Kúpa i20
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Kúpa i20
1/2 auta : to byla ode mne recese,
jinak ti přeju ať ti čekání uteče, a máš s i20 jen samou radost a ježdění bez problémů
jinak ti přeju ať ti čekání uteče, a máš s i20 jen samou radost a ježdění bez problémů
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
- Reklama
Re: Kúpa i20
Na Polu se mi libi design exterieru a jedna vychytavka a to je denni sviceni. Ale to je asi vse a cekat kazdou noc, kdo mi ho ukradne, to by se mi nechtelo..
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Kúpa i20
Já ten tříválec měl v Ibize. vydržel jsem to přesně 2 měsíce a ten křáp letěl z baráku. Řve to jak kráva, zvuk to má jak šicí stroj, absolutně to nejede a žere to 9 litrů. O betonovém podvozku SEATu nemluvě.
To FIAT Punto II 1,2 16V byla jiná káva. Šepot květin, jelo to jak utržené ze řetězu a baštilo to 5 litrů. Ale byl to Ital a občas, dost často, stávkovala elektrika, pokaždé něco jiného.
Takže vždy přišel pokorný návrat k . Spolehlivé, úsporné, pohodlné, prostorné. Co víc chtít
To FIAT Punto II 1,2 16V byla jiná káva. Šepot květin, jelo to jak utržené ze řetězu a baštilo to 5 litrů. Ale byl to Ital a občas, dost často, stávkovala elektrika, pokaždé něco jiného.
Takže vždy přišel pokorný návrat k . Spolehlivé, úsporné, pohodlné, prostorné. Co víc chtít
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Kúpa i20
Je doma páni a dámy, červená electric, 1,4 Style. Prvá jazda úžasná, cez mesto spotreba 8-9l, ale potom z Trnavy do Senice/cca 45km/ ukazovalo v počítači 5,6-5,9l/100km. Ak by to bola pravda , bolo by to super. Všetko funguje ako má, takže spokojnosť, zatiaľ.
Re: Kúpa i20
..Já koupil i20 1.2 v únoru, teď mám najeto nějakých 1600km a zatím naprostá spokojenost. Je tichý, výborně táhne a spotřeba kolem 5,5l kombinace.
Věřím, že budeš taky spokojen, ..určitě jsi koupí neprohloupil.
Věřím, že budeš taky spokojen, ..určitě jsi koupí neprohloupil.
Hyundai i20 1.2 Clasic+
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Kúpa i20
To VladoM: Gratulace, ať Ti slouží k plné spokojenosti desetitisíce kilometrů
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Kúpa i20
Zdravím majiteľov i20
Dnes som navštívil salón a prezrel som si i20ku vo výbave Classic Plus s motorom 1,2. Zajtra idem na predvádzaciu jazdu a ak budem spokojný vezmem farbu ice blue. Mám ešte zopár otázok na majiteľov i20ky:
- prezrel som si toto fórum a čo sa týka slabých miest i20ky tak je to predovšetkým interiér tvorený lacnými plastmi (na čo sa dá zvyknúť ak sú dobre zlícované), slabšie odhlučnený podvozok (hluk pneumatík, odletujúce kamienky), menej presné radenie (stretávam sa s tým bežne u ázijských značiek), možno trošku tvrdší podvozok a slabšia antikorózna ochrana - všetky tieto slabiny sú dosť výrazné, alebo pri správnom zaobchádzaní s i20kou sa im dá vyhnúť, prípadne ich minimalizovať?
- ako je na tom i20ka s kvalitou stieračov - sú dostatočne účinné a majú dosť cyklov?
- volím si výbavu, kde je centrálne uzamykanie s diaľkovým ovládaním, dostanem sklápací kľúč v ktorom je už ovládanie centrálu, alebo je to inak vyriešené
- všimol som si, že pod motorom nie je žiaden kryt, neznečisťuje sa tým motorový priestor?
- je možné dokúpiť výplň kapoty, slúžiacej na tepelnú ochranu motora?
- a posledná otázka, ktorá ma dosť trápi: ten servis je naozaj tak príšerne drahý? prvá servisná prehliadka za 200 EURO alebo sú aj servisy, kde to urobia lacnejšie a môžem byť pri aute. je to naozaj priveľa, doteraz som platil okolo 100 EURO aj to som mal kvalitnejší olej Long Life a to až 5 litrov
Ďakujem za odpovede
Dnes som navštívil salón a prezrel som si i20ku vo výbave Classic Plus s motorom 1,2. Zajtra idem na predvádzaciu jazdu a ak budem spokojný vezmem farbu ice blue. Mám ešte zopár otázok na majiteľov i20ky:
- prezrel som si toto fórum a čo sa týka slabých miest i20ky tak je to predovšetkým interiér tvorený lacnými plastmi (na čo sa dá zvyknúť ak sú dobre zlícované), slabšie odhlučnený podvozok (hluk pneumatík, odletujúce kamienky), menej presné radenie (stretávam sa s tým bežne u ázijských značiek), možno trošku tvrdší podvozok a slabšia antikorózna ochrana - všetky tieto slabiny sú dosť výrazné, alebo pri správnom zaobchádzaní s i20kou sa im dá vyhnúť, prípadne ich minimalizovať?
- ako je na tom i20ka s kvalitou stieračov - sú dostatočne účinné a majú dosť cyklov?
- volím si výbavu, kde je centrálne uzamykanie s diaľkovým ovládaním, dostanem sklápací kľúč v ktorom je už ovládanie centrálu, alebo je to inak vyriešené
- všimol som si, že pod motorom nie je žiaden kryt, neznečisťuje sa tým motorový priestor?
- je možné dokúpiť výplň kapoty, slúžiacej na tepelnú ochranu motora?
- a posledná otázka, ktorá ma dosť trápi: ten servis je naozaj tak príšerne drahý? prvá servisná prehliadka za 200 EURO alebo sú aj servisy, kde to urobia lacnejšie a môžem byť pri aute. je to naozaj priveľa, doteraz som platil okolo 100 EURO aj to som mal kvalitnejší olej Long Life a to až 5 litrov
Ďakujem za odpovede
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Kúpa i20
to caruser : si děláš srandu - vše na co se ptáš je tu na diskusi už dávno popsané,jen stačí hledat,zase tolik témat tu není
ale abych ti odpověděl tak asi toliko :
na každé značce i modelu se najde něco - tak je třeba se projet a vlézt všude k prodejcům a zeptat se - aspoň na ty otázky ,které jsou na diskusi sporné , nekupuješ přece auto na radu nějakých diskutérů , ale pro své potřeby
stěrače jsou OK , ale možná ti tu někdo napíše že jsou na prd,jo ale každý máme jiný názor na stejnou věc
klíč ? bezproblémů jak spousta aut čili v "tři jednom" a to dle typu a výbavy vozu
kryt dle mne by tam byl na prd , DLE MNE
a o servisech je to už bez diskuse,všechny sekce to probírají,někdy lépe autor někdy zase neofic - to musí vyzkoušet asi každý
jinak tě vicu mezi nama majitelama,ty zatím čekatel
ale abych ti odpověděl tak asi toliko :
na každé značce i modelu se najde něco - tak je třeba se projet a vlézt všude k prodejcům a zeptat se - aspoň na ty otázky ,které jsou na diskusi sporné , nekupuješ přece auto na radu nějakých diskutérů , ale pro své potřeby
stěrače jsou OK , ale možná ti tu někdo napíše že jsou na prd,jo ale každý máme jiný názor na stejnou věc
klíč ? bezproblémů jak spousta aut čili v "tři jednom" a to dle typu a výbavy vozu
kryt dle mne by tam byl na prd , DLE MNE
a o servisech je to už bez diskuse,všechny sekce to probírají,někdy lépe autor někdy zase neofic - to musí vyzkoušet asi každý
jinak tě vicu mezi nama majitelama,ty zatím čekatel
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: Kúpa i20
Takze ja mam presne tu motorizaciu a vybavu ako planujes kupit. Trosku sa rozpisem, no ak si nozaj cital forum tak sa polovicu veci neopytas.
Co sa tyka plastov tak podla mna je to subjektivna vec. Ci su trvde alebo makke, lacne ci drahe no mne sa pozdavaju o triedu lepsie ako u novej Fabie. Kvalitativne neviem. Celkovo prevedenim je interier i20 hravsi. S cim sa stretnes tak bude vibrovanie niekde okolo 2000ot./min ktore je sposobene tvrdymi plastmi a ich ,,nedokonalymi,, spojmi. Da sa to ostranit ked sa s tym pohras. Co ma ale dojalo je, ze kabelaz do poistkovej skrini je len tak volne pohodena a pri prechode kanalmi a retardermi ju pocut. Planujem ju obalit izolacnou penou podobnou aka sa dava na kurenie a vodovod.
Stierace detto - subjektivna zalezitost a podla mna su velmi dobre. Netreba menit za BOSCH AEROTWIN. Su tiche a s mnozstvom cyklov. Aj ked niekto pisal, ze BOSCH su tichsie tak ja si to uz neviem predstavit, pretoze ja tie stierace nepocujem ani na neutrali pri vypnutom radiu.
Kluc dostanes sklapaci velmi podobny ako VW ci SEAT a SKODA. Odomknutie kufra sa da osobitne t.z. bez potreby otvarat dvere. Kufor sa otvori, povyberas veci, zatvoris a on sa sam uzamkne.
Kryt pod motor - opat subjektivne. Ja jazdim vela a je pomerne spinavy no suchucky. Davat kryt pod motor ale neplanujem, pride vacsi dazd alebo mlaka a budes na tom rovnako ci s krytom alebo bez.
Neviem aky zmysel ma vypln kapoty na tepelnu ochranu motora? To prosim Ta rozpis viac nech som v obraze lebo podla mna je to akurat tak na ochranu laku pred odskakujucimi kamienkami a nic viac. Ak mas na mysli nejaku ochranu, ktora sa dava pred chladic tak tu netreba. Auto stiha vykurovat aj pri -20°C.
Servis a original nahradne diely su ozaj drahe. No je to relativne. Nieco je drahsie nieco lacnejsie. napr. vzduchovy filter pred rokom stal cca 40€ !!! No uz existuje druhovyroba a da sa zohnat aj za 8€. Pelove zatial nie. Tam idu dva a jeden za cca 30€ (ceny spred roka)
Nedavno sa mi pokazil ABS senzor a novy stoji 186€. Neviem kolko stoji na domacu Skodovku ale na TOYOTU YARIS mam potvrdenu za 230€ (BOSCH). Tato cast je vysoko opvlyvnena sikovnostou vodica
Este k radeniu. Nerozumiem co myslis pod pojmom menej presne riadenie. Co od toho ocakavas? Ma to adaptivne ,,servo,, cize cim rychlejsie ides, tym viac Ti volant stvrdne. Je to auto urcene do mesta kde je riadenie podla mna primerane tuhe. So ziadnou nepresnostou som sa netretol. Subjektivne je riadenie lepsie ako na KIA CEED kde je makke aj pri vyssich ryhclostiach a to uz je neprijemne.
Co sa tyka plastov tak podla mna je to subjektivna vec. Ci su trvde alebo makke, lacne ci drahe no mne sa pozdavaju o triedu lepsie ako u novej Fabie. Kvalitativne neviem. Celkovo prevedenim je interier i20 hravsi. S cim sa stretnes tak bude vibrovanie niekde okolo 2000ot./min ktore je sposobene tvrdymi plastmi a ich ,,nedokonalymi,, spojmi. Da sa to ostranit ked sa s tym pohras. Co ma ale dojalo je, ze kabelaz do poistkovej skrini je len tak volne pohodena a pri prechode kanalmi a retardermi ju pocut. Planujem ju obalit izolacnou penou podobnou aka sa dava na kurenie a vodovod.
Stierace detto - subjektivna zalezitost a podla mna su velmi dobre. Netreba menit za BOSCH AEROTWIN. Su tiche a s mnozstvom cyklov. Aj ked niekto pisal, ze BOSCH su tichsie tak ja si to uz neviem predstavit, pretoze ja tie stierace nepocujem ani na neutrali pri vypnutom radiu.
Kluc dostanes sklapaci velmi podobny ako VW ci SEAT a SKODA. Odomknutie kufra sa da osobitne t.z. bez potreby otvarat dvere. Kufor sa otvori, povyberas veci, zatvoris a on sa sam uzamkne.
Kryt pod motor - opat subjektivne. Ja jazdim vela a je pomerne spinavy no suchucky. Davat kryt pod motor ale neplanujem, pride vacsi dazd alebo mlaka a budes na tom rovnako ci s krytom alebo bez.
Neviem aky zmysel ma vypln kapoty na tepelnu ochranu motora? To prosim Ta rozpis viac nech som v obraze lebo podla mna je to akurat tak na ochranu laku pred odskakujucimi kamienkami a nic viac. Ak mas na mysli nejaku ochranu, ktora sa dava pred chladic tak tu netreba. Auto stiha vykurovat aj pri -20°C.
Servis a original nahradne diely su ozaj drahe. No je to relativne. Nieco je drahsie nieco lacnejsie. napr. vzduchovy filter pred rokom stal cca 40€ !!! No uz existuje druhovyroba a da sa zohnat aj za 8€. Pelove zatial nie. Tam idu dva a jeden za cca 30€ (ceny spred roka)
Nedavno sa mi pokazil ABS senzor a novy stoji 186€. Neviem kolko stoji na domacu Skodovku ale na TOYOTU YARIS mam potvrdenu za 230€ (BOSCH). Tato cast je vysoko opvlyvnena sikovnostou vodica
Este k radeniu. Nerozumiem co myslis pod pojmom menej presne riadenie. Co od toho ocakavas? Ma to adaptivne ,,servo,, cize cim rychlejsie ides, tym viac Ti volant stvrdne. Je to auto urcene do mesta kde je riadenie podla mna primerane tuhe. So ziadnou nepresnostou som sa netretol. Subjektivne je riadenie lepsie ako na KIA CEED kde je makke aj pri vyssich ryhclostiach a to uz je neprijemne.
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Kúpa i20
To koloman: V češtině by k záměně nedošlo, řeč byla o méně přesném řazení (radenie) a ne řízení (riadenie) .
Ale to je jedno. Definuj mi nepřesné řazení... Nakonec se dopracujeme k tomu, že to je kouzelná formulka novinářů a vlastně nikdo neví co si pod tím představit. S žiju už 13 let, jezdil jsem pomalu se vším co má motor a 4 kola a nikdy jsem neměl problém u zařadit správný kvalt.
Odhlučnění podběhů je obecně slabší část všech , ale dá se na to zvyknout. Nepopírám, že existují auta s lépe odhlučněným podvozkem, ale taky s horším. Po předváděcí jízdě sám poznáš, jestli to je pro Tebe přijatelné nebo ne, to se z diskuzí odvodit nedá.
Filc na spodní stranu kapoty bys asi chtěl dát ani ne tak z teplotních důvodů, jako hlukově-izolačních. Jestli existuje nevím, ale je zbytečný, hluk motoru Tě trápit nebude. Co se týče případné clony před chladič - tohle nejsou staré škodovky a žigulíky, tahle auta musí mít přístup k chladiči volný, jinak jim ublížíš, uvařit i20 není čin bez následků (narozdíl od stodvacítky). S tím souvisí i spodní kryt motoru, není tam aby se motorový prostor patřičně chladil.
A slabší antikorozní ochrana? Co to znamená? Např. povrchová koroze na dílech podvozku je běžná věc u všech aut.
Ještě se zastavím u kolomanovi poznámky o kabelech - to už nemusí být pravda, koloman má auto ještě z Indie, teď se prodávají auta vyrobená v Turecku. A každá fabrika má svá specifika, takže tento "problém" turecká auta mít nemusí (mohou mít zase jiné ).
Ale to je jedno. Definuj mi nepřesné řazení... Nakonec se dopracujeme k tomu, že to je kouzelná formulka novinářů a vlastně nikdo neví co si pod tím představit. S žiju už 13 let, jezdil jsem pomalu se vším co má motor a 4 kola a nikdy jsem neměl problém u zařadit správný kvalt.
Odhlučnění podběhů je obecně slabší část všech , ale dá se na to zvyknout. Nepopírám, že existují auta s lépe odhlučněným podvozkem, ale taky s horším. Po předváděcí jízdě sám poznáš, jestli to je pro Tebe přijatelné nebo ne, to se z diskuzí odvodit nedá.
Filc na spodní stranu kapoty bys asi chtěl dát ani ne tak z teplotních důvodů, jako hlukově-izolačních. Jestli existuje nevím, ale je zbytečný, hluk motoru Tě trápit nebude. Co se týče případné clony před chladič - tohle nejsou staré škodovky a žigulíky, tahle auta musí mít přístup k chladiči volný, jinak jim ublížíš, uvařit i20 není čin bez následků (narozdíl od stodvacítky). S tím souvisí i spodní kryt motoru, není tam aby se motorový prostor patřičně chladil.
A slabší antikorozní ochrana? Co to znamená? Např. povrchová koroze na dílech podvozku je běžná věc u všech aut.
Ještě se zastavím u kolomanovi poznámky o kabelech - to už nemusí být pravda, koloman má auto ještě z Indie, teď se prodávají auta vyrobená v Turecku. A každá fabrika má svá specifika, takže tento "problém" turecká auta mít nemusí (mohou mít zase jiné ).
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Kúpa i20
to: koloman.brutus, Mr. Hyundai
Myslel som tú výplň, ktorá sa dáva vznútra prednej kapoty. V predchádzajúcich autách som ju mal, ale samozrejme neviem porovnať ako by sa správal motor z hľadiska poklesu teploty bez nej. O ten hluk mi ani veľmi nešlo, ale už viem, že takáto výplň nie je v ponuke ND Hyundai, tak sa tým už nebudem zaoberať.
Tou presnosťou radenia som myslel, či sú tie problémy so zaradením spiatočky také časté, prípadne ak auto stojí v mrazoch či v prvých kilometroch je problém s radením. Pýtam sa, lebo niektoré autá s tým majú problém, iné zas nie.
Nuž, ale najdôležitejšie je, že mám za sebou predvádzaciu jazdu, na ktorú som šiel s malými očakávaniami aby som nebol sklamaný. Ale opak je pravdou, i20ka ma veľmi milo prekvapila. Dnes dokonca pršalo, takže som si vyskúšal stierače, mimochodom fungujú bezproblémovo, taktiež som si overil hlučnosť podvozku, myslel som, že odletujúca voda a štrk budú spôsobovať väčší hluk, ale je to ok. Radenie sa mi zdalo bezproblémové, spojka taktiež. Podvozok sa mi zdá vpohode odladený, naschvál som občas triafal výmoly ale i20ka to zvládala vpohode. Riadenie nie je veľmi komunikatívne ale akosi mi úplne k charakteru auta sedí. Najviac ma však prekvapil motor, keďže predchádzajúce auto som mal objemu 1,6 litra. Má veľmi dobrý záťah od nízkych otáčok (nemá tento motor variabilné časovanie?), kultivovaný a tichý chod. Jediné slabšie miesto tohto agregátu čo som našiel, možno len problém daného kusu kt. mal 1500 km bola neochota motora výraznejšie zrýchlovať na 2. prevodový stupeň. Naozaj je to veľmi vydarená jednotka. Palubný počítač ukazoval priemer 6,5 ale to je predvádzačka a po meste je to skvelá hodnota. Mám skôr otázku na majiteľov: dá sa reálne jazdiť za 5,2? Moje skúsenosti sú také, že vždy som jazdil za menej ako uvádza výrobca. Hyundai ma dokonca prekvapil, že už v tejto výbave obsahuje ukazovateľ momentu preradenia, ktorý sa nevída ani v o triedu vyšších kategóriách.
Som rád, že ma Hyundai takto milo prekvapil, a nakoniec som si ho objednal vo výbave Classic Plus ice blue metalíza. Dal som prednosť metalíze pred klimatizáciou, snáď nebudem ľutovať keď i20ka nemá ani len tónované sklá.
Edit: a čo zabezpečovacie zariadenie, odporúčate alebo stačí poistenie
Myslel som tú výplň, ktorá sa dáva vznútra prednej kapoty. V predchádzajúcich autách som ju mal, ale samozrejme neviem porovnať ako by sa správal motor z hľadiska poklesu teploty bez nej. O ten hluk mi ani veľmi nešlo, ale už viem, že takáto výplň nie je v ponuke ND Hyundai, tak sa tým už nebudem zaoberať.
Tou presnosťou radenia som myslel, či sú tie problémy so zaradením spiatočky také časté, prípadne ak auto stojí v mrazoch či v prvých kilometroch je problém s radením. Pýtam sa, lebo niektoré autá s tým majú problém, iné zas nie.
Nuž, ale najdôležitejšie je, že mám za sebou predvádzaciu jazdu, na ktorú som šiel s malými očakávaniami aby som nebol sklamaný. Ale opak je pravdou, i20ka ma veľmi milo prekvapila. Dnes dokonca pršalo, takže som si vyskúšal stierače, mimochodom fungujú bezproblémovo, taktiež som si overil hlučnosť podvozku, myslel som, že odletujúca voda a štrk budú spôsobovať väčší hluk, ale je to ok. Radenie sa mi zdalo bezproblémové, spojka taktiež. Podvozok sa mi zdá vpohode odladený, naschvál som občas triafal výmoly ale i20ka to zvládala vpohode. Riadenie nie je veľmi komunikatívne ale akosi mi úplne k charakteru auta sedí. Najviac ma však prekvapil motor, keďže predchádzajúce auto som mal objemu 1,6 litra. Má veľmi dobrý záťah od nízkych otáčok (nemá tento motor variabilné časovanie?), kultivovaný a tichý chod. Jediné slabšie miesto tohto agregátu čo som našiel, možno len problém daného kusu kt. mal 1500 km bola neochota motora výraznejšie zrýchlovať na 2. prevodový stupeň. Naozaj je to veľmi vydarená jednotka. Palubný počítač ukazoval priemer 6,5 ale to je predvádzačka a po meste je to skvelá hodnota. Mám skôr otázku na majiteľov: dá sa reálne jazdiť za 5,2? Moje skúsenosti sú také, že vždy som jazdil za menej ako uvádza výrobca. Hyundai ma dokonca prekvapil, že už v tejto výbave obsahuje ukazovateľ momentu preradenia, ktorý sa nevída ani v o triedu vyšších kategóriách.
Som rád, že ma Hyundai takto milo prekvapil, a nakoniec som si ho objednal vo výbave Classic Plus ice blue metalíza. Dal som prednosť metalíze pred klimatizáciou, snáď nebudem ľutovať keď i20ka nemá ani len tónované sklá.
Edit: a čo zabezpečovacie zariadenie, odporúčate alebo stačí poistenie
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Kúpa i20
Tak ja po skoro roku jazdenia s ičkom môžem vyjadriť iba spokojnosť...Neznamená to však že nemá svoje muchy to ma každé auto ale splna všetko to čo som od neho očakával...Interiér vec vkusu celkom pekný použité materiáli slabšie ale to sú veci ktoré tomu autu odpustíš. Tvrdé plasty nájdeš vo všetkých autách tohto segmentu...Palubná doska nevŕzga ale kabeláž sem tam hrkoce takže to dám odstrániť pri prvej prehliadke. Čo sa týka korózie nič podobne som si nevšimol akurát podľa mňa tvrdosť laku nebude boh vie aká. Potvrdzujú to početne škrabance od dverí ale to máju asi všetky značky. Radenie áno občas štrajkuje spiatočka nemalo by sa to stavať ale je to tak. Som na to zvyknutý aj honda civic mala podobný problém stačí zošliapnuť ešte raz spojku a je to vyriešené. Riadenie a jazdné vlastnosti dobré predvydatelné. Stalo sa mi že mi uletela zadná napráva na štrku v 90stupňovej stúpavej zatáčke vďaka vyššej rýchlosti. Auto v proti smere našťastie som to zvládol bola to moja chyba a navyše som mal ičko asi tri dni takže som ho nepoznal. Hluk od podvozku áno hlavne s obutím Hancock letne. Teraz mam Fulda cristal montero3 a auto zázračné stíchlo aj keď tvrdý podvozok na výmoľoch dá o sebe vedieť. Motor 1,2L hodnotím na jednotku ma dostatok elánu je pružný nad 100km/h je to trosku horšie ale nie tragické. Prekvapila ma relatívne níska hladina zvuku pri 130km/h.Spotreba super bývam v Prešove doprava prehustená no v lete dokážem držať spotrebu na 6,5l.Mimo mesto 5l hovorím o okrskách max.90-100km/h obec 50km/h.Dialnica pri 130km/h okolo 7l.Raz mi počítač po 130km ukazoval 4,5l samozrejme bez klimatizácie.Odchylka polubaku podľa mňa +0.2l. Klima si pýta 0,5l na stovku. Je to aj cítiť na výkone pri dlhej jazde do kopca alebo pri rozjazdoch. U takých objemov je každý kilowatt plus tu ti odoberie podľa mňa takých 5kw(môžem sa mýliť). Kufor dostatočny hlavne jeho šírka. Servis? Ťažko povedat .Kamoš má Fabiu a zaplati za prvu garančku tak isto ako ja 120e.Zaleži od ťeba kolko si ochotný za to zaplatiť. I20 je podľa mňa stále ta najlepšia voľba segmentu B čo sta týka pomeru cena výkon.
25.11.2014 i20 II- Hnedá metalíza. Výbava confort plus vyhrievaný volant a sedadlá, svetelný paket 16palcové disky.
18.3.2010 do 24.11.2014 i20 clasic plus ,červená farba
18.3.2010 do 24.11.2014 i20 clasic plus ,červená farba
Re: Kúpa i20
Spravidla sa to robieva naopak. Mas nejaky dovod, preco tam nedat radsej klimu?caruser píše:Dal som prednosť metalíze pred klimatizáciou, snáď nebudem ľutovať keď i20ka nemá ani len tónované sklá.
Matrix 1.6
Re: Kúpa i20
to: rastos
Doteraz som mal v každom aute klimatizáciu, dokonca v poslednom automatickú dvojzónovú. Avšak problém bol vtom, že keď som ju aj pustil, tak som buď z toho bol chorý alebo v druhom prípade na mňa klíma síce fúkala chladný vzduch, ale chrbát a zadok som mal aj tak mokrý . Ďalší problém, ak som klímu púšťal len zriedkavo, tak z nej vychádzal smrad a musel som ju dať prečistiť. Dokonca raz pri 35 stupňových horúčavách zaštrajkovala a prvých 20 min jazdy ani nefungovala, beriem to tak, že čím menej zložitej techniky v aute, tým menej sa toho pokazí. A to už nespomínam ako motor stratil výkon ak som zapol klímu. V budúcnosti ak to bude potrebné plánujem na i20ku folie.
Doteraz som mal v každom aute klimatizáciu, dokonca v poslednom automatickú dvojzónovú. Avšak problém bol vtom, že keď som ju aj pustil, tak som buď z toho bol chorý alebo v druhom prípade na mňa klíma síce fúkala chladný vzduch, ale chrbát a zadok som mal aj tak mokrý . Ďalší problém, ak som klímu púšťal len zriedkavo, tak z nej vychádzal smrad a musel som ju dať prečistiť. Dokonca raz pri 35 stupňových horúčavách zaštrajkovala a prvých 20 min jazdy ani nefungovala, beriem to tak, že čím menej zložitej techniky v aute, tým menej sa toho pokazí. A to už nespomínam ako motor stratil výkon ak som zapol klímu. V budúcnosti ak to bude potrebné plánujem na i20ku folie.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: Kúpa i20
to caruser:
Co sa tyka spotreby tak kazdodenym dochadzanim do prace po dialnici mavam v lete, a je jedno ci som plny alebo prazdny, realnu spotrebu 5.2l. To iste plati na dlhe trasy po okresnych cestach. A to ho v kopcoch nesetrim. Paci sa mi to spektrum zatahu na 3. prevodovom stupni. Ked to dam v 60 taka auto zacne prijemne tahat. Potom okolo 80 to je to prave orechove a vie to ist az do 120. Najviac som mu na 3 vyrubil 140 no agregat uz plakal. To bolo raz ked som skusal limity agregatu. Je pravda, ze po 5000ot./min auto straca dych a uz tak netaha no aspon na zlomok sekundy si pripadam ako v sportovom aute aj ked viem, ze to tak nie je. Teraz v zime je to tesne pod 6l hranicou a to 5.9l po dialnici. Konkretne 28.12.201 na ceste Presov - Trencin (cez Bansku Bystricu) ked boli cesty zasypane snehom tak to bolo znova 5.2l.
A este k radeniu (kedze som to pomotal )
Prevodovka resp. kvalty idu o triedu horsie ako VW group ale zas lepsie ako na fran. autach (Citron a Peugeot). To mam z vlastnej skusenosti (modely do r.2008 - nove neviem). Spiatocka sem tam nezaskoci na prvykrat. Niekedy nepomoze ani 2-3x vysliapnuta spojka. Potom pomoze ked sa na neutrali trosku prida plyn, znova vyspliapne spojka a uz to tam hladko zapadne. S jednotkou zacinam mavat mensie zadrhely ked je motor studeny a nechce to tam zaskocit. Zaujimave na tom ale je, ze sa to nestane ked sa pohnem z parkovacieho miesta ale az ked chcem zaradit 1 na druhy alebo tretikrat. Ked sa prevodovkovy olej zohreje tak uz to nerobi. Ostatne stupne bez problemov.
Co sa tyka spotreby tak kazdodenym dochadzanim do prace po dialnici mavam v lete, a je jedno ci som plny alebo prazdny, realnu spotrebu 5.2l. To iste plati na dlhe trasy po okresnych cestach. A to ho v kopcoch nesetrim. Paci sa mi to spektrum zatahu na 3. prevodovom stupni. Ked to dam v 60 taka auto zacne prijemne tahat. Potom okolo 80 to je to prave orechove a vie to ist az do 120. Najviac som mu na 3 vyrubil 140 no agregat uz plakal. To bolo raz ked som skusal limity agregatu. Je pravda, ze po 5000ot./min auto straca dych a uz tak netaha no aspon na zlomok sekundy si pripadam ako v sportovom aute aj ked viem, ze to tak nie je. Teraz v zime je to tesne pod 6l hranicou a to 5.9l po dialnici. Konkretne 28.12.201 na ceste Presov - Trencin (cez Bansku Bystricu) ked boli cesty zasypane snehom tak to bolo znova 5.2l.
A este k radeniu (kedze som to pomotal )
Prevodovka resp. kvalty idu o triedu horsie ako VW group ale zas lepsie ako na fran. autach (Citron a Peugeot). To mam z vlastnej skusenosti (modely do r.2008 - nove neviem). Spiatocka sem tam nezaskoci na prvykrat. Niekedy nepomoze ani 2-3x vysliapnuta spojka. Potom pomoze ked sa na neutrali trosku prida plyn, znova vyspliapne spojka a uz to tam hladko zapadne. S jednotkou zacinam mavat mensie zadrhely ked je motor studeny a nechce to tam zaskocit. Zaujimave na tom ale je, ze sa to nestane ked sa pohnem z parkovacieho miesta ale az ked chcem zaradit 1 na druhy alebo tretikrat. Ked sa prevodovkovy olej zohreje tak uz to nerobi. Ostatne stupne bez problemov.
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna