Intenzita regeneracia DPF filtra
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20293
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
petzl: Obávám se, že máš pravdu, za poslední cca 2 roky se toho u a Kia opravdu hodně změnilo. Bohužel k horšímu
Výše jsem psal, že se rozsvítilo grilované kuře. Diagnostika hlásí "klapka sání zablokovaná v poloze zavřeno", takže to sem nepatří.
Výše jsem psal, že se rozsvítilo grilované kuře. Diagnostika hlásí "klapka sání zablokovaná v poloze zavřeno", takže to sem nepatří.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20293
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Jen pro zajímavost (nebo inspiraci? ) https://www.novinky.cz/ekonomika/482714 ... -lidi.html
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Upřímně, společnosti jako Safe Diesel ve mě nebudí důvěru. Více než ekologie nebo blaho klienta je zajímá vlastní výdělek. Otázka taky je, jak to mají ošetřeno se soudními poplatky. Podobným způsobem před nedávnem jedna firma vytvořila hromadnou žalobu na banky (nebo konkrétní banku, už přesně nevím) kvůli nějakým poplatkům, spor prohrála a ti jednotliví účastníci v tom zakukali za vlastní na poplatcích.
Není můj cíl na současné situaci nějak extra vydělávat, takže požadovat odškodné cca 200 klacků, i s přihlédnutím ke všemu tomu času, co tomu věnuju a nasranosti vůči , mi připadá dost přehnané.
Není můj cíl na současné situaci nějak extra vydělávat, takže požadovat odškodné cca 200 klacků, i s přihlédnutím ke všemu tomu času, co tomu věnuju a nasranosti vůči , mi připadá dost přehnané.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20293
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Safe Diesel bude evidentně účelově vytvořená společnost za účelem / vidinou zisku z aféry.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Akym programom chodite na tie senzory od DPF (teplota, dif, tlak atd). Skusal som rozne lite verzie OBDII programov vcitane torque na android a neuspel som, mozno som splepy, ale asi to vedia iba platene, ale tie sa mi nechce vsetky pokupit aby som si vybral, co pouzivate? alebo to chce nejake lepsie nastorje? Vobec netusim, modru skatulku mam a rychlost a spotrebu na nich vidim, ale to nie je co ma zaujima.
Asi by som si tam dal napevno nejaky stary telefon, ale vobec najlepsie keby to slo dostat nejakym trikom na displej auta
Asi by som si tam dal napevno nejaky stary telefon, ale vobec najlepsie keby to slo dostat nejakym trikom na displej auta
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Předělej Torque Lite na PRO, neznám aktuální cenu, já jsem platil loni cca 85 Kč, tedy něco mezi 3-4 EUR. Používám 2 OBDII adaptéry, oba levné a oba ukazují ty samé hodnoty. Lite je dobrý pro to, abys zjistil, že nemáš problémy s kompatibilitou, např. v mobilu nebo s adaptérem. A když to ty hodnoty načítá, tak přejdi do PRO, ten dokáže zobrazit víc údajů.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Vdaka, to som skusal, ale ukazovalo to somariny, teplota DPF -39 stupnov a tlak 5 barov, co je oboje dost od veci ))
na YT som videl na diplejoch veci ako % zaplnenia, pocek kilakov od poslednej regeneracie, ale nezistil som ako to dostali ... vidim ze bude treba viac googlit a skumat, alebo niekde vystrachat spravne PIDy
na YT som videl na diplejoch veci ako % zaplnenia, pocek kilakov od poslednej regeneracie, ale nezistil som ako to dostali ... vidim ze bude treba viac googlit a skumat, alebo niekde vystrachat spravne PIDy
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Další PIDy jsem taky chtěl hledat, ale šlo to těžko, nakonec jsem to vzdal.
Teplota DPF -39 je OK, na cestě od ŘJ do telefonu je špatně převáděna hodnota. Ale -39 značí, že teplota je běžná provozní, při regeneraci je mezi -37,2 a -37,7.
U tlaku jsou špatně jednotky, je to hodnota diferenčního tlaku ne v barech ale v milibarech. 5 je zhruba v polovině cyklu, regeneruje to okolo 10 (ne vždy přesně, někdy začne po desítku, jindy to nechá jít až na 11,5, záleží na provozních podmínkách), po dokončené regeneraci by měla být hodnota cca 1,4 - 2,1. Samozřejmě, veškeré uváděné hodnoty jsou při volnoběhu, v tahu vyskočí tlak klidně přes stovku a při deceleraci z kopce je hodnota vyšší než na volnoběh.
Takže i z toho, co vidíš, můžeš regeneraci odpozorovat. % zaplnění jsem u neviděl, byly na to nějaké add-ony na Opla. No tom YT to byly skutečně videa s Hyundai i30, příp. Elantrou nebo ceedem?
Teplota DPF -39 je OK, na cestě od ŘJ do telefonu je špatně převáděna hodnota. Ale -39 značí, že teplota je běžná provozní, při regeneraci je mezi -37,2 a -37,7.
U tlaku jsou špatně jednotky, je to hodnota diferenčního tlaku ne v barech ale v milibarech. 5 je zhruba v polovině cyklu, regeneruje to okolo 10 (ne vždy přesně, někdy začne po desítku, jindy to nechá jít až na 11,5, záleží na provozních podmínkách), po dokončené regeneraci by měla být hodnota cca 1,4 - 2,1. Samozřejmě, veškeré uváděné hodnoty jsou při volnoběhu, v tahu vyskočí tlak klidně přes stovku a při deceleraci z kopce je hodnota vyšší než na volnoběh.
Takže i z toho, co vidíš, můžeš regeneraci odpozorovat. % zaplnění jsem u neviděl, byly na to nějaké add-ony na Opla. No tom YT to byly skutečně videa s Hyundai i30, příp. Elantrou nebo ceedem?
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Bozeee ... to sum mbary? no to uz dava logiku, ta teplota sa mi nehybala, stale -39,volaco uvidime az zbadam reneraciu ci sa to zmeni
to video je tu, vobec netusim na co to bolo a je tam zakazana debata, takze nejde sa pytat, ale pise tam ze to robil manualne. Cisla su tam zaujimave.
https://www.youtube.com/watch?v=FrQIFRnrze0
Niekde som vygooglil ze pie PIDy su 7A 7B a 7C ale dalej netusim.
to video je tu, vobec netusim na co to bolo a je tam zakazana debata, takze nejde sa pytat, ale pise tam ze to robil manualne. Cisla su tam zaujimave.
https://www.youtube.com/watch?v=FrQIFRnrze0
Niekde som vygooglil ze pie PIDy su 7A 7B a 7C ale dalej netusim.
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Dá sa sledovať kedy sa spustila regenerácia podľa Torque.
V Torque na ploche podržís palec a dáš add display-dial(needle) -exhaust gas temp bank1 Senzor 2. Mne to aspoň na novej i30 funguje. Pridá sa ti na plochu ukazoval teploty cidla pri dpf. Pri bežnej premávke ma číslo cca 300-400 stupňov. Keď regeneruje viac cca 600. Ak skončí regenerácia hneď teplota padne na 300-400.
V Torque na ploche podržís palec a dáš add display-dial(needle) -exhaust gas temp bank1 Senzor 2. Mne to aspoň na novej i30 funguje. Pridá sa ti na plochu ukazoval teploty cidla pri dpf. Pri bežnej premávke ma číslo cca 300-400 stupňov. Keď regeneruje viac cca 600. Ak skončí regenerácia hneď teplota padne na 300-400.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Sledovať regeneráciu len podľa teploty je oničom. Lepšie je, keď vidíš aspoň zaplnenie filtra. Aby si videl aj ostatné parametre, musíš nastaviť vlastné pidy. Zohnať vzorce je ale ťažké, niekedy až nemožné, lebo nie sú univerzálne pre jednu značku, ale väčšinou pre konkrétny motor.
Ja to vidím na forde takto:
Ja to vidím na forde takto:
- Přílohy
-
- Bez názvu.jpg (113.27 KiB) Zobrazeno 1434 x
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Dobry napad, uz som si to nastavil, vyskusam.Lukas0369 píše:Dá sa sledovať kedy sa spustila regenerácia podľa Torque.
V Torque na ploche podržís palec a dáš add display-dial(needle) -exhaust gas temp bank1 Senzor 2. Mne to aspoň na novej i30 funguje. Pridá sa ti na plochu ukazoval teploty cidla pri dpf. Pri bežnej premávke ma číslo cca 300-400 stupňov. Keď regeneruje viac cca 600. Ak skončí regenerácia hneď teplota padne na 300-400.
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
To je sice pekne, ale moc si neporadilmnkk píše:Sledovať regeneráciu len podľa teploty je oničom. Lepšie je, keď vidíš aspoň zaplnenie filtra. Aby si videl aj ostatné parametre, musíš nastaviť vlastné pidy. Zohnať vzorce je ale ťažké, niekedy až nemožné, lebo nie sú univerzálne pre jednu značku, ale väčšinou pre konkrétny motor.
Ja to vidím na forde takto:
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
PID na zaplnenie DPF by som velmi chcel ale nenasiel som, vidim na zaklade teploty.
Osobne by ma velmi zaujimalo na kolko mam naplnene DPF ked mi to stale regeneruje presne po 200km. Neverim ze je stale natolko zaplneny aby regeneroval.
Osobne by ma velmi zaujimalo na kolko mam naplnene DPF ked mi to stale regeneruje presne po 200km. Neverim ze je stale natolko zaplneny aby regeneroval.