tak bohužel info o softu jsem nesehnal, kontrolka zatím ok, chyba asi byla už v jednotce když jsem ji tam montoval, protože po výmazu zatím po x startech a x set kilometrech vše ok.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
tak to vůbec nevim, teoreticky to asi takto vymazat možný je, pořád je to jen kabel, na kterej pošleš impuls, ale na jakej pin, jak velkej impuls...napětí......to už než takhle experimentovat je fakt lepší mít možnost té diagnostiky. Ale v týdnu můžu napojit auto na tu home diagnostiku přes kolegu z práce tím rozšířeným kabelem ELM 327, je to programátor a elektrotechnik a pokud se to s jednotkou airbagů spojí, tak nebude nouze o info.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
tak ted sem koukal a vsechny ty jednotky komunikujou stejnym zpusobem, takze je to v podstate jenom otazka softwaru
teda aspon teoreticky, zatim sem se tam nezkousel napichnout
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Tak to zkus, já to zatím zkoušel jenom homemade kabelem bez L-linky a Vag-comem a ještě jakýmasi 2 pochybnýma programama. No a výsledek 0. Teď stavím lepší kabel s Lkem a hlavně mám soft, kterýmu věřím, dá setam totiž nastavit dost věcí ohledně komunikace (protokoly, typy kabelů atd.) Není už to jako programy typu připoj a buď jde všechno nebo nic.
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
vypnutý zapalování, vrazíš to tam, a pak zapneš. U toho lepšího systému to všechny pokyny zobrazuje na lcd. Vymazala se chyba (kontrolka po 5s zhasla), napsal vypnout zapalování, pak zadal zdiagnostikovat jinou jednotku (ABS) a opět napsal zapnout zapalování. Projelo to chyby na ABS, dal vymazat pamět závad, kontrolka pak taky zhasla a pak napsal vypnout zapalování. Tedy při každé změně jednotky to chce vypnout klíček a nezapínat zapalování dokud nemáš kabel v zásuvce
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Dr Meduza píše:jak se vlastne spravne pripojuje kabel diagnostiky ?
to se zapoji pri vyplym zapalovani a pak se zapne nebo se zapoji jen tak ?
Kdybys uměl naprogramovat AVRko (AT90S1200) tak bych ti mohl poslat věc, která je dělaná na siemensácký airbagy, ale chce po mě kabel, na kterej se programuje tenhle jednočip a já mám programátor jenom na klasiku.
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)