Octavia Tour nebo i30cw
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Octavia Tour nebo i30cw
lordmartin: kliiid, to bude dobry, ja myslim, ze to Dire nema tak horky... ten tempomat bude treba jn malickost, ale v servisech jsou casto idioti.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia Tour nebo i30cw
zas vyrok proti vyrokuHardcam píše:Slo mi o vyrok k elektronice...az budes mit aspon 10 ruznych Hyundaiu, pak tvrd, co o nich obecne plati. Kdyz nastavim 22 a dam auto, kompresor bezi, vypne se snad jen pokud okolni teplota vyrazne klesne, coz mi prijde logicke. Ja chtel automatickou klimatizaci a automaticka je, protoze upravuje foukani a vyrovnava teplotu. Jestli k tomu komopresor potrebuje nebo ne, to mi je fuk. Kdyz topim, tak se mi zase automaticky vyrovnava teplota tepla, bez sepnuti kompresoru - jen stisknout tlacitko Auto. Zadna jina klima mi nevyhovuje vic. V OI mi klimatizace prisla stejne ucinna, ekolog nejsem, takze hlavne ze funguje. Tlacitko Econ m prijde uplne k nicemu. Jezdim i v autech (IV Golf, Sharan), kde klima prestala fungovat a duvod nezname. Ale hlavne ze ma honosny nazev Climatronic...
1, mozes a mohol si mat 50 pokial nemas v zozname i30, je to v podstate stale nazor nezustatneneho pozorovatela
2, ci sa kazia klimy o VW, BWM nie je podstatne.. Dire tu riesil to ze kompresor bezi stale (teda nie je elektronicky regulovany) : https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... r&start=75
3. problemy Direho s tempomatom by som oznacil za dost zavazne, staci si precitat https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... t=tempomat
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Octavia Tour nebo i30cw
black_sheep: u Skody uz Climatic je poloautomaticky, ale snizuje vykon kompresoru miesto pridavania tepla. Preto ja u i30 po zapnuti vidim, ako poskoci spotreba a viem, ze kym AC nevypnem, tak bude ta spotreba o dost vyssia a kamos s Fabiou i so zapnutou poloautomatickou klimou rozdiel v spotrebe vacsinou skoro nepozna. Takze ako pise Mexican, mame naozaj skor 'digitalnu' AC. Napr. novy Renault Scenic ma vraj tiez start/stop AC (ako my).
lordmartin: ja vsetky tieto problemy mam a myslim, ze vacsinu maju i ostatni uzivatelia. Kto ma defendlock, stazuje si na cvakanie, kto ma CRDi, kolisu mu otacky, kto pusti AC, popraskava palubka. Almera nic z toho nerobila ani po 200 000km. Iba u tempomatu som sa sekol: 10 mesiacov sa riesi, nie 8.
hardcam: tempomat riesi Hyundai Praha s Motorsportom. Kde je problem, mna ako zakaznika nemusi zaujimat. Proste nefunguje a dodnes ho nemam. Malickost za 17000 ? Ak mi vypne za jazdy motor ... A AC sama nevypne, bohuzial. Neviem, ty to mozno neriesis, mne vyskocila okamzita spotreba podla PP po zapnuti AC o 05-0.7l
Ale ako pisem, za Focus, Megane, Ceed by som i30 nemenil, o Octavke II s 1.4 TSI by som dnes ale realne uvazoval. Tour by som ja nebral hlavne kvoli motorom a miestu vzadu.
Takze i30 nezavrhujem, ale ani netvrdim, ze uz lepsie auto nikdy na svete nebude.
U i30 mi vyhovuje: tichy a zivy motor, spusta miesta vzadu (verzia cw), USB, dobra ergonomia, spusta odkladacih ploch, nekradne sa.
K ALE by som este pridal dost velke sadanie si zadku pri vyssom zatazeni, nevracanie sa blinkrov v malo ostrych zakrutach. Nech to je (skoro) uplne
lordmartin: ja vsetky tieto problemy mam a myslim, ze vacsinu maju i ostatni uzivatelia. Kto ma defendlock, stazuje si na cvakanie, kto ma CRDi, kolisu mu otacky, kto pusti AC, popraskava palubka. Almera nic z toho nerobila ani po 200 000km. Iba u tempomatu som sa sekol: 10 mesiacov sa riesi, nie 8.
hardcam: tempomat riesi Hyundai Praha s Motorsportom. Kde je problem, mna ako zakaznika nemusi zaujimat. Proste nefunguje a dodnes ho nemam. Malickost za 17000 ? Ak mi vypne za jazdy motor ... A AC sama nevypne, bohuzial. Neviem, ty to mozno neriesis, mne vyskocila okamzita spotreba podla PP po zapnuti AC o 05-0.7l
Ale ako pisem, za Focus, Megane, Ceed by som i30 nemenil, o Octavke II s 1.4 TSI by som dnes ale realne uvazoval. Tour by som ja nebral hlavne kvoli motorom a miestu vzadu.
Takze i30 nezavrhujem, ale ani netvrdim, ze uz lepsie auto nikdy na svete nebude.
U i30 mi vyhovuje: tichy a zivy motor, spusta miesta vzadu (verzia cw), USB, dobra ergonomia, spusta odkladacih ploch, nekradne sa.
K ALE by som este pridal dost velke sadanie si zadku pri vyssom zatazeni, nevracanie sa blinkrov v malo ostrych zakrutach. Nech to je (skoro) uplne
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Bohužel Direho anabáze s nefunkčním tempomatem mě odradila od jeho pořízení.
Horší je kvalita laku.A jak jsem se tak o to zajímal,tyhle problémy budou mít časem zřejmě všechny auta,pokud výrobcům někdo nešlápne na krk.Vše je díky úsporám.Mluvil jsem o tom s člověkem,který v tom dělá.Sám má Mazdu 6,poslední model a lak je stejně slabý a měkký,jako u i30.Tatík u megana taky na lak nadává.Takže to vídím jako problém automobilek,které se snaží ušetřit na kdečem.
Odhlučnění podvozku je fakt slabota.Ale věřím tomu,že když se výroba přesunula do Evropy,bude to třeba po faceliftu lepší.Přecijen je rozdíl,jestli je auto odladěno u nás a má x let na dolaďování,jako octa,golf.Viz Kia Cee´d.Kde se po FL dělají úpravy na podvozku a některé součásti elektroniky se taky mění.A většinou jsou to věci,na které si stěžují zákazníci a novináři.
Nic se mně naštěstí netýká.Jen popraskávání výdechů klimatizace při změnách teploty.Ale vždy jen chvíli.A Nissan Almera bylo fakt vzorové auto Podobné už se zřejmě nenajde,pokud nechceš jít zrovna do Lexusuja vsetky tieto problemy mam a myslim, ze vacsinu maju i ostatni uzivatelia. Kto ma defendlock, stazuje si na cvakanie, kto ma CRDi, kolisu mu otacky, kto pusti AC, popraskava palubka.
Horší je kvalita laku.A jak jsem se tak o to zajímal,tyhle problémy budou mít časem zřejmě všechny auta,pokud výrobcům někdo nešlápne na krk.Vše je díky úsporám.Mluvil jsem o tom s člověkem,který v tom dělá.Sám má Mazdu 6,poslední model a lak je stejně slabý a měkký,jako u i30.Tatík u megana taky na lak nadává.Takže to vídím jako problém automobilek,které se snaží ušetřit na kdečem.
Odhlučnění podvozku je fakt slabota.Ale věřím tomu,že když se výroba přesunula do Evropy,bude to třeba po faceliftu lepší.Přecijen je rozdíl,jestli je auto odladěno u nás a má x let na dolaďování,jako octa,golf.Viz Kia Cee´d.Kde se po FL dělají úpravy na podvozku a některé součásti elektroniky se taky mění.A většinou jsou to věci,na které si stěžují zákazníci a novináři.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Mexican: ja jsem pouze psal, ze to bue TREBA jen malickost a ze to je predevsim prace servisu - tedy lidi...a vsichni vime, v jake pozici dneska zakaznik je. Na to, abych si udelal usudek o klimatizai v i30, ji prece nemusim vlastnit. Tak jako nevlastnim 1.6 Accenta, ktereho ma teta, ale vim, jak klima v nem funguje (klasicka mechanicka). Nejel jsem treba v Grandeuru, i20 nebo ix55, ale mam pocit, ze ve vsech hackach funguje autoklima stejne, tak, jako palubni pocitac. Jen to ma vzdycky jiny obal. Chce to tomu prijit na chut a objevit v tom vyhodu. Je mi prijemne? Je, tak co budu resit pul litru navic. Spotreba auta s klimou je stejne sama o sobe vyssi nez u auta bez klimy, protoze ten system neco vazi, tak nebudu resit desetink.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Jo a na klimu bych zapomněl.Kdyby fungovala,jak píšete a spotřeba by byla o 0,5 - 0,7 l větší,tak budu v zimě za vodou,páč budu jezdit se spotřebou pod 5l zcela běžně Byl to vtip,prostě se mi to nějak nezdá.Na to cítím zapnutí moc často.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Octavia Tour nebo i30cw
hardcam: 'desetnik' - ak najazdim v lete s AC za rok 10000 km, tak pri 0.5l a cene nafty 27 Kc to mame 1350 Kc za leto. A to neberiem do uvahy ten nizsi vykon, i u dieselu je naplno beziaca AC poznat Nie som sice ekolog, ale zas tiez ten svet nemusim zasvinovat za kazdu cenu, ked by to slo urobit inak a navyse i pre mna vyhodnejsie
matysekul - v zime spotreba stupa vdaka inym cinitelom Ja som spotrebu podla PP testoval takto: motor na rovinke na piaty stupen na 90km/hod a udrziaval som rychlost, vynuloval PP a sledoval spotrebu pocas cca 1km. Potom to same s AC. I pri vynulovani PP a naslednom zapinani a vypinani AC sa okamzita spotreba menila, tam az o tych 0.7l. Inak ma nenapadlo, ako podla PP sledovat okamzitu spotrebu. Myslim, ze pri jazde po meste bude vliv AC na spotrebu este vyssi vdaka castej akceleracii.
Ale to uz odbiehame od temy. Caute
matysekul - v zime spotreba stupa vdaka inym cinitelom Ja som spotrebu podla PP testoval takto: motor na rovinke na piaty stupen na 90km/hod a udrziaval som rychlost, vynuloval PP a sledoval spotrebu pocas cca 1km. Potom to same s AC. I pri vynulovani PP a naslednom zapinani a vypinani AC sa okamzita spotreba menila, tam az o tych 0.7l. Inak ma nenapadlo, ako podla PP sledovat okamzitu spotrebu. Myslim, ze pri jazde po meste bude vliv AC na spotrebu este vyssi vdaka castej akceleracii.
Ale to uz odbiehame od temy. Caute
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Dire: Vubec mi cele to srovnani, ktere jsi pouzil, prijde celkem zvlastni. Bral jsi v potaz 1.6 TDI CR, ktere ma oproti I30 (58kW) o 8kW min, stejnoui vahu, vyssi porizovaci cenu, jen o 0,2 nizsi kombinovanou spotrebu a zapasis tady s desetinkama na spotrebe pri zaple klime? Ja celkovou usporu vidim uplne nekde jinde.
Nemluve o tom, ze v zakladu se u Sodovky priplaci 35000 za Climatic a u Hyundia jen 20 tisic rozdil mezi Classice lus a Comfotem, ktery ma plne automatickou klimatizaci + dalsi vyhody teto vybavy.
Nemluve o tom, ze v zakladu se u Sodovky priplaci 35000 za Climatic a u Hyundia jen 20 tisic rozdil mezi Classice lus a Comfotem, ktery ma plne automatickou klimatizaci + dalsi vyhody teto vybavy.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Octavia Tour nebo i30cw
hardcam: ja som nic nesrovnaval. Len hovorim, ze dnes by som zvazoval Octavii II s 1.4 TSI 90kW, pripadne 1.6 TDi CR. Pretoze ale i30 nemienim menit, tak ceniky nastudovane nemam U Skody mi vzdy vadila predrazenost. Dnes ale uz i Skoda ceny snizuje, da sa uhadat zlava, je tu moznost referencneho, predvadzacieho vozidla, atd...
Ty asi tie prispevky tu necitas dokladne, len ich preletis a vyletis . Ved sme si snad ujasnili, ze u Hyundaie AC nie je s plne automatikou regulaciou. A ty napises 'plneautomaticka'. Skoda ma plne automaticku a navyse dvojzonovu.
Neriesim len desetniky (len na okraj, spotreba sa tu riesi dosta casto, tak preco nie i v suvislosti s AC ?), ale i stratu vykonu a proste trochu i tu ekologiu - ale to omielam dookola, uz ma to nebavi.
A zacalo to cele tym, ze som povedal, ze u Hyundaie je elektronika viac na efekt nez na efektivitu, ako priklad som uviedol AC a ASR. A ty si vyletel...
AC je proste u i30 oproti Octavii osizena, to je holy fakt. EDS takisto nemame. Nie je to sice mechanicka uzavierka, ale aspon nieco.
Napr. tempomat u i30 je desny problem, dodatocne nejde dodat ten z vyroby - preco ? U Skody vraj dodatocne domontovat tempomat nie je problem, pripoji sa do konektoru a nastavi v riadiacej jednotke (aspon som pocul od kamosa, aby som teraz nekecal). A palubny pocitac nemame osizeny ? Mame zas USB, to je fakt a navyse funguje pekne.
Len na okraj: 1.6 TDi CR ma 77kW a ja mam 85 kW
Ty asi tie prispevky tu necitas dokladne, len ich preletis a vyletis . Ved sme si snad ujasnili, ze u Hyundaie AC nie je s plne automatikou regulaciou. A ty napises 'plneautomaticka'. Skoda ma plne automaticku a navyse dvojzonovu.
Neriesim len desetniky (len na okraj, spotreba sa tu riesi dosta casto, tak preco nie i v suvislosti s AC ?), ale i stratu vykonu a proste trochu i tu ekologiu - ale to omielam dookola, uz ma to nebavi.
A zacalo to cele tym, ze som povedal, ze u Hyundaie je elektronika viac na efekt nez na efektivitu, ako priklad som uviedol AC a ASR. A ty si vyletel...
AC je proste u i30 oproti Octavii osizena, to je holy fakt. EDS takisto nemame. Nie je to sice mechanicka uzavierka, ale aspon nieco.
Napr. tempomat u i30 je desny problem, dodatocne nejde dodat ten z vyroby - preco ? U Skody vraj dodatocne domontovat tempomat nie je problem, pripoji sa do konektoru a nastavi v riadiacej jednotke (aspon som pocul od kamosa, aby som teraz nekecal). A palubny pocitac nemame osizeny ? Mame zas USB, to je fakt a navyse funguje pekne.
Len na okraj: 1.6 TDi CR ma 77kW a ja mam 85 kW
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Ctu si je, ale kdyz zase zacinas vety ktere uz jsem cetl, tak jdu dal. Asi mas jiny vyklad automaticke klimy...pro me je jako u Hyundaie tak u Skodovky automticka klima, jen kazda ma jiny projev. To, ze podle tebe u Hyndaie neni automaticka, neznamena, ze neni. Je. Testy tak casto nectu, ale nikdy jsem necetl, ze by si redaktori stezovali. To pouze ti, co videlu na klimu v jinych autech a nemuzou prekousnout, ze jina znacka to ma jinak. Treba sestrina Mazda 3 ma zase jinou klimu.
Vyletel jsem proto, ze pises "obecne", "obecne" plati, ze to tak je zpravidla u vsech kusu...a tak to proste neni. Na elektroniku nemuzu rict ani pip, je jednoducha a ucinna.
Co se tyce doplnku, VW Group ma proste vetsi technickou podporu, to se treba u nekdy zmeni, ale treba taky ne. Tempomat mame uz z vyroby, takze me to nejak nedrasa.
Vyletel jsem proto, ze pises "obecne", "obecne" plati, ze to tak je zpravidla u vsech kusu...a tak to proste neni. Na elektroniku nemuzu rict ani pip, je jednoducha a ucinna.
Co se tyce doplnku, VW Group ma proste vetsi technickou podporu, to se treba u nekdy zmeni, ale treba taky ne. Tempomat mame uz z vyroby, takze me to nejak nedrasa.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia Tour nebo i30cw
celkově VW má delší historii ,tudíž zkušenosti..a je to celkem znát...maj 4x4 atd..až uplně dospěje myslím,že bude velkej konkurent ve vyšších středních třídách...
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Treba jeste budu ziv, az budou sedany 4x4
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia Tour nebo i30cw
no to snad joo,už to začíná bejt standard
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Konecne k veci. Uznavam, 'obecne' je nestastne pouzite, i ked tam je este i slovko 'zrejme', to si vypustil. A s tech. podporou u VW neviem, podla vysledkov asi ju ma vacsiu.Hardcam píše:Vyletel jsem proto, ze pises "obecne", "obecne" plati, ze to tak je zpravidla u vsech kusu...a tak to proste neni. Na elektroniku nemuzu rict ani pip, je jednoducha a ucinna.
Co se tyce doplnku, VW Group ma proste vetsi technickou podporu, to se treba u nekdy zmeni, ale treba taky ne. Tempomat mame uz z vyroby, takze me to nejak nedrasa.
Pre mna proste elektronika v i30 neni ucinna a jednoducha (tempomat nekomunikuje, motor odrazu nejde, pas piska, ked sa nezapnem a nasledne hned vystupim z auta, cukanie motoru = riadi ho elektronika, nedotiahnute AC a ASR). Vec nazoru.
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia Tour nebo i30cw
podtrženo sečteno = neporovnávat Tour,ale třeba II octu combika ..je to novější auto a verze octáfka I combi je 11let stará koncepce...a tour nevyjímaje..sedan dokonce 13let..a na tu dobu paráda auto
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju