Zkušenosti s provozem
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Zkušenosti s provozem
že by levné auto s nadprůměrným vnitřním prostorem (co se velikosti exterieru týče)
edit:
jelikož jsem po úrazu a momentálně již stojí týden v garáži a my jsme museli dojet do nemocnice pro léky, tak žena po usednutí za volant a otočením klíčku hlásí, že se nic nerozsvítilo !!! proboha proč to auto není schopno eliminovat tak zásadní chybu řidiče jako jsou špatně dovřené dveře ??? kdy jedna blbá sufitka je schopna z auta udělat nepojízdnej šrot ??? hlavně že se vypne radio a zhasnou hlavní světlomety,, o zásuvkách na 12V ani nemluvím, ty bez klíčku preventivně nefungují vůbec kdyby byl nějakej zásadnější problém v rodině, tak na toto auto se nedá spolehnout na 100%... pro optimisty uvádím, že u berlinga se zhasne nejen to radio, ale i vnitřní osvětlení tady jednotka BSI u PSA funguje tak jak by člověk očekával, tendle nedodělek ne
edit:
jelikož jsem po úrazu a momentálně již stojí týden v garáži a my jsme museli dojet do nemocnice pro léky, tak žena po usednutí za volant a otočením klíčku hlásí, že se nic nerozsvítilo !!! proboha proč to auto není schopno eliminovat tak zásadní chybu řidiče jako jsou špatně dovřené dveře ??? kdy jedna blbá sufitka je schopna z auta udělat nepojízdnej šrot ??? hlavně že se vypne radio a zhasnou hlavní světlomety,, o zásuvkách na 12V ani nemluvím, ty bez klíčku preventivně nefungují vůbec kdyby byl nějakej zásadnější problém v rodině, tak na toto auto se nedá spolehnout na 100%... pro optimisty uvádím, že u berlinga se zhasne nejen to radio, ale i vnitřní osvětlení tady jednotka BSI u PSA funguje tak jak by člověk očekával, tendle nedodělek ne
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
- Reklama
Re: Zkušenosti s provozem
Hmm, to je blbý. Ale věřím, že by stačilo při odchodu od auta ťuknout na klíčenku. Při blbě zavřených dveřích by to mělo dvakrát cvaknout a zůstat otevřený. Alespoň s kufrem to tak funguje. S pátejma dveřma se fakt musí třísknout aby se to zavřelo.https://www.hyundaiclub.net/posting.php ... 86&t=20160#
HYUNDAI ix20 TRIKOLOR 1,4 CVVT
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
Re: Zkušenosti s provozem
tam bych se zas bál, že, jak se zdá jak je auto ošizený, že to za čas nerozdejchaj elektrický zámky škodovka by zamkla celý auto a ty jedny dveře by nechala odemčený, u citroenu byla stejná funkce zámků jako u , tzn, jak píšeš, při otevřených se celé auto zase odemkne (nezamkne) už jsem objednal led sufitky a do kufru na světlo rozhodně přimontuju nějakej mikro vypínač http://www.ges.cz/cz/t-220-GES06503942.html
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Zkušenosti s provozem
Zdravím, dovolím si poznámku na trochu jiné téma. Nedávno jsem řešil, jak převézt věc, která by čouhala z auta, tedy s otevřenými zadními dveřmi. Narazil jsem na, pro mne, zásadní problém - jak dveře přikurtovat. Nenašel jsem žádný rozumný bod-úchyt. Vyřešil jsem to "znásilněním/ohnutím" té věci, tedy 3m koberce. Být to ale něco pevného, tak opravdu netuším, jak zadní dveře zajistit pro jizdu s vyčnívajícím nákladem.
Hyundai IX20 Trikolor 1,4CVVT PalmGreen
Re: Zkušenosti s provozem
to HonzaD: u Felicie jsem to řešil tak, že jsem do zámku pátých dveří zatlačil kovovou tyčinku ( stačil šroubovák). Po zaklapnutí zámku jsem otvorem protáhl špagát a ten uvázal na to kovové oko co je na prahu a zapadá do zámku. Tím jsem zároveň vypnul vnitřní osvětlení kufru. U IX20ky jsem to zatím nezkoušel. Jo a nevím jak by se chovalo čidlo zavření dveří a vlastně celé auto, při jízdě s otevřeným kufrem.
HYUNDAI ix20 TRIKOLOR 1,4 CVVT
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
Re: Zkušenosti s provozem
Na 5. dverich doporucuju otacenim postelovat gumove dorazy. Trosku je dotahnout at se dvere lepe zaviraji, zase ne moc at nemaji vuli. Tedy alespon predpokladam, ze dotahovat jdou jako u ostatnich aut - ja si je taky upravil na Outlanderu. Na i20 nebylo treba.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Zkušenosti s provozem
Díky za radu. Vím, že to tak funguje, ale nějak mě to nenapadlo. "Blběmu napověz!" Dnes jsem to skusil poštelovat a snad to bude dobrý. Jsou to ty dorazy ve výšce zadních světel.Amalfi píše:Na 5. dverich doporucuju otacenim postelovat gumove dorazy. Trosku je dotahnout at se dvere lepe zaviraji, zase ne moc at nemaji vuli. Tedy alespon predpokladam, ze dotahovat jdou jako u ostatnich aut - ja si je taky upravil na Outlanderu. Na i20 nebylo treba.
HYUNDAI ix20 TRIKOLOR 1,4 CVVT
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
Re: Zkušenosti s provozem
dnes jsem se zaměřil na to vnitřní osvětlení, tak celý problém tkví v šetření na nás zákaznících, ono se totiž po čase zhasne vnitřní kabinové osvětlení, i osvětlení kastlíku se zhasne, ale natáhnout jeden drát navíc do kufru by už asi auto nadmíru prodražilo
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Seskrabani namrazi ze svetel
Zajimalo by me, jak resite seskrabani namrazy ze svetel (prednich i zadnich)? Ty vytvarovane plasty se hodne spatne skrabkou cisti, jedno svetlo trva skoro tolik, jak predni okno... Navic (alespon zadni plasty) obcas praskaji dokonce i pri samovolnem roztopeni ledoveho kruniru a jeho opadani v prubehu jizdy, ne to u skrabani...
Re: Zkušenosti s provozem
neškrábu to, přední roztají velmi rychle po rozsvícení a zadní svítí i přes jinovatku jak mají
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Zkušenosti s provozem
Tak tak, ani já ne, pouze sníh ometu smetáčkem (to asi každej ,leč jinak neřešim.
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s provozem
Vôbec by som tie plasty neškrábal. Plast je mäkký a budeš to mať dodriapané. Tak ako povedal mmv, problém sa vyrieši sám.
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
-
- *
- Příspěvky: 14
- Registrován: 06 říj 2013, 11:49
- Bydliště: Minkovice
Re: Zkušenosti s provozem
To je teda zajímavé. Kde asi udělali kluci z chybu? Tohle jsem na žádném autě neměl potřebu řešit.JirN píše:Zajimalo by me, jak resite seskrabani namrazy ze svetel (prednich i zadnich)? Ty vytvarovane plasty se hodne spatne skrabkou cisti, jedno svetlo trva skoro tolik, jak predni okno... Navic (alespon zadni plasty) obcas praskaji dokonce i pri samovolnem roztopeni ledoveho kruniru a jeho opadani v prubehu jizdy, ne to u skrabani...
Re: Zkušenosti s provozem
Nejezdíš v zimě a nebo dáváš auto důsledně do garáže.
HYUNDAI ix20 TRIKOLOR 1,4 CVVT
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
Re: Seskrabani namrazi ze svetel
Hele, když jsou to plasty, tak by tomu neměla vadit teplá voda . Mohla by to vyřešit flaška teplý vody . Soused takhle zavlažuje Renaulta a zatím žádný problém.JirN píše:Zajimalo by me, jak resite seskrabani namrazy ze svetel (prednich i zadnich)? Ty vytvarovane plasty se hodne spatne skrabkou cisti, jedno svetlo trva skoro tolik, jak predni okno... Navic (alespon zadni plasty) obcas praskaji dokonce i pri samovolnem roztopeni ledoveho kruniru a jeho opadani v prubehu jizdy, ne to u skrabani...
HYUNDAI ix20 TRIKOLOR 1,4 CVVT
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601