Ak to niekomu pomoze,pridavam moje poznatky k vlozke k&n do original boxu pri motorizacii 1.6 mpi 88kw.V prvom rade by som napisal,ze od nizkych otacok sa pekne zbiera.Nepisem o vykone,ale o tom,ze namiesto "pomaleho nadychavania sa" auto pekne dycha od nizkych otacok.Toto je pre mna najcitelnejsi rozdiel.Zvuk - lepsi.Nepisem sportovy,ale nie je taky ukricany,pre mna krajsi,jednoznacne.Vykonovo bez rozdielu,spotreba asi na rovnako.A posledna vec - necistoty.Ziadne.Absolutne.Nejazdim sice v prasnom prostredi a navyse celkom pekne je rieseny privod vzduchu k filtru,ale okrem jednej muchy nic.Ani pred,ani za filtrom.Takze za mna zatial o.k.
Já nechápu proč by si to někdo dal z důvodu, že ten originál je tkaninový (pěkně provedený) nikoliv papírový jako byli u starších aut. Navíc když v tom KN jsou díry, že by tam propadl 1mm kamínek, takže písku se motor pěkně nažere. (alespoň v tom KN co jsem měl v kadettu)
ma někdo zkušenost se sportovním filtrem SIMOTA do airboxu..prave jsem ho namontoval ..jde o to ze je nenaimpregnovany coz podle výrobce nevadi ma to vetsi prunik vzduchu..impregnace se da dokoupit..ptal jsem se chlapka z tuningshopu odkud ho mam jestli nevadi když ho nainpregnuju olejem co mam od KN..nedoporucuje protože KN olej je barveny..tak se ptam jestli uz to někdo zkousel..dik mimochodem s tim filtrem jsem vypozoroval lepsi akceleraci,lepsi reakce na plyn..