Mne pri pôvodnom akumulátore trvale držalo napätie na 14.7V po výmene akumulátora to už začalo kolísať od 12.7 do 14.5
Každy štart 14.5 V a potom to už lieta hore dole
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Keď som to prečítal,tak radšej vymením baterku po štyroch či troch rokov.Finančne skoro rovnako a nemusím nič robiť.WalterB píše: ↑04 lis 2021, 15:29 endrju: jak píše Pjotr1, bude tam AGM (já ji mám v DPI a tak v T-GDI MHEV bude jistě také).
S tím CTEKem určitě chybu neuděláš, dostatečně ale poslouží i něco obyčejnějšího.
Ale s tím parkovacím režimem budeš mít opravdu problém - udržet baterku permanentně nad 12,4 V bez vnějších zásahů je skoro nemožné. To si snad radši kup nějakou sekundární baterii (levnější a menší) a při parkování si pak kameru přepínej na ni. Tu z auta odneseš snáze. Vlastně si kup rovnou dvě, aby při tom parkování mohla být vždy jedna z nich k dispozici, když budeš nabíjet tu druhou![]()
Já vím, vypadá to, že si dělám srandu, ale bez přístupu k dobíjení baterie z vnějšího zdroje opravdu žádnou rozumnou cestu nevidím,
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |