Stav auta / technicke rady / problemy TUCSON
Moderátor: Moderátoři
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Mám malý dotaz: Jaký typ motoru má Tucson CRDi? Mně řekl technik při koupi, že je to Detroit motor
A zase jedn kámoš prej Peugeot??? Ví to někdo?
A zase jedn kámoš prej Peugeot??? Ví to někdo?
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
- Reklama
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
To Saimon...
Ani jeden nemá pravdu Saimone,ten motor je od Italského specialisty na Dieselové motory a firma se jmenuje
VM Motori.
První typy jezdily i v Alfa-Romeo a pak to odkupovaly i některé další automobilky včetně na trhu v USA automobilka JEEP pro některé typy...
Korejci potřebovali na trhy v Evropě a hlavně v USA Diesel motor který už má ve světě nějaké solidní jméno ikdyž pár chyb tenhle motor měl,počkali si a osadili ten motor léta ověřenými součástkami od Bosche a dalších firem,která dělaj kvalitní součástky...
Ani jeden nemá pravdu Saimone,ten motor je od Italského specialisty na Dieselové motory a firma se jmenuje
VM Motori.
První typy jezdily i v Alfa-Romeo a pak to odkupovaly i některé další automobilky včetně na trhu v USA automobilka JEEP pro některé typy...
Korejci potřebovali na trhy v Evropě a hlavně v USA Diesel motor který už má ve světě nějaké solidní jméno ikdyž pár chyb tenhle motor měl,počkali si a osadili ten motor léta ověřenými součástkami od Bosche a dalších firem,která dělaj kvalitní součástky...
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
FORD - No vidíš! Každý říká něco jiného ale aspoň víme. Jinak ten Ital byl pěkný koko-t z těma žhavičema! Asi je u nich nepotřebuje
Naposledy upravil(a) Saimon dne 09 bře 2012, 20:15, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Saimone,Ital ten kokot určitě nebyl!!!
Jistá léta dělali a dělají i dnes jedny z nejlepších motorů na světě,kdo vidí trochu víc do principu spalovacího motoru,tak ví o čem mluvím...
Jsem zjistil,že původně ten motor byl navržen pro podélnou zástavbu ve vozidle kde by přístup třeba ke žhavičům,byl ůplně v pohodě...Jenže automobilkám,které to pak odkoupily,těm to bylo jedno,jestli někdo v garáži bude tohle měnit-na to máme přece servisy,které mají vyškolené mechaniky a dílny plné přípravků...
Jistá léta dělali a dělají i dnes jedny z nejlepších motorů na světě,kdo vidí trochu víc do principu spalovacího motoru,tak ví o čem mluvím...
Jsem zjistil,že původně ten motor byl navržen pro podélnou zástavbu ve vozidle kde by přístup třeba ke žhavičům,byl ůplně v pohodě...Jenže automobilkám,které to pak odkoupily,těm to bylo jedno,jestli někdo v garáži bude tohle měnit-na to máme přece servisy,které mají vyškolené mechaniky a dílny plné přípravků...
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
To Saimon...
Bud v klidu,tyhle přešlapy automobilek jsou i u dnešních novějších aut ůplně normální a naprosto běžné...
Bud v klidu,tyhle přešlapy automobilek jsou i u dnešních novějších aut ůplně normální a naprosto běžné...
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Forde, ten motor neznám, tak reaguji na to, že jsem byl zvyklý měnit žhaviče z hora a né kdesi za motorovým prostorem
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Je pravda, že přístup třeba ke žhavičům je u těchto motorů ve vozech opravdu na hov...
V Tucsonu je ten motor jěšte k tomu pěkně utopený pod kapotou...
V Tucsonu je ten motor jěšte k tomu pěkně utopený pod kapotou...
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
To Melda...
Jak si nakonec vyřešil ten ohmataný věnec volantu???
Jak si nakonec vyřešil ten ohmataný věnec volantu???
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Já si našil sám a jsem spokojený Mrkni na mé fotky.FORD píše:To Melda...
Jak si nakonec vyřešil ten ohmataný věnec volantu???
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Zítra kouknu,ted mám slabé připojení...
Pro sebe to nepotřebuji,žena má najeto jen 90tkm a máme černý interiér,ten se neohmatává...
Jen me ze zvědavosti zajímá Melda,před nějakým časem se o to zajímal a od té doby nic...
Pro sebe to nepotřebuji,žena má najeto jen 90tkm a máme černý interiér,ten se neohmatává...
Jen me ze zvědavosti zajímá Melda,před nějakým časem se o to zajímal a od té doby nic...
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Ještě nijak. Nemám čas a potřebuji jezdit. Četl jsem také o barvení volantu barvou na kůži.
-
- *
- Příspěvky: 13
- Registrován: 21 bře 2012, 14:19
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Zdar, mám ten samej problém, ale děla mi to jen při zařazení dvojky a tojky pod 2000 tisíce a bylo mi řečeto, že je to ložisko které stojí cca 800,- ale je to na oddělení motoru od převodovky. Mě se ještě objevil zvuk při sešlápnutí spojky jako kdybych řadíl přez zuby a to je prej v haji přítlačák, ale pořád to řadíantiexe píše:Caves, mam takyto problem: pri preradovani rychlosti, pokial klesnu otacky pod 2000, auto sa rozochveje. Preto motor vytacam na 3000, aby pri preradeni boli otacky nad 2000. Je to spravne? Alebo mam nieco chytene? Napr. dvohmotovy zotrvacnik?
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Meldo,o barvení kůže jsem slyšel ale nedokážu si představit jak to dělaj na volantu....
Dej pak echo jak to probíhá,dík a mej se....
Dej pak echo jak to probíhá,dík a mej se....
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Tak a auto je pokrstenéGiorgioPO píše:No, dovolím si nesúhlasiť. Na poistky som našiel miesto pri rezerve - taký malý výčnelok. Neviem prečo ich predošlý maijiteľ mal umiestnené na koberci vzadu (prilepené cez suchý zips). Lekárničku som preložil do plátenej taštičky a vtesnal k zdviháku tiež k rezerve. Reflexnú vestu som dal pod sedadlo spolujazdca - doklady by tam aj tak nevošli. No s trojuholníkom si neviem rady. Lano asi nejako natesnám nabok k rezerve, ale ten trojuholník - no neviem, neviem. Možno sa necham inšpirovať s tým suchým zipsom a vyhodím vaničku z kufra.Saimon píše:Přesně tak. Místa je na vše dost.
Postaral sa o to môj známy výstražný trojuholník, pre ktorý vďaka rozmerom som nenašiel miesto. A keďže som chcel aj trojuholník aj vaničku, riešil som to tak, že som ho dal pod vaničku. No pri väčšom nákupe musel ísť medzi nákup. A stalo sa, že sme ho - a to už jedno kto bol posledný, zabudli spratať na jeho miesto, na čo som prišil, keď mi pri zatáčkach začal búchať do plastu (čo som si v prvom momente neuvedomil - v Berlingu tam bol kov). Výsledok zopár takýchto zabudnutí som si všimol včera - podriapaný a prasknutý plast v kufri po oboch stranách nad uložením kolies. Som z toho HAPPY
Zvažujem 3 riešenia:
1. výmenu plastov
2. nalepenie a prelepenie týchto miest koberčekom
3. netuším čo, ale tí, čo majú LPG v Tucsone majú asi nejaké riešenie na odkladanie všetkého toho, čo som natrepal k rezerve, ked tam ide nádrž + navyše pribudnú ďalšie veci.
Prosím, poradte.
97-00 Favorit 135L, 01-12 Citroen Berlingo 2.0 HDi, 12-XX Hyundai Tucson 2.0i 4WD