Modrákovo deníček
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrákův deníček, začátek nové éry :-)
Táák máme za sebou hromadu práce: https://picasaweb.google.com/YuriiGT/Mo ... IL-uca_QA#
Při rozborce motoru jsme zjistili že mezi 3. a 4. válcem foukalo těsnění a ze 2. válce nejspíš foukalo do vody... turbína je v perfektním stavu, motor má nejspíš opravdu najeto kolik je na tachometru a v motoru je minimum karbonu. Nejspíš by stačilo jenom vyměnit těsnění pod palicí a srovnat hlavu se svody ale když už je to rozdělané, tak budou i nové kroužky.
Takže se kochejte fotečkama, dál budeme pokračovat nejspíš příští víkend.
Při rozborce motoru jsme zjistili že mezi 3. a 4. válcem foukalo těsnění a ze 2. válce nejspíš foukalo do vody... turbína je v perfektním stavu, motor má nejspíš opravdu najeto kolik je na tachometru a v motoru je minimum karbonu. Nejspíš by stačilo jenom vyměnit těsnění pod palicí a srovnat hlavu se svody ale když už je to rozdělané, tak budou i nové kroužky.
Takže se kochejte fotečkama, dál budeme pokračovat nejspíš příští víkend.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- Reklama
- Markus Huhtimo
- **
- Příspěvky: 272
- Registrován: 30 dub 2010, 14:38
- Bydliště: Ostrava
Re: Modrákův deníček: začátek nové éry :-)
Tak se to má dělat!
Tuscani Tiburon 2.0 TURBO - under construction (Shinning white, Koni suspension, Eibach lowering springs, Nokian supersport tyres, Kosei wheels, Brembo brakes, etc.)
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrákův deníček: začátek nové éry :-)
Kurňa nějáko to trvá Když to půjde dobře, doděláme to ve středu, když ne tak snad o víkendu, alespoň přibyly další fotky:
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: Modrákův deníček: začátek nové éry :-)
Pekna prace
Jsem zvedavej az to bude hotove
Jsem zvedavej az to bude hotove
Hyudai coupe 97' 2.0 -102 kW - My darling
Hyundai Scoupe GT 95' 1.5 - 85kW - Sold
Škoda Favorit 92' 1.3 - 43 kW - Sold
Audi 100 89' 2.3-100 kW - Dead
Hyundai Scoupe GT 95' 1.5 - 85kW - Sold
Škoda Favorit 92' 1.3 - 43 kW - Sold
Audi 100 89' 2.3-100 kW - Dead
Re: Modrákův deníček: začátek nové éry :-)
Tak uz vrniiiiiiiiiiii!Jeste se vymenily vsechny kulaky na pr. naprave a muze si pro nej Jirka prijit!
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrákův deníček: začátek nové éry :-)
Táák máme po generálce nalítáno cca 500km a udělal jsem si tak něják obrázek o tom co vyřešila a co ne
Bohužel přehřívání respektive provozní teploty kolem 100 stupňů celsia a občasné skorovaření po dojezdu zůstaly Budu muset navrtat do termostatu pár dírek aby se to trochu uklidnilo, máme podezření že to způsobuje nějáká mikroprasklinka v palici, nebo prasklej housing turba
Nicméně abych všechno neviděl tak černě, najezdil jsem posledních pár dní cca 250km kombinací dálnice 60km, rychlostí kolem 100 a zbytek po městě se spotřebou 7,4 litru!!! Tak málo sem s Modrákem ještě nikdy neměl ani když sem jezdil jen po okreskách
Další klad je, že líp tlačí turbína díky srovnanejm svodům tlačí líp... a s odpojeným regulátorem tlaku tlačí cerveně už při 2500 otáčkách což je maso
Bohužel přehřívání respektive provozní teploty kolem 100 stupňů celsia a občasné skorovaření po dojezdu zůstaly Budu muset navrtat do termostatu pár dírek aby se to trochu uklidnilo, máme podezření že to způsobuje nějáká mikroprasklinka v palici, nebo prasklej housing turba
Nicméně abych všechno neviděl tak černě, najezdil jsem posledních pár dní cca 250km kombinací dálnice 60km, rychlostí kolem 100 a zbytek po městě se spotřebou 7,4 litru!!! Tak málo sem s Modrákem ještě nikdy neměl ani když sem jezdil jen po okreskách
Další klad je, že líp tlačí turbína díky srovnanejm svodům tlačí líp... a s odpojeným regulátorem tlaku tlačí cerveně už při 2500 otáčkách což je maso
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: Modrákův deníček: začátek nové éry :-)
2500? to celkem závidim, to já abych si na červenej boost vždycky poslal písemnou žádost
Hyundai S-Coupé GTTurbo r.v.1993 - potvora červená
Re: Modrákův deníček: začátek nové éry :-)
Dej tam tu 82 a nedelej zadni dirky!Yurii píše:Táák máme po generálce nalítáno cca 500km a udělal jsem si tak něják obrázek o tom co vyřešila a co ne
Bohužel přehřívání respektive provozní teploty kolem 100 stupňů celsia a občasné skorovaření po dojezdu zůstaly Budu muset navrtat do termostatu pár dírek aby se to trochu uklidnilo, máme podezření že to způsobuje nějáká mikroprasklinka v palici, nebo prasklej housing turba
Nicméně abych všechno neviděl tak černě, najezdil jsem posledních pár dní cca 250km kombinací dálnice 60km, rychlostí kolem 100 a zbytek po městě se spotřebou 7,4 litru!!! Tak málo sem s Modrákem ještě nikdy neměl ani když sem jezdil jen po okreskách
Další klad je, že líp tlačí turbína díky srovnanejm svodům tlačí líp... a s odpojeným regulátorem tlaku tlačí cerveně už při 2500 otáčkách což je maso
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrákův deníček: začátek nové éry :-)
s 82 to zase bude v jendom kuse studený
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrákův deníček: začátek nové éry :-)
Tak včera nahozenej 82 stupňovej termostat a asi ho tam nechám Denska dopoledne jsem ho moc nešetřil a udělal si perfektní Joyride kolem Slapské přehrady Když k tomu přičtu cca třetinnu nádrže projeté ve městě, spotřeba byla snesitelných 8,5 litru, nicméně cestou ze Slap jsem natankoval plnou a změřil spotřebu stylem pan klobouk a k baráku mi vyšla spotřeba 5,06!!!
Mít lehkou nohu pořád, měl bych hotový ekoauto ale znám se
Mít lehkou nohu pořád, měl bych hotový ekoauto ale znám se
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrákův deníček: začátek nové éry :-)
Tak mám tu po dlouhé době aktualizaci týkající se toho modrýho zázraku
Od generálky mám najeto necelých 2000km takže už se nebojím trochu mu šlápnout na krk. Musím uznat, že se mi moc líbí ten pocit, když ve 160 šlápnnu na plyn a auto jde neuvěřitelně ochotně ke 180, dál jsem to z bezpečnostních důvodů zatím netestoval, ono 5000 ot. je 5000 ot.
Odhlučnění:
Trochu jsem se nechal inspirovat Hardem a jeho kobercovým podběhem ale pustil jsem se do toho z druhé strany V gumexu jsem si koupil 2ks 10mm a 1ks 20mm odhlučňovací desky typ 500. Je to vlastně taková pěnová deska s jednou samolepící stranou o rozměru 2x1metr, určená pro odhlučňování kompresoroven
Pak sem drapnul do ruky nůž benzín, šroubovák a začal jsem rozebírat. Zevnitř jsem 20mm deskou vylepil oba blatníky a zadní boky, podběhy, a to prakticky celoplošně jako puzzle V zadních bokách a u předních blatníků jsem se snažil o úplné rozdělení větších prostorů a úplné pokrytí podběhů a spol, při tom jsme vystříkal zadní lemy a nějáké další dutinky (stále bez koroze ).
Pak jsme 10mm použil na doladění, částečné vytapetování kufru, úpravu prostoru pro rezervu a pod zadní sedačky... můj loňský pokus o odhlučnění pomocí bublinkovéfolie totálně jsem zahodil protože jeho výsledek byl veškerý žádný
Pak mi zbyla ještě nějáká desítečka tak jsem jí použil zevnitř na kapotu...
Ještě nebyla pořádná testovací jízda po dálnici, ale musím uznat, že po tomhle odhlučnění ačkoli jsem si moc nesliboval (přecejenom cena všeho matriálu byla asi jenom 1300,-) jsem byl mile překvapený jak auto uvnitř ztichlo. Bohužel to nemám jak změřit ale slyšet to je, a obzvlášť při vyšších rychlostech.
Zítra mne čeká zespoda oblepit palubka a nějáké drobnosti s elektrikou...
Přehřívání a nepravidelný volnoběh:
Tohle řeším v jiném tématu prozatím vyměněna váha vzduchu, TPS a spol, budu teď chvíli jezdit s octem v chladící soustavě aby se to trochu odkamenovalo a uvidíme pak Zatím závada trvá
Lak:
Dneska taky proběhly první pokusy o přeleštění karoserie... Střecha je úděsná, navíc mám po celém autě krom bílých vad laku taky černé tečky jako od asfaltu. Zítra to zkusím přeleštit celé klasickým Tempem ale bojím se nevalných výsledků
Interier:
V týdnu chci přeházet pár věcí z interieru Skrblíka do Modráka... snad se s Pavlem něják sejdeme abych nemusel jet na sraz s interierem co dělá hromady pazvuků Na cestu na D1 v nynějším stavu bych se fakt netšil
Řazení:
Dál mám v plánu omrknout a trochu přeseřídit laovody k řazení a zkontrolovat spojku... zdá se mi, že trochu blbne.
To je zatím vše, pár fotek hodím v pondělí.
Od generálky mám najeto necelých 2000km takže už se nebojím trochu mu šlápnout na krk. Musím uznat, že se mi moc líbí ten pocit, když ve 160 šlápnnu na plyn a auto jde neuvěřitelně ochotně ke 180, dál jsem to z bezpečnostních důvodů zatím netestoval, ono 5000 ot. je 5000 ot.
Odhlučnění:
Trochu jsem se nechal inspirovat Hardem a jeho kobercovým podběhem ale pustil jsem se do toho z druhé strany V gumexu jsem si koupil 2ks 10mm a 1ks 20mm odhlučňovací desky typ 500. Je to vlastně taková pěnová deska s jednou samolepící stranou o rozměru 2x1metr, určená pro odhlučňování kompresoroven
Pak sem drapnul do ruky nůž benzín, šroubovák a začal jsem rozebírat. Zevnitř jsem 20mm deskou vylepil oba blatníky a zadní boky, podběhy, a to prakticky celoplošně jako puzzle V zadních bokách a u předních blatníků jsem se snažil o úplné rozdělení větších prostorů a úplné pokrytí podběhů a spol, při tom jsme vystříkal zadní lemy a nějáké další dutinky (stále bez koroze ).
Pak jsme 10mm použil na doladění, částečné vytapetování kufru, úpravu prostoru pro rezervu a pod zadní sedačky... můj loňský pokus o odhlučnění pomocí bublinkovéfolie totálně jsem zahodil protože jeho výsledek byl veškerý žádný
Pak mi zbyla ještě nějáká desítečka tak jsem jí použil zevnitř na kapotu...
Ještě nebyla pořádná testovací jízda po dálnici, ale musím uznat, že po tomhle odhlučnění ačkoli jsem si moc nesliboval (přecejenom cena všeho matriálu byla asi jenom 1300,-) jsem byl mile překvapený jak auto uvnitř ztichlo. Bohužel to nemám jak změřit ale slyšet to je, a obzvlášť při vyšších rychlostech.
Zítra mne čeká zespoda oblepit palubka a nějáké drobnosti s elektrikou...
Přehřívání a nepravidelný volnoběh:
Tohle řeším v jiném tématu prozatím vyměněna váha vzduchu, TPS a spol, budu teď chvíli jezdit s octem v chladící soustavě aby se to trochu odkamenovalo a uvidíme pak Zatím závada trvá
Lak:
Dneska taky proběhly první pokusy o přeleštění karoserie... Střecha je úděsná, navíc mám po celém autě krom bílých vad laku taky černé tečky jako od asfaltu. Zítra to zkusím přeleštit celé klasickým Tempem ale bojím se nevalných výsledků
Interier:
V týdnu chci přeházet pár věcí z interieru Skrblíka do Modráka... snad se s Pavlem něják sejdeme abych nemusel jet na sraz s interierem co dělá hromady pazvuků Na cestu na D1 v nynějším stavu bych se fakt netšil
Řazení:
Dál mám v plánu omrknout a trochu přeseřídit laovody k řazení a zkontrolovat spojku... zdá se mi, že trochu blbne.
To je zatím vše, pár fotek hodím v pondělí.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrákův deníček: Prokletí pokračuje... :(
Tak a je to v péérdeli opět... cestou po dálnici do Prahy jsem trošku vyzkoušel ostražitost policejního Passata a měl jsem obrovskou radost z toho odhlučnění, jakoby to bylo jiný auto a to doslova. Dokonce během jízdy na dálnici v rychlosti kolem 140kmh krásně rozumím rádiu (a to jsem ještě neodhlučnil střechu a dveře!!!
Jenomže to by nebyl Modrák aby se zase něco neposralo... Po příjezdu do Prahy zastavím na pumpě a z větrání se zčíná lynout smrad spálené gumy nebo něčeho takového, tak v předtuše nejhoršího otevřu kapotu, z kompresoru klimatizace stoupá černý dým a pekelně to smrdí Takže klima v pdeli, auto nemá šíbr a ve čtvrtek mne čeká 400km po dálnici (
Prozatím to vypadá na to, že se vlivem nedostaku chladícího média zadřel kompresor a jelikož motor běžel vesele dál a jediná část mezi motorem kompresorem (elektor spojka) to odnesla a prostě vyhořela...
Takže musím sehnat kompresor pro klimu což rozhodně nebude na Scoupe sranda A navíc musím pak sehnat někhohm kdo mi tu klimu v autě naplní... zatím mne všechyn autoservisy poslaly doprdele protože R12 prostě nedoplňujou
Jenomže to by nebyl Modrák aby se zase něco neposralo... Po příjezdu do Prahy zastavím na pumpě a z větrání se zčíná lynout smrad spálené gumy nebo něčeho takového, tak v předtuše nejhoršího otevřu kapotu, z kompresoru klimatizace stoupá černý dým a pekelně to smrdí Takže klima v pdeli, auto nemá šíbr a ve čtvrtek mne čeká 400km po dálnici (
Prozatím to vypadá na to, že se vlivem nedostaku chladícího média zadřel kompresor a jelikož motor běžel vesele dál a jediná část mezi motorem kompresorem (elektor spojka) to odnesla a prostě vyhořela...
Takže musím sehnat kompresor pro klimu což rozhodně nebude na Scoupe sranda A navíc musím pak sehnat někhohm kdo mi tu klimu v autě naplní... zatím mne všechyn autoservisy poslaly doprdele protože R12 prostě nedoplňujou
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Modrákův deníček: Prokletí pokračuje... :(
ou, scoupáč a klima - mno v podstatě jsi byl jedinej koho jsem kdy znal že jí měl a fungovala hodně štěstí při shánění - skoro se bojím že v ČR to neseženeš.... co takhle allegro.pl?
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Piskotkiller
- Moderátor
- Příspěvky: 679
- Registrován: 25 črc 2009, 21:26
- Bydliště: Fidži
Re: Modrákův deníček: Prokletí pokračuje... :(
ty vole to snad ne,pro blacka mě klima funguje bez problémů
Hyundai Scoupe GT
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Modrákův deníček: Prokletí pokračuje... :(
wow fakt?
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS