Tak jsem se teď díval do ceníků

-no to si snad s Genesisem a Velosterem dělají prdel(jinak nelze napsat

)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
.
Veloster-přes 600 tisíc,za auto,kterému říkají sporťák a nechali mu tuhou torzní nápravu

,jako u auta za 2,50Kč z 80-tých roků

V případě atm.Velostro-lenochoda s dlouhou převodovkou(u mě velké zklamání z líného,do otáček neochotně jdoucího a neduživého motoru/převodovky

),se ta předpotopní(hlavně pro

výrobně laciná)náprava,dá pochopit,ale i u 1,6T?Výkon také řádně udusili(oproti slibovaným 155kW).Mizernému zrychlení už se vůbec nedivím-asi supr sportovní převodovka

.Hlavně,že udávají dobrou spotřebu

(koho to u sport.zajímá???) a můžu si připlatit za barvu:? .Vzhledově pěkné auto z venku i uvnitř,ale jinak bohužel předražená plečka.
Genesis-u něho museli žluťáci spadnout opravdu na hlavu.Po mizerném prodeji pár kousků,vyšroubovat cenu na milion

.Gen.s 2,0T pominu,protože ten nemá ani samosvor...

Přifouknutí pár koníků je jediným pozitivem.Přední část se mě líbí ještě méně,než ta nuda z předfaceliftu.Pohled do vnitřku,dojem dobije úplně-rádio s displejem jak před 30 roky

Z které tržnice ho nakupují?Ty navrch nalepené budíčky

-to vypadá,jako když si je někdo nalepil doma v garáži

.
Když už někdo dá milion---tak proč by nepřiplatil třeba přes 30000,-za navigaci

,přes 7t. za park.kameru nebo 16000,- drobných za barvu....,řekli si asi ťamíci

.Nooo,řádně

narostlo sebevědomí

.
Když vidím a čtu,jak jdou s kvalitou,výbavou,spolehlivostí...do kytek(všech

-tlumiče,rez,posilovače,svolávačky,zatékání do kabin,chybějící odhlučnění,problémy se softy... ) a s cenou nahoru,tak se v

musel někdo vlivný asi zbláznit.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)