Motor 1,5 T-gdi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
dibarbora
*****
Příspěvky: 2236
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Motor 1,5 T-gdi

Příspěvek od dibarbora »

Auto v profile mám... dokonca dve... tie iných značiek z minulosti nepíšem...

1/ skús si trochu doštudovať ako je konštrukčne riešené vypínanie spojky pri iMT a ako sú ovládané spojky napr. pri 7DCT Hyundai v i30/Tucson.. pochopíš, že to prirovnanie k tomu MB rozhodne z cesty nie je.
2/ Ty máš a chváliš si.. ja zase nepochopím, čo už len môže byť super na prekonávaní umelého odporu pružiny na spojkovom pedáli... asi máš nohu kalibrovanú na milimetre... mňa ešte učili v autoškole jazdiť s citom na nohy, ruky, uši a zadok (Š120 to už nebola....).

3/ Ostatné otázky... ja som nikde nespochybňoval pokrok, takže tvoje otázky od veci neriešim.. poukázal som len na "inováciu", ktorá rozhodne tak super asi nebola , keďže vydržala horko ťažko asi 2 modelové roky než sa vrátili k starému riešeniu...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Reklama
 

Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“