pak vyheverovat, sundat kolo, dole demontovat spodní kulový kloub z těhlice, nebo z ramene.....
sundat brzdový třmen a někam ho zavěsit (kapalinu nevypouštět)
pak sundat tu středovou matku a modlit se, aby jsi vysunul tu drážkovanou "mrkev" poloosy z drážek náboje.... z výroby se to dává na sucho

pokud se vše povede povolit a můžeš s tím hejbat vykloníš celej Mcpearson k sobě a máš poloosu na straně kola volnou.....
dále vnější kloub sundat z tisícihranu poloosy, měla by tam být nějaká segrovka.....
pak sundat poškozený kroužek z kloubu, vše řádně očistit od rezi..... vyzkoušet jak těžko se tam novej kroužek nasune......(neměl by tam jít nasadit rukou) většinou se dává celej kloub do mrazáku a kroužek se v troubě nahřeje a lehce se nasune na své místo a ochlazením se tam pevně přichytne