Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1.5DPi
Mam prumer 6,4l pri najetych 38000 km za 3,5 roku.
Za me spokojenost, ford zral o litr vic.
Jezdim 2/3 dalnice na tempomat, kde to valim okolo 135km/h, neco popojizdeni po meste. Auto je nalozene vetsinou max napul. Styl jizdy normalni, ani praseni, ani setreni - nechci ku*vit auto, ale benzin nepocitam.
Podle me normalni spotreba, co odpovida autu i motoru a jit zasadne dolu bez uvazovani o spotrebe nelze.
Za me spokojenost, ford zral o litr vic.
Jezdim 2/3 dalnice na tempomat, kde to valim okolo 135km/h, neco popojizdeni po meste. Auto je nalozene vetsinou max napul. Styl jizdy normalni, ani praseni, ani setreni - nechci ku*vit auto, ale benzin nepocitam.
Podle me normalni spotreba, co odpovida autu i motoru a jit zasadne dolu bez uvazovani o spotrebe nelze.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
Zdravím. Hyundai má teď přes léto různé akce na skladovky, výkupní bonus atd. , tak jsem se díval na nabídky a 1.5 dpi je už je s výkonem 70(71) kw. K tomu motoru nemůžu nic najít, specifikace, co to má a nemá, nějaké testy, recenze.. Nevíte kde se dá něco dohledat? Nebo už jste v tom někdo jeli? Díky
i30 III combi 1.0 T-GDi 2019
Ceed SW 1.4 CVVT 2008
Ceed SW 1.4 CVVT 2008
Re: Motor 1.5DPi
V tomto vlákně něco popisuje ZED, má i30 s novým motorem:
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=195
Jinak na stránkách jsou ke stažení základní technické parametry.
Nejspekulovanější - maximálka 187, zrychlení 0-100 12,3s
Kdysi se dalo auto vypůjčit na den i více, ale to už dnes asi nehrozí.
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=195
Jinak na stránkách jsou ke stažení základní technické parametry.
Nejspekulovanější - maximálka 187, zrychlení 0-100 12,3s
Kdysi se dalo auto vypůjčit na den i více, ale to už dnes asi nehrozí.
Re: Motor 1.5DPi
Testovací jízda, ta napoví, zda Vám auto sedne a bude to to co by jste očekávali.
Hyundai i30 kombi 2021 Smart 1.5 DPi, průměrná spotřeba 5.6l
Re: Motor 1.5DPi
Včera jsem jel Šternberk - Ostrava a zpět. Tam 2 osoby, zpátky 4 osoby. Cca 230Km. Stav tacho: 4200Km. Spotřeba dle PP 5,1. Za mě dobrý!
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1.5DPi
Pěkné na pořádně nezajeté auto Zvlášť, jestliže to bylo přes Rýmařov a Opavu (i když následně z Rýmařova je to z kopce ).
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Motor 1.5DPi
Nene. Přes Olomouc a po dálnici.
Re: Motor 1.5DPi
Nerad cituju sám sebe, ale pořád mi vrtá hlavou, že maximálka i zrychlení jsou naprosto shodné s motorem 81kw!!willy50 píše: ↑07 črc 2024, 14:16 V tomto vlákně něco popisuje ZED, má i30 s novým motorem:
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=195
Jinak na stránkách jsou ke stažení základní technické parametry.
Nejspekulovanější - maximálka 187, zrychlení 0-100 12,3s
Kdysi se dalo auto vypůjčit na den i více, ale to už dnes asi nehrozí.
Jestli to soudruzi z Koreje sprostě a bezmyšlenkovitě neopráskli.
Re: Motor 1.5DPi
Zrovna koukám na Slovenské stránky Hyundai a zde je uvedeno u motoru 1.5 DPi 0-100km/h 13,4 , max.rychlost 178 a krouťák 139,3. Výkon 70,6 kW. Češi v tom mají bordel.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
-
- **
- Příspěvky: 204
- Registrován: 05 srp 2020, 09:03
Re: Motor 1.5DPi
Podle mě 12,3s je v HB a 13,4s kombi.
Před 2. FL je to 12,8s v kombi myslím.
Před 2. FL je to 12,8s v kombi myslím.
i30 Kombi 2019 1.4 T-GDI 103kW Comfort "Clean Slate Blue"
Tucson NX4e FL 2024 1.6 T-GDI 118kW Style "Ecotronic Gray Pearl"
RIP Focus MK2 Kombi FL 2008 1.6 TDCi 66kW 33x xxx km
RIP Focus MK1 Kombi 2004 1.8 TDCi 74kW 414xxx km
Tucson NX4e FL 2024 1.6 T-GDI 118kW Style "Ecotronic Gray Pearl"
RIP Focus MK2 Kombi FL 2008 1.6 TDCi 66kW 33x xxx km
RIP Focus MK1 Kombi 2004 1.8 TDCi 74kW 414xxx km
Re: Motor 1.5DPi
Zvlastni ze se spotrebou jsem si taky piskal po koupi - prvnich 5500km bylo s krasnou spotrebou (leto a dovoleny - pomer byl 50% dalnice, 25% okrsky, 25% mesto) a palubni ukazatel ukazoval o 0.3l/100 min nez byla realita 6.1l/100. Potom prisla zima, mensi najezd a hlavne vetsi pomer crcani po meste (max otocim 500km na letiste a zpet po dalnici nebo za 2 tydny nejaka delsi okrskova projizdka) takze prumerna spotreba samozrejme nahoru. Pro uplnost pneu celorocni takze to je fer a zima taky zrovma kruta nebyla + auto stoji v teple garazi. Mesto jezdim vetsinou mimo spicku tak toho az tak moc "nepropalim v zacpe". Jsem nekde na 6.8l/1000 podle tankovani a auto tvrdi o 0.4l/100 mene.
Nicmene pozoruji stejny jev jako na starem aute. Pokud autem jezdim obden mesto 3-5km/jizdu rano a pak vecer zpet tak je motor ponekud hladovy i pri nasledne jizde na vylet. Jedu treba rano 60km v cili kouknu na spotrebu 6.8 a pak jedu odpoledne zpatky a spotreba jen 5.8. A zase je skromnejsi chvili i v tom meste. Proste kdyz se vymetou pavouci tak to zere mene - takove chovani sem prisuzoval puvodne staremu zakarbonovanemu motoru MPI ve starem aute, ale DPI s 10tis km se chova uplne stejne. A vymetanim pavouku dokonce nemyslim ani extra toceni motoru, spis se to odviji od delsi trasy - tj. to vypada ze k optimalni spotrebe staci delsi dobu teply motor.
Nicmene pozoruji stejny jev jako na starem aute. Pokud autem jezdim obden mesto 3-5km/jizdu rano a pak vecer zpet tak je motor ponekud hladovy i pri nasledne jizde na vylet. Jedu treba rano 60km v cili kouknu na spotrebu 6.8 a pak jedu odpoledne zpatky a spotreba jen 5.8. A zase je skromnejsi chvili i v tom meste. Proste kdyz se vymetou pavouci tak to zere mene - takove chovani sem prisuzoval puvodne staremu zakarbonovanemu motoru MPI ve starem aute, ale DPI s 10tis km se chova uplne stejne. A vymetanim pavouku dokonce nemyslim ani extra toceni motoru, spis se to odviji od delsi trasy - tj. to vypada ze k optimalni spotrebe staci delsi dobu teply motor.
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
Re: Motor 1.5DPi
Ano,prohřátý motor dělá výbornou spotřebu. Zrovna mi celoroční klesla o deci na 5,7 při najetých 25 tisíc.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
Já mám dlouhodobou spotřebu za rok a čtvrt od koupi auta a najetých 8tis km asi 6,2 - 6,3l / 100km. Z toho je tak 20% město, 50% okresky s jízdami do 15 km a 30% dálnice.
Někde jsem četl nebo zaslechl v nějaké recenzi, že po zajetí se u DPi spotřeba ještě snížila a byl znát i pocitový lehký nárůst výkonu.
U mě se spotřeba za těch 8tis km nezměnila a je pořád +/- stejná a výkon mi přijde taky pořád stejný
Jediné, kdy jsem pozoroval nárůst spotřeby bylo, když jsem začal tankovat Vervu 100. Tam byl vidět nárůst spotřeby až o 0,5l / 100km. Teď jsem zkoušel MOL EVO 100 a EO BA 98 super+ a spotřeba zase spadla na hodnoty, jaké byly s Benzina Effecta 95.
Pro zajímavost jsem teď minulý týden zkoušel dosáhnout na 230km cestě co nejnižší spotřebu (ale při normální jízdě - ne nějakým stylem vyřazování z kopce, striktní rychlost 90km/hod, apod. ) a nejnižší, co se mi chvilku během cesty podařilo docílit bylo 5,6. Jinak celková za cestu tam i zpět (460km) byla 5,8. Takže si neumím představit, jak bych musel jet, abych dosáhl u tohoto motoru spotřeby 5,1.
Naopak z opačného spektra spotřeby, když jezdím třeba 10-15km čistě jen po městě a motám se centrem nebo jezdím od křižovatky ke křižovatce, tak bývá spotřeba kolem 9,5 - 10l. Což mi přijde dost a výrazně vyšší oproti oficiálně udávané spotřebě ve městě
Palubák mi ukazuje buď úplně přesně a nebo se liší max o 0,1l (ukazuje o 0,1l / 100km míň, než je reálná spotřeba dle tankování do plné).
Někde jsem četl nebo zaslechl v nějaké recenzi, že po zajetí se u DPi spotřeba ještě snížila a byl znát i pocitový lehký nárůst výkonu.
U mě se spotřeba za těch 8tis km nezměnila a je pořád +/- stejná a výkon mi přijde taky pořád stejný
Jediné, kdy jsem pozoroval nárůst spotřeby bylo, když jsem začal tankovat Vervu 100. Tam byl vidět nárůst spotřeby až o 0,5l / 100km. Teď jsem zkoušel MOL EVO 100 a EO BA 98 super+ a spotřeba zase spadla na hodnoty, jaké byly s Benzina Effecta 95.
Pro zajímavost jsem teď minulý týden zkoušel dosáhnout na 230km cestě co nejnižší spotřebu (ale při normální jízdě - ne nějakým stylem vyřazování z kopce, striktní rychlost 90km/hod, apod. ) a nejnižší, co se mi chvilku během cesty podařilo docílit bylo 5,6. Jinak celková za cestu tam i zpět (460km) byla 5,8. Takže si neumím představit, jak bych musel jet, abych dosáhl u tohoto motoru spotřeby 5,1.
Naopak z opačného spektra spotřeby, když jezdím třeba 10-15km čistě jen po městě a motám se centrem nebo jezdím od křižovatky ke křižovatce, tak bývá spotřeba kolem 9,5 - 10l. Což mi přijde dost a výrazně vyšší oproti oficiálně udávané spotřebě ve městě
Palubák mi ukazuje buď úplně přesně a nebo se liší max o 0,1l (ukazuje o 0,1l / 100km míň, než je reálná spotřeba dle tankování do plné).
Re: Motor 1.5DPi
Po městě stylem rozjezd, 1, 2, 3, brzda, stání na červenou, rozjezd, 1, 2, 3, pár set metrů a zase stání na křižovatce a tak pořád dokola třeba 6 km?
Nebo stylem rozjezd, 1, 2, 3, (možná 4) a zelená vlna několik km bez zastavení?
Nebo stylem rozjezd, 1, 2, 3, (možná 4) a zelená vlna několik km bez zastavení?