN
***
Příspěvky: 791
Registrován: 25 led 2016, 21:31

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od JirkaN »

idam.i píše:Tak neviem. :-k Robíš si so mňa blázna,alebo áno. :-$
Jestli jsi ty dva tvoje poslední příspěvky myslel vážně, tak ano. Jestli ne, tak ne.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“