Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
ttachometer hlasi bez par drobnych 395kkm, momentane roadtrip po Sicilii 2000+ km (Accent si zasluzil nalepku
Sicilia je asi spinavsia ako bezny juh talianska, najma zapad a stred je pre stredoeuropana celkom sokukuci spinou, odpadkami najma popri ceste. Mesta ako Trapani, Agricento su preludnene, plne malych aut, skutrov. Objektivne horsie ako v Albansku a Grecku, obdivujem ludi ktori priletia napr do Palerma a pozicaju si tu auto a vrhnu sa do premavky. Trajekt (nocny, Tirrenia) z Neapolu pohoda - kajuta cista, odjazd a prijazd presny. V noci to trochu hadzalo
ceny mi prijdu oproti minulorocnej Sardinii celkom vysoke a uprimne Sicilia proti Sardinii nema moc sancu (priroda, mesta, plaze, kvalita a epickost ciest). caka nas tu dalsich 10 dni, znovu sa ozvem
Sicilia je asi spinavsia ako bezny juh talianska, najma zapad a stred je pre stredoeuropana celkom sokukuci spinou, odpadkami najma popri ceste. Mesta ako Trapani, Agricento su preludnene, plne malych aut, skutrov. Objektivne horsie ako v Albansku a Grecku, obdivujem ludi ktori priletia napr do Palerma a pozicaju si tu auto a vrhnu sa do premavky. Trajekt (nocny, Tirrenia) z Neapolu pohoda - kajuta cista, odjazd a prijazd presny. V noci to trochu hadzalo
ceny mi prijdu oproti minulorocnej Sardinii celkom vysoke a uprimne Sicilia proti Sardinii nema moc sancu (priroda, mesta, plaze, kvalita a epickost ciest). caka nas tu dalsich 10 dni, znovu sa ozvem
- Přílohy
-
- IMG_20220915_174833_HDR_copy_800x600_copy_800x600.jpg (115.79 KiB) Zobrazeno 959 x
-
- IMG_20220914_194807_copy_800x600_copy_800x600.jpg (55.18 KiB) Zobrazeno 959 x
-
- IMG_20220915_103555_copy_800x600_copy_800x600.jpg (139.23 KiB) Zobrazeno 959 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Užij si výlet.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Chrám zasvěcený Concordii (římská bohyně harmonie a svornosti) v Agrigentu - hezká fotka
odpadky - zajímavé, jiný kraj jiný mrav
samolepka mě trochu děsí
a taky koukám, že Accent jede v plný palbě - včetně tažného, co kdyby se naskytla příležitost něco popotáhnout
Pěkné, užívej si tepla, tady o víkendu prý může začít sněžit
odpadky - zajímavé, jiný kraj jiný mrav
samolepka mě trochu děsí
a taky koukám, že Accent jede v plný palbě - včetně tažného, co kdyby se naskytla příležitost něco popotáhnout
Pěkné, užívej si tepla, tady o víkendu prý může začít sněžit
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
ex : Nissan Primera 2.0i
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Co se týče odpadků, Bosna-Hercegovina na tom není o moc líp.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
tazne pouzivam na balkane a juhu celkovo ako ochranu narazniku pred parkujucimi domorodcami. cistota sa oproti zapadu a vnutrozemi trochu zlepsila (od mesta Ragusa) stale je to vsak celkom silne kafe
teraz sme na vychode (kusok od Syrakuz) a oproti severnemu pobreziu je tu voda chladnejsia snad o dva stupne. uplny Balt
teraz sme na vychode (kusok od Syrakuz) a oproti severnemu pobreziu je tu voda chladnejsia snad o dva stupne. uplny Balt
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
tak a sme doma. Roatrip po Siclii sme zakoncili predvcerom v noci po cca 4800km. Na dopravu tam aj nazpat sme pouzili nocny trajekt Neapol-Palermo (spolocnost Tirrenia)
S trajektmi na juzanske pomery spokojnost, bolo to vsetko nacas, kajuty v poriadku
S manzelkou sme sa zhodli, ze Sicilia bola moc zaujimava, ale faktor znovunavratu tam nie je moc velky. Antickych pamiatok je na tu plochu celkom dost (najma greckych), zaujimava bola aj zapadna cast vnutrozemia tazko postihnuta zemetraseniami v 20 storoci a tym padom dost vyludnena, plna miest duchov
Mesta nemaju taliansky smrc (chut sme si napravili po ceste nazpat v Perudzii), su spinave a na par vynimiek (Taormina, Cefalu, Erice) su podobne ako vajce vajcu. Hnede, hranate. Sem tam z toho priemeru vyskoci napr Casstelmare del Golfo alebo
Palermo je kapitola sama o sebe, doprava uplne sialena a aj v nedelu tam boli ohromne kvanta ludi. Centrum je vsak celkom pekne a da sa tam pochodit hodi aj den. Mnozstvo barov a kaviarni. Neexistuje nic ako pobrezna promenada, len hnusny pristav
Sicilska kuchyna je skromnejsia, je vsak super. Ochutnali sme konske karbonatky, samozrejme mnozstvo typov pasty (casto kombinuju s pistaciami), ryby a samozrejme aj sladkosti (najma Canolo)
Vyviezli sme sa v ramci jedneho dna aj pod Etnu (na cca 1900mnm) abol to velmi pekny a pohodovy vyjazd. Cesty na Sicilii su trocha loteria a ani statne SS (SP nema vyznam komentovat, je to tragedia) su casto dost rozbite, vo fazach zosunu alebo dlhodobo proste v oprave. Dialnice su relativne kvalitne, na vychode spoplatnene celkom symbolicky (asi euro na 50km) najdu sa vsak aj celkom hrozne dialnice (napriklad do mesta Enna)
Krajina je okrem vychodu relativne fadna (najma vo vnutrozemi) a znacne vyprahla. Takze v zasade len olivovniky, hrozno a sutre. Na juhu plantaze pomarancovnikov, foliovniky. Plaze na juhu ujdu, voda studensia. Na vychode len kamienkove a nic moc (velke vlny, paradoxne). Najlepsie kupanie je na severe (okolie Cefalu, Castelmare a Capo)
Accent fungoval skvele, momentalne 397 400km, spotreba pocas ciest cca 5,2 litra. Rekord bolo 4,35 na cca 300km presune. Diesel sme paradoxne tankovali len v Taliansku, oproti rakusku asi o 25-30 centov lacnejsi
S trajektmi na juzanske pomery spokojnost, bolo to vsetko nacas, kajuty v poriadku
S manzelkou sme sa zhodli, ze Sicilia bola moc zaujimava, ale faktor znovunavratu tam nie je moc velky. Antickych pamiatok je na tu plochu celkom dost (najma greckych), zaujimava bola aj zapadna cast vnutrozemia tazko postihnuta zemetraseniami v 20 storoci a tym padom dost vyludnena, plna miest duchov
Mesta nemaju taliansky smrc (chut sme si napravili po ceste nazpat v Perudzii), su spinave a na par vynimiek (Taormina, Cefalu, Erice) su podobne ako vajce vajcu. Hnede, hranate. Sem tam z toho priemeru vyskoci napr Casstelmare del Golfo alebo
Palermo je kapitola sama o sebe, doprava uplne sialena a aj v nedelu tam boli ohromne kvanta ludi. Centrum je vsak celkom pekne a da sa tam pochodit hodi aj den. Mnozstvo barov a kaviarni. Neexistuje nic ako pobrezna promenada, len hnusny pristav
Sicilska kuchyna je skromnejsia, je vsak super. Ochutnali sme konske karbonatky, samozrejme mnozstvo typov pasty (casto kombinuju s pistaciami), ryby a samozrejme aj sladkosti (najma Canolo)
Vyviezli sme sa v ramci jedneho dna aj pod Etnu (na cca 1900mnm) abol to velmi pekny a pohodovy vyjazd. Cesty na Sicilii su trocha loteria a ani statne SS (SP nema vyznam komentovat, je to tragedia) su casto dost rozbite, vo fazach zosunu alebo dlhodobo proste v oprave. Dialnice su relativne kvalitne, na vychode spoplatnene celkom symbolicky (asi euro na 50km) najdu sa vsak aj celkom hrozne dialnice (napriklad do mesta Enna)
Krajina je okrem vychodu relativne fadna (najma vo vnutrozemi) a znacne vyprahla. Takze v zasade len olivovniky, hrozno a sutre. Na juhu plantaze pomarancovnikov, foliovniky. Plaze na juhu ujdu, voda studensia. Na vychode len kamienkove a nic moc (velke vlny, paradoxne). Najlepsie kupanie je na severe (okolie Cefalu, Castelmare a Capo)
Accent fungoval skvele, momentalne 397 400km, spotreba pocas ciest cca 5,2 litra. Rekord bolo 4,35 na cca 300km presune. Diesel sme paradoxne tankovali len v Taliansku, oproti rakusku asi o 25-30 centov lacnejsi
- Přílohy
-
- Castelmare del Golfo
- DSC05964.JPG (123.95 KiB) Zobrazeno 798 x
-
- pod Etnou
- DSC05952.JPG (91.77 KiB) Zobrazeno 798 x
-
- divadlo v Taormine
- DSC05920.JPG (169.04 KiB) Zobrazeno 798 x
-
- kusok od Dionyzovho ucha :-D
- DSC05909.JPG (154.73 KiB) Zobrazeno 798 x
-
- Erice
- DSC05803.JPG (109.46 KiB) Zobrazeno 798 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Pěkný výlet a hezky shrnuto. Díky za fotky.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Super cestování Díky
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Moje meno je Vendelin a zhmotnil som sa preto aby som legende (Accent) trochu pomohol s cestovanim
Hobby Vantana Ontour Edition K60FT na podvozku Citroen Jumper 2.2HDI 140. Prvych 500km a dve noci za nami. po presadnuti nazpat do Accenta sa mi ten zda ako elektromobil (tichy, zrychluje a nic nemlati/nedrnci)
Hobby Vantana Ontour Edition K60FT na podvozku Citroen Jumper 2.2HDI 140. Prvych 500km a dve noci za nami. po presadnuti nazpat do Accenta sa mi ten zda ako elektromobil (tichy, zrychluje a nic nemlati/nedrnci)
- Přílohy
-
- received_5900092513348281_copy_800x600_copy_800x600.jpg (100.67 KiB) Zobrazeno 656 x
-
- FB_IMG_1667330774543_copy_800x600.jpg (118.05 KiB) Zobrazeno 660 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Přeji hodně hezkých výletů. Užívejte.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Parádní kočár, klidně si zde založ nové téma, i když to není , určitě to bude zajímat hodně lidí
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
manzelka ma nervy z ocele ten dojazd...
inak vidiet, ze ako sa ochladi pod 10 stupnov, spotreba zacina liezt hore. To Accent taky haklivy na pocasie teda nie je
inak vidiet, ze ako sa ochladi pod 10 stupnov, spotreba zacina liezt hore. To Accent taky haklivy na pocasie teda nie je
- Přílohy
-
- Screenshot 2022-11-14 165910.jpg (95.26 KiB) Zobrazeno 506 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Koľko si natankoval do plnej... a koľko deklaruje objem nádrže výrobca?..... Ak to má tak ociachované ako napr. i30... tak na dojazd "0"... "---" sa dá v pohode zmáknuť ešte 100-150km....
k tej spotrebe... porovnávaš neporovnateľné (z pohľadu emisnej normy) .... stonic musí ohrievať katalyzátor čo najrýchlejšie.... a aj ho udržovať na prevádzkovej teplote, čo accent nemusí...
k tej spotrebe... porovnávaš neporovnateľné (z pohľadu emisnej normy) .... stonic musí ohrievať katalyzátor čo najrýchlejšie.... a aj ho udržovať na prevádzkovej teplote, čo accent nemusí...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Mexican - Empire Accent, 2007 CRDi
Raz v zivote este na predchadzajucom aute som isiel tak ze na benzinku som dosiel s dojazdom --. Ale ani zastruhany vlas by mi do zadku vtedy nevosiel. A bolo mi jedno ze je to nejaka jurki "na konci sveta"
Dacia Duster TCe 100 LPG Arizona Orange Journey + country pack 01/2024-
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017