Hyundai i30 N
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Hyundai i30 N
Jiz prvni generace i30 mela bodykit.Cena nebude zavratna.Staci se podivat na i30n a i30n performanc ktera nabizi za 30 tis. Vetsi kola,lepsi brzdy, klapku ve vyfuku a el.samosfor.Zakaznik si koupi treba i30fastback se sport packetem a motor 1,4 tgdi necha posilit na cca 120kw(je jiz v nabidce u chiptuning firem) a uzije si podobnou jizdu jako v N za mensi penize
- Reklama
Re: Hyundai i30 N
To myslíš vážně, že by si někdo pořízením N paketu do 1.4 užil obdobnou jízdu jako v plnotučném Nku? Větší blbost jsem tu snad ještě nečetl
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Hyundai i30 N
jj, jak keby som si kupil cupru a postavil ju proti galardo
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136 kW 4WD AT / PREMIUM / Micron Grey / 04/2016
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20309
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai i30 N
A ten se pak stal součástí auta při faceliftu.Agent008 píše:Jiz prvni generace i30 mela bodykit.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai i30 N
Mato byt mireno na zakazniky za malo penez dobre jizdni vlasnosti a tam neni treba vykon.I slabsi hothatche nez i30n, treba suzuki swift 1,4 sport za nejakych 450 tis nabidne takovou porci zabavy i s mensim vykonem.
Re: Hyundai i30 N
i30 N ale není jen o tom výkonu. Je o zábavě, o pocitu z řízení, které ti dává. To auto cítíš co dělá, komunikuje s tebou a k tomu se s obyčejnou i30 prostě ani nepřiblížíš. Nko má zcela jiný podvozek, geometrii, zavěšení, včetně hliníkových komponent. Nko se nedělalo jako třeba Ceed GT, kdy se jen přitvrdily tlumiče a zesílily stabilizátory. Třeba u Ceed s GT line paketem jsi si mohl užít podobnou jízdu, jako u GTčka, ale Nko je prostě něco naprosto odlišného. Co vím, tak podvozkově nesdílí NIC s obyčejnou i30. Měl by jsi si o tom něco nastudovat, než tady začneš psát, jak nějaký paket promění obyčejnou i30 zázračným způsobem na skoro N.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20309
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai i30 N
Deegr má pravdu, podvozek u N byl laděn samostatně a se standardní i30 má společný snad jen rozvor.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai i30 N
Ahoj lidi,
Poridil jsem i30N ve verzi N, tedy trochu proti proudu.
Pokud nekoho zajima, tak nekolik faktu. Opravdu verze N se moc neprodava, asi pochopitelne proc.
Cenovy rozdil oproti Performance neni velky, hlavne po zdrazeni, a skoro kazdy chce ten zvuk z vyfuku, jen doufam, ze to neni to uplne hlavni, kvuli cemu verzi Performance vsichni chteji...Neajke to strileni dostanu i ze sveho, takze nezavidim. Hlavne, ze nemam zadny umely zvuk z reproduktoru, coz nekde jsem docetl, ze to je u slabsi verzi.
Ja jsem auto poridil jeste za puvodni cenu 699 tis. minus sleva 40 tis plus metaliza, za Performance davali slevu az 45 tis. Hyundai Butovice. Doporucuji.
Mimochodem, tam se jiz prodalo 13 kusu, vsichni, az na moje, Performance. Celkem v Cechach, snad jen 2 kusy ve verzi N.
Cekaci doba byla cca 4 mesice, objednano v listopadu, auto doslo v breznu. Pry mam objednany velmi "nestandardni" provedeni a barvu. Clean Slate je opravdu cool barva, jakysi chameleon, ma pri ruznem osvetleni ruzny odstin. Neco podobneho jsem mel na i30 I, Silver Champagne, kterou pak bohuzel stahli, takze aspon reinkarnace v jinem odstinu.
Servisni interval, prvni po 10 tis, dal jiz po 15 tis, tedy majitele i30N nejsou jiz znevyhodneny tim, ze maji vykonejsi benzinovy turbomotor, fakt dobry.
Pochopitelne, ze nejsou zatim dostupne homologovane disky, i ja jsem musel dat zimni pneu na puvodni disky, nebo nekdo ma jine zkusennosti? Zajimavosti je, ze v TP mam uvedeny rychlostni index pneu Y, tedy 92Y, je to ale az 300 km/h, auto dle TP umi jen 250 km/h. Poridil jsem na zimu Continental TS830, a te maji maximalne 92V, tedy o dve rychlostni tridy mene. To same i u Nokianu, ktere prodava primo Hyundai.
Prodejce tvrdi, ze je to v poradku, coz logicky ano, kdo bude v zime jezdit vic nez 240 km/h, ale v TP zapsano neco jineho....
K diskusi o olejich. Autorizovany servis vam prineseny olej do motoru da, ale zaroven to napise. V pripade jakykoliv reklamace to muze byt duvod jeji neuznani. Chete to riskovat u auta s cenou pres 700 tis?
10/15 tis. km zase neni tak dlouhy interval aby se to projevilo, ja ho dosahnu za pulroku, denne jezdim 50/50 km do prace a zpet.
Mimochodem ne kazdy autorizovany servis muze i30N servisovat, pokud je neprodava tak ani nemuze, ptal jsem si.
Auto zatim spise setrim, jen par zrychleni behem cesty, to se neodpustim. Rezim N zatim ani nezkousim. Cekam az po zpetnem prezuti na letni Micheliny. Oproti i30 II bych nerekl, ze auto je o moc tvrdsi, mozna je to tim, ze mam jen 18 palcova kola, jsou stejna jako u i30 Fastback v nejvyssi vybave. Uvidim jak to bude na letnich pneu.
Poridil jsem i30N ve verzi N, tedy trochu proti proudu.
Pokud nekoho zajima, tak nekolik faktu. Opravdu verze N se moc neprodava, asi pochopitelne proc.
Cenovy rozdil oproti Performance neni velky, hlavne po zdrazeni, a skoro kazdy chce ten zvuk z vyfuku, jen doufam, ze to neni to uplne hlavni, kvuli cemu verzi Performance vsichni chteji...Neajke to strileni dostanu i ze sveho, takze nezavidim. Hlavne, ze nemam zadny umely zvuk z reproduktoru, coz nekde jsem docetl, ze to je u slabsi verzi.
Ja jsem auto poridil jeste za puvodni cenu 699 tis. minus sleva 40 tis plus metaliza, za Performance davali slevu az 45 tis. Hyundai Butovice. Doporucuji.
Mimochodem, tam se jiz prodalo 13 kusu, vsichni, az na moje, Performance. Celkem v Cechach, snad jen 2 kusy ve verzi N.
Cekaci doba byla cca 4 mesice, objednano v listopadu, auto doslo v breznu. Pry mam objednany velmi "nestandardni" provedeni a barvu. Clean Slate je opravdu cool barva, jakysi chameleon, ma pri ruznem osvetleni ruzny odstin. Neco podobneho jsem mel na i30 I, Silver Champagne, kterou pak bohuzel stahli, takze aspon reinkarnace v jinem odstinu.
Servisni interval, prvni po 10 tis, dal jiz po 15 tis, tedy majitele i30N nejsou jiz znevyhodneny tim, ze maji vykonejsi benzinovy turbomotor, fakt dobry.
Pochopitelne, ze nejsou zatim dostupne homologovane disky, i ja jsem musel dat zimni pneu na puvodni disky, nebo nekdo ma jine zkusennosti? Zajimavosti je, ze v TP mam uvedeny rychlostni index pneu Y, tedy 92Y, je to ale az 300 km/h, auto dle TP umi jen 250 km/h. Poridil jsem na zimu Continental TS830, a te maji maximalne 92V, tedy o dve rychlostni tridy mene. To same i u Nokianu, ktere prodava primo Hyundai.
Prodejce tvrdi, ze je to v poradku, coz logicky ano, kdo bude v zime jezdit vic nez 240 km/h, ale v TP zapsano neco jineho....
K diskusi o olejich. Autorizovany servis vam prineseny olej do motoru da, ale zaroven to napise. V pripade jakykoliv reklamace to muze byt duvod jeji neuznani. Chete to riskovat u auta s cenou pres 700 tis?
10/15 tis. km zase neni tak dlouhy interval aby se to projevilo, ja ho dosahnu za pulroku, denne jezdim 50/50 km do prace a zpet.
Mimochodem ne kazdy autorizovany servis muze i30N servisovat, pokud je neprodava tak ani nemuze, ptal jsem si.
Auto zatim spise setrim, jen par zrychleni behem cesty, to se neodpustim. Rezim N zatim ani nezkousim. Cekam az po zpetnem prezuti na letni Micheliny. Oproti i30 II bych nerekl, ze auto je o moc tvrdsi, mozna je to tim, ze mam jen 18 palcova kola, jsou stejna jako u i30 Fastback v nejvyssi vybave. Uvidim jak to bude na letnich pneu.
Hyundai i30N 2018- jen jako N
Hyundai i30 II 1.6 GDI Style, 2013-2018 prodáno, 100% OK, když ne i30N, jezdim dál
Hyundai i30 I 1.4 2010-2013 crash, na první i30 OK
Citroen Xsara 1.9D 2009-2010
Hyundai i30 II 1.6 GDI Style, 2013-2018 prodáno, 100% OK, když ne i30N, jezdim dál
Hyundai i30 I 1.4 2010-2013 crash, na první i30 OK
Citroen Xsara 1.9D 2009-2010
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Hyundai i30 N
umí to někdo i na operák? asi nesmysl, ale zajímala by mě cena
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Hyundai i30 N
Urcite umi, ale ta cena?? Pak pro fyzickou osobu bude urcite omezeni najetych kilometru, nebo drazsi. Vyplati se to jen na firmu. A pak to musite vratit... I kdyz v dobe sdilene ekonomiky...
Hyundai i30N 2018- jen jako N
Hyundai i30 II 1.6 GDI Style, 2013-2018 prodáno, 100% OK, když ne i30N, jezdim dál
Hyundai i30 I 1.4 2010-2013 crash, na první i30 OK
Citroen Xsara 1.9D 2009-2010
Hyundai i30 II 1.6 GDI Style, 2013-2018 prodáno, 100% OK, když ne i30N, jezdim dál
Hyundai i30 I 1.4 2010-2013 crash, na první i30 OK
Citroen Xsara 1.9D 2009-2010
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20309
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai i30 N
Regolo: Přeji hodně šťastných a spokojených kilometrů. A pochlub se fotem
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai i30 N
Ano, tady je
Hyundai i30N 2018- jen jako N
Hyundai i30 II 1.6 GDI Style, 2013-2018 prodáno, 100% OK, když ne i30N, jezdim dál
Hyundai i30 I 1.4 2010-2013 crash, na první i30 OK
Citroen Xsara 1.9D 2009-2010
Hyundai i30 II 1.6 GDI Style, 2013-2018 prodáno, 100% OK, když ne i30N, jezdim dál
Hyundai i30 I 1.4 2010-2013 crash, na první i30 OK
Citroen Xsara 1.9D 2009-2010
- Ruska.ruleta
- **
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 črc 2010, 11:34
Re: Hyundai i30 N
Tohle asi nikdy nepochopim, proc dat za auto takove prachy.Regolo píše: Ja jsem auto poridil jeste za puvodni cenu 699 tis. minus sleva 40 tis plus metaliza, za Performance davali slevu az 45 tis. Hyundai Butovice.
Pochopitelne, ze nejsou zatim dostupne homologovane disky, i ja jsem musel dat zimni pneu na puvodni disky, nebo nekdo ma jine zkusennosti? Zajimavosti je, ze v TP mam uvedeny rychlostni index pneu Y, tedy 92Y, je to ale az 300 km/h, auto dle TP umi jen 250 km/h. Poridil jsem na zimu Continental TS830, a te maji maximalne 92V, tedy o dve rychlostni tridy mene. To same i u Nokianu, ktere prodava primo Hyundai.
Prodejce tvrdi, ze je to v poradku, coz logicky ano, kdo bude v zime jezdit vic nez 240 km/h, ale v TP zapsano neco jineho....
Ohledne zimnich pneu-citace:
Nižší rychlostní index
Zatímco u letního obutí neexistuje žádná výjimka a není možné použít pneumatiky s nižším rychlostním indexem, pro zimní pláště tato povinnost striktně neplatí. Pokud to situace vyžaduje, můžete obout pláště s nižším rychlostním indexem (o jednu i více hodnot).
Do zorného pole řidiče ale musíte vložit upozornění na nižší maximální rychlost. Stačí jednoduchá nálepka nebo signalizace palubního počítače. Uvedenou rychlost pak nesmíte překročit.
Jeste doplnim, ze to plati pouze v CR!
Treba Italie: Nejzazší termín, do kterého mohou regiony stanovit povinnost zimních gum je 15. květen, s podzimem to pak může být nejdříve 15. listopad. Ministerská vyhláška číslo 1049 sice neříká, že pak už musí jezdit všichni na letních gumách. Ale jasně uvádí, že pneumatika musí v létě splňovat minimálně rychlostní index, který je uvedený v technickém průkazu. Platí to nejen pro zimní gumy, ale také pro ty celoroční, které mají na bočnicích označení M+S (Mud+Snow).
Server Zipnews uvádí, že vyhláška v Itálii povoluje jezdit na pneumatikách s rychlostním indexem o jeden stupeň nižším, ovšem jen v zimním období. Gumy s vyšším rychlostním indexem auto namontovány mít může.
Pokuta za letní jízdu na pneumatikách s nižším rychlostním indexem, než je předepsáno, je v Itálii v rozmezí 420 až 1 682 eur (přes 45 tisíc korun) a následovat může i zabavení technického průkazu.
Zdroj: https://auto.idnes.cz/rychlostni-index- ... tomoto_fdv
At se dari.
RR
Jo a ta masle je doufam v cene! Nebo jsi si ji nemohl vzit?
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20309
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai i30 N
Regolo:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai i30 N
Pokud by nektere z nas auta za "takove" prachy nekupovali jak by jste dozvedeli jak doopravdy jezdi.
Cenu jsem porovnaval s cenou bezne i30 hatchback v nejlepsi vybave, rozdil pak jiz neni tak velky plus i30N je opravdu uplne neco jineho, pouze ma podobny kabatek a interier, ma na rozdil od ostatnich znacek veskerou vybavu jiz v cene.
Za beznou i30 ale dostanete jeste vetsi slevu, napriklad mne nabizeli pri objednani vybavy Style, paket Ultimate za 90 tis zdarma a to jeste pred soucasnymi akcemi.
Ceny kterou jsem kdysi mel u i30 II jiz davno nejsou a nebudu kupovat auto ktere by bylo horsi nez to predchozi, to bych jsem ho nemusel menit.
Dekuji za vysvetleni k zimnim pneu. Jen mi stejne zarazi, ze vetsina renomovanych vyrobcu vetsi rychlostni index nez V nenabizi i pokud jsou pneu v segmentu sportovnich vozu, kde vyhravaji i testy, napriklad Continental TS830.
Ohledne cervene masli, ano to mam na aute porad misto toho cerveneho loga N, ktere neni videt.
Ne, je to takovy jako rad od prezidenta ktery jen propojucuje na tu chvilku nez to auto poslou do sveta a pak to pekne daji na to dalsi. Ale ano prave k tomu memu to se hodilo nejvice, podtrhovalo to tu cervenou linku vepredu.
Cenu jsem porovnaval s cenou bezne i30 hatchback v nejlepsi vybave, rozdil pak jiz neni tak velky plus i30N je opravdu uplne neco jineho, pouze ma podobny kabatek a interier, ma na rozdil od ostatnich znacek veskerou vybavu jiz v cene.
Za beznou i30 ale dostanete jeste vetsi slevu, napriklad mne nabizeli pri objednani vybavy Style, paket Ultimate za 90 tis zdarma a to jeste pred soucasnymi akcemi.
Ceny kterou jsem kdysi mel u i30 II jiz davno nejsou a nebudu kupovat auto ktere by bylo horsi nez to predchozi, to bych jsem ho nemusel menit.
Dekuji za vysvetleni k zimnim pneu. Jen mi stejne zarazi, ze vetsina renomovanych vyrobcu vetsi rychlostni index nez V nenabizi i pokud jsou pneu v segmentu sportovnich vozu, kde vyhravaji i testy, napriklad Continental TS830.
Ohledne cervene masli, ano to mam na aute porad misto toho cerveneho loga N, ktere neni videt.
Ne, je to takovy jako rad od prezidenta ktery jen propojucuje na tu chvilku nez to auto poslou do sveta a pak to pekne daji na to dalsi. Ale ano prave k tomu memu to se hodilo nejvice, podtrhovalo to tu cervenou linku vepredu.
Hyundai i30N 2018- jen jako N
Hyundai i30 II 1.6 GDI Style, 2013-2018 prodáno, 100% OK, když ne i30N, jezdim dál
Hyundai i30 I 1.4 2010-2013 crash, na první i30 OK
Citroen Xsara 1.9D 2009-2010
Hyundai i30 II 1.6 GDI Style, 2013-2018 prodáno, 100% OK, když ne i30N, jezdim dál
Hyundai i30 I 1.4 2010-2013 crash, na první i30 OK
Citroen Xsara 1.9D 2009-2010