Vrzganie palubnej dosky
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Vrzganie palubnej dosky
Tak to už je niečo iné. Neviem prečo toto už nemôžu riešiť pri výrobe, náklady vyššie o 0,50 EURO na vozidlo by výrobcu nezabili
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- Reklama
Re: Vrzganie palubnej dosky
presne nad tymto som sa zamyslal. nad politikov vyroby a predaja ak sa to robi hromadne vo vyrobe naklady su male. preco tak pekne auta, s takym potencialom, ktore by mohli stat vo svojich triedach na spici takto amatersky nekvalitne dodrbu. myslim najme i20,ix20 a i30 nosovice. stacilo by dat o 70 eur v ich nakladoch viac a mali by aj meno aj "kvalitu" a nasledne by zarobili viac. a tych 70 eur si nemusia ani premietnut dalej v predaji do ceny lebo usetria na servisoch co im uctuju opravy. ziskaju na mene, ktore sa tazko buduje a o to ide - na mene sa vybavia dalsie peniaze a nemusia ani navysovat cenu ktorou by posilili kvalitu. nikto nechce mazdu len aby pani tam vo vedeni lepsie premyslali. ocividne im ale ide o to predat co najviac a preto potom setria v nakladoch. ale oni to robia amatersky, nerozumne az neschopne.
i30, 1.4, r.v.2011
zamyslite sa ZNOVA
zamyslite sa ZNOVA
Re: Vrzganie palubnej dosky
Souhlas... No abych řekl pravdu nevím jestli ještě někdy Hyundai někdo řekne za ty peníze co by jsi chtěl? Ale co za jaký? Pro mě byly těžce vydřený. Ani ve služební Dacii logan nic nevrzalo a to auto bylo za 170 000,-. Mělo najeto to co moje Hyundaika a nic se neřešilo. Tady řeším vrzání sedačky, palubovky, odskakování podvozku přes nerovnosti....jinak je pravda, že s tím vším ostatním jsem spokojenej K čemu je mi pět let záruka? Když nakonec všude slyším jo to je asi konstrukční vada řešíme s centrálou a nic se neděje? Co si od toho Hyundai slibuje do budoucna když se každý podívám na tohle fórum kolik lidí si tu stěžuje a nejsou to jen ti co sem přijdou dát jeden příspěvěk? Nechápu jeho politiku...Dnes jsem koukal na novou i20...bylo tam kvalita podložená pětiletou zárukou...ještě bych dopsal text "pokud se nejedná o konstrukční vadu" No nevím jestli bych si s jinou automobilkou pomohl třeba ne, ale vyzkoušel jsem a uvidím co dál "snad si mě Hyundai udrží". Třeba mi to opraví a budu spokojeně jezdit dál...přeci jen to auto mám rád....
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Re: Vrzganie palubnej dosky
Vidím, další co prozřel.
Já v blahé blbosti (nevědomostí se to asi nazvat nedá) koupi 1,4 Style s tím, že jsem předpokládal, že vyšší cena nebude jen o navěšení doplňků (opěrka ruky se jim obzvláště povedla), ale i o lepší výstupní kontrole. Bohužel jsem se hluboce mýlil.
Momentálně, auto sice jako celek funguje, ale:
- něco mi i při malých nerovnostech na cestě silně drnčí vlevo od volantu, předtím to drnčelo v oblasti kapličky s PP
- po novém nastartování krátce po předchozím zhasnutí motoru jede motor jen v "nouzovém" režimu, kdy jediné řešení je vypnout a znovu nastartovat. V servisu se jim to prý nikdy nestalo a jediné co udělali bylo, že resetovali PP. Odpojit baterku umím taky a proto takovouto opravu pak nemusím do servisu.
- když jedu s minimálním plynem nebo bez zařazené rychlosti po kvalitním asfaltu, tak mě silně sere hukot (a to doslova) od zadní nápravy. Podle servisu to dělaji brzdové destičky a je to prý normální. Já to za normální nepovažuji, bohužel s tím nic nenadělám. Bráchu jako známého právníka a druhého jako znalého automechanika nemám ...
- mizerné odhlučnění prostoru posádky má za následek, že raději už ani nezapínám jinak dobré rádio. Nemám rád hlasitý poslech ani v běžném životě a abych rádio v autě přes rachot z venku vůbec slyšel, tak ho musím řádně zesílit. Proto ho mám raději vypnuté. Kravál, který už i tak jde do kabiny bohatě stačí. Bavit se za jízdy se spolujezdcem je díky tomu také docela zážitek. Bohužel ne dobrý. Nejsem zvyklý na spolujezdce řvát.
- to, že auto díky mizernému podvozku odskakuje na hrbech je známé. To, že jezdím trvale s pneumatikami nahuštěnými na minimálně povolenou hodnotu tlaku abych nepřišel o zuby při tom, jak auto na nerovnostech poskakuje (bohužel jezdívám na testovacím úseku výrobců tlumičů, kterému se říká dálnice a je mezi Vyškovem, a Brnem) , také o něčem svědčí (a to jsem četl, že nová i20 má podvozek ještě o něco tvrdší).
- to, že má nesmyslně dlouhou jedničku a naproti tomu krátkou pětku, je také zvláštní. Není to pak auto ani do města ani na dálnice.
- a to, že u plastů stačí se na ně křivě podívat a už tam je rýha je také pravda. Ale to už je opravdu to nejmenší zlo.
Vše jsem se snažil při garančkách reklamovat. Vždy neúspěšně. Mimo garančky tam nejezdím, je to jen ztráta času. Holt politika korejců je najít křena, tomu to prodat a pak se na něho ... vykašlat (ať nejsem opakovaně sprostý). Předtím jsem míval škodovky a na takovéto jednání se mi za celou dobu nepodařilo v žádném servise narazit. Vždy se snažili najít funkční řešení a popřípadě i něco navíc. U Hyundai tak všechny garančky, které jsem dosud absolvoval probíhaly ve stylu vyměnit olej, udělat pár úkonů, za které je třeba naúčtovat ty nutné hodiny a nazdar, dál neotravuj.
Já v blahé blbosti (nevědomostí se to asi nazvat nedá) koupi 1,4 Style s tím, že jsem předpokládal, že vyšší cena nebude jen o navěšení doplňků (opěrka ruky se jim obzvláště povedla), ale i o lepší výstupní kontrole. Bohužel jsem se hluboce mýlil.
Momentálně, auto sice jako celek funguje, ale:
- něco mi i při malých nerovnostech na cestě silně drnčí vlevo od volantu, předtím to drnčelo v oblasti kapličky s PP
- po novém nastartování krátce po předchozím zhasnutí motoru jede motor jen v "nouzovém" režimu, kdy jediné řešení je vypnout a znovu nastartovat. V servisu se jim to prý nikdy nestalo a jediné co udělali bylo, že resetovali PP. Odpojit baterku umím taky a proto takovouto opravu pak nemusím do servisu.
- když jedu s minimálním plynem nebo bez zařazené rychlosti po kvalitním asfaltu, tak mě silně sere hukot (a to doslova) od zadní nápravy. Podle servisu to dělaji brzdové destičky a je to prý normální. Já to za normální nepovažuji, bohužel s tím nic nenadělám. Bráchu jako známého právníka a druhého jako znalého automechanika nemám ...
- mizerné odhlučnění prostoru posádky má za následek, že raději už ani nezapínám jinak dobré rádio. Nemám rád hlasitý poslech ani v běžném životě a abych rádio v autě přes rachot z venku vůbec slyšel, tak ho musím řádně zesílit. Proto ho mám raději vypnuté. Kravál, který už i tak jde do kabiny bohatě stačí. Bavit se za jízdy se spolujezdcem je díky tomu také docela zážitek. Bohužel ne dobrý. Nejsem zvyklý na spolujezdce řvát.
- to, že auto díky mizernému podvozku odskakuje na hrbech je známé. To, že jezdím trvale s pneumatikami nahuštěnými na minimálně povolenou hodnotu tlaku abych nepřišel o zuby při tom, jak auto na nerovnostech poskakuje (bohužel jezdívám na testovacím úseku výrobců tlumičů, kterému se říká dálnice a je mezi Vyškovem, a Brnem) , také o něčem svědčí (a to jsem četl, že nová i20 má podvozek ještě o něco tvrdší).
- to, že má nesmyslně dlouhou jedničku a naproti tomu krátkou pětku, je také zvláštní. Není to pak auto ani do města ani na dálnice.
- a to, že u plastů stačí se na ně křivě podívat a už tam je rýha je také pravda. Ale to už je opravdu to nejmenší zlo.
Vše jsem se snažil při garančkách reklamovat. Vždy neúspěšně. Mimo garančky tam nejezdím, je to jen ztráta času. Holt politika korejců je najít křena, tomu to prodat a pak se na něho ... vykašlat (ať nejsem opakovaně sprostý). Předtím jsem míval škodovky a na takovéto jednání se mi za celou dobu nepodařilo v žádném servise narazit. Vždy se snažili najít funkční řešení a popřípadě i něco navíc. U Hyundai tak všechny garančky, které jsem dosud absolvoval probíhaly ve stylu vyměnit olej, udělat pár úkonů, za které je třeba naúčtovat ty nutné hodiny a nazdar, dál neotravuj.
Re: Vrzganie palubnej dosky
no presne preto lakaju na 5 rocnu zaruku ale ak prides reklamovat tak ta poslu do rici s tym ze je to vlastnost auta, alebo ta budu natahovat dovtedy pokial to nevzdas. maju to premyslene. takze v podstate zaruka je uplne k nicomu. hajzlicijirikstbk píše:Holt politika korejců je najít křena, tomu to prodat a pak se na něho ... vykašlat
i30, 1.4, r.v.2011
zamyslite sa ZNOVA
zamyslite sa ZNOVA
Re: Vrzganie palubnej dosky
No máte na jednu stranu pravdu, ale nadruhou zase vše záleží na servise...Já jezdím v Č.lípě k Dordovi a musím zase uznat, že zatím mi neřekli, že to je vlastnost vozidla (i když závady to nebyly tak hrozné). Snaží se vždy se mnou vše vyřešit. Auto mi při brzdění trochu házelo. Zdarma mi to opravily...vrzání sedačky taky se snažily vyřešit. Ale to se nepovedlo. Už jednou jsem měl rozebranou palubní desku, ale to taky nepomohlo. No stejně tam pojedu znovu. Jak říkám vše záleží na servise. Když je dobrý servis i auto
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Re: Vrzganie palubnej dosky
A takovych bude pribyvat.jirikstbk píše:Vidím, další co prozřel.
Vcera jsem jel po delsi dobe s i20 (Outlandera jsem pujcil manzelce, potrebovala prevezt vetsi mnozstvi deti a holt 3. rada sedadel se nekdy hodi ) a po nastartovani mi prislo ze slysim duneni ktere v dieselu neni, vubec mi pri jizde prijde ze mam v Outlanderu rozhodne vetsi ticho. Jizda byla taky jak na rozhrkane koze, ten podvozek mi najednou prisel hrozne tvrdy. No zdalo se mi jako bych odnekud od PP slysel taky drncani. Ale nejak jsem se nesoustredil a pak to prestalo. Motor je jinak ve velmi dobre forme, ta 1.6 je na tom aute to nejlepsi.
Radio je taky velmi dobre, rekl bych lepsi nez v Mitsubishi (Outlandery,ASX, Lancer maji vsechny stejne radio a je hrozne) teda co se tyka ovladani a kvality prijmu radia. Reprodukce hudby je specificka, protoze mam Rockford Fosgate se subwooferem, tak to nema smysl srovnavat. Takze radio jako takove a motor maji ma pozitiva
Vcera se mi prihodilo ze jsem jezdil s novym Volvem V40 Kinetic T3. 110kW benzin. To auto ma sama pozitiva, at uz se jedna o podvozek, ktery by jsme vsichni chteli, protoze i na nasich rozbitych cestach jede s gracii, nedela randal a prijemne tlumi nerovnosti a ke vsemu je pekne stabilni, nebo o motor o kterem jsem ani nevedel, pokud jsem mu poradne nepritnul Vse super ... ano az na tu cenu ta je rovna cene dvou i30 v solidni vybave. Takze zpet k Co bychom za ty prachy chteli a ocekavali, je neco jineho nez vyrobce dokaze vyrobit. Nikdo na nas s otevrenou naruci neceka, musime si jen rozmyslet kolik penez obetujeme pri nakupu a kolik budeme chtit obetovavat na servis. A je treba opravdu uvazovat kam na servis. Jsou i servisy kde se nam snazi pomoct a neoskubat nas. Drzim palce vsem majitelum at si anjdou ten svuj servis kde budou spokojeni, protoze jen kvalitni poprodejni servis je udrzi u znacky.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Vrzganie palubnej dosky
ako jasne servis bez problemov vymeni olej a nejake klasicky lahko opravitelne veci ale nieco nestandartne s tym neurobi nic a posle do riti nakoniec. myslim hlavne veci ktore su vadne z vyroby a nemaju co robit v aute a mali by to napravit. trebars naprava a tlmice ix20, chrastenie pri 2000 otackach na i30 atd atd. napr. o chrasteni auta vedel ale uz ich mal vyrobene tak co s tym, predali ich aj tak. napr. vo vw sa okamzite auta stahuju ak sa vyskytne problem a neoputia brany zavodu. bol som napr. v toyote servise so sefom, no proste uplne ina dimenzia...a nikto nechce za relativne menej penazi nejaku vysostnu kvalitu, ludia chcu aby sa urcite vlastnosti auta neposuvali o 30 rokov spet.bartiik18 píše:No máte na jednu stranu pravdu, ale nadruhou zase vše záleží na servise...
i30, 1.4, r.v.2011
zamyslite sa ZNOVA
zamyslite sa ZNOVA
Re: Vrzganie palubnej dosky
Asi jsem tady ve špatné sekci...
Já mám "Hjundíka" v pohodě. Nic, opravdu NIC mi ani po roce a půl uvnitř nedrnčí (stalo se dvakrát, že jsem nějaké pazvuky zaregistroval a postačil na to úklid v přihrádce před spolujezdcem).
Podvozek je opravdu tvrdší (všude jsem četl, že na starších modelech vyčítali měkký, vlnící se podvozek) a tak
si na něj nestěžuji - v zatáčkách sedí docela pevně. Jediné, s čím moc spokojený nejsem je vyšší hlučnost uvnitř při
jízdě na nekvalitním asfaltu. Teď nám opravili asi 2,5Km cesty z Vratimova do Ostravy a ta je boží!! Opravdu při 80-90Km/hod
jede autíčko naprosto potichounku! Samozřejmě, když vzpomenu panely na D1 z Brna do Prahy, tak mi běhá mráz po zádech
ještě teď! Možná mají konstruktéři v jiných zemích odlišné představy o pojmech jako je "povrch vozovky" či "dálnice".
Já jsem s I20 opravdu spokojený (samozřejmě v dané kategorii vozidel - nebudu porovnávat s A8), jen přemýšlím o odhlučnění
kabiny "Mirelonem" pod koberečky a kolem pedálů. Se servisem v ACA Karviná jsem také neměl nejmenší problém. Jediná
závada byl PP, který se mi resetoval a v servisu mi ho vyměnili během 10minut za jiný.
Já mám "Hjundíka" v pohodě. Nic, opravdu NIC mi ani po roce a půl uvnitř nedrnčí (stalo se dvakrát, že jsem nějaké pazvuky zaregistroval a postačil na to úklid v přihrádce před spolujezdcem).
Podvozek je opravdu tvrdší (všude jsem četl, že na starších modelech vyčítali měkký, vlnící se podvozek) a tak
si na něj nestěžuji - v zatáčkách sedí docela pevně. Jediné, s čím moc spokojený nejsem je vyšší hlučnost uvnitř při
jízdě na nekvalitním asfaltu. Teď nám opravili asi 2,5Km cesty z Vratimova do Ostravy a ta je boží!! Opravdu při 80-90Km/hod
jede autíčko naprosto potichounku! Samozřejmě, když vzpomenu panely na D1 z Brna do Prahy, tak mi běhá mráz po zádech
ještě teď! Možná mají konstruktéři v jiných zemích odlišné představy o pojmech jako je "povrch vozovky" či "dálnice".
Já jsem s I20 opravdu spokojený (samozřejmě v dané kategorii vozidel - nebudu porovnávat s A8), jen přemýšlím o odhlučnění
kabiny "Mirelonem" pod koberečky a kolem pedálů. Se servisem v ACA Karviná jsem také neměl nejmenší problém. Jediná
závada byl PP, který se mi resetoval a v servisu mi ho vyměnili během 10minut za jiný.
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
Re: Vrzganie palubnej dosky
Je pravdou, že já si na servis taky nemůžu stěžovat vždy mi vyšly vstříc...ale k tvrdému a odskakujícímu podvozku...zrovna včera jsem jel na výlet mrknout na levnější nábytek do Polska... a musím Vám říct, že z hluku a tvrdosti auta jsem byl docela znechucen...na pěkné silnici drží a krásně tichounce jede..ale ta silnice ve které byly boule, zaplátováno jak když to plácaly lopatou no děs... v 70tce mi drnčely zuby hluk jsem přebíjel rádiem na 15tku takže masakr po dobu 15km než se najelo na novou silnici. Vypadá to, že tou silnicí jsem si zkrátil životnost auta tak na polovinu (snad ne) No jinak s autem až na těchto pár drobností jsem taky spokojenej. Nedělají nějakou alternativu odpružení na tohle auto trochu komfortnější? No dneska mi zase přestalo po té hrbolaté jízdě drnčet palubovka (ťuk ťuk ťuk)...možná, že to něčemu prospělo Takže pánové buďme rádi co tu máme za silnice až na D1čku a pár dalších
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Re: Vrzganie palubnej dosky
Víš, on spíše než rozdíl v tom jak se chovají servisy je rozdíl v tom, jak se chová k zákazníkovi značka. Ta pak řídí své značkové servisy a vyžaduje od nic určitou garanci. Tady to evidentně probíhá jinak, než by podle mých předchozích zkušeností mělo.
Dám příklad.
Když jsem měl Feldu, tak jsem jezdil pravidelně na jaře v určenou sobotu na preventivní pozáruční prohlídku která stála tuším 90Kč a jejíž součástí byla kompletní prohlídka auta. Firma Škoda-auto se tímto, pro ni určitě nákladným krokem, jistila, že její auta nebudou mít špatné jméno kvůli zanedbané údržbě.
V mém případě bylo například součástí prohlídky i to, že mi třeba dolili kapalinu do ostřikovače, ale zejména to, že když jednou zjistili, že mám odřený spodek auta (zůstal jsem viset na lesní cestě na břichu s protáčejícími se koly), tak to bez předchozího dotazu očistili a zatřeli a při předání vozu mě na to upozornili. Jedinou cenou za to bylo to, že jsem jim slušně poděkoval. Rád bych jim tuto službu zaplatil, ale nechtěli. Bylo to v rámci dobrého firemního přístupu k zákazníkovi.
Jak probíhají ZÁRUČNÍ prohlídky u hyundai ví všichni, to není třeba moc rozebírat, stačí číst na tomto fóru. Co servis, to jiný přístup, někde katastrofa, někde přiměřená kvalita. Ceny za odvedenou práci se přitom také poměrně výrazně liší.
Já jsem před 1. garančkou škrábl zespodu podvozek když nám dělali v ulici po výstavbě kanalizace novou cestu a jedna hromádka makadamu byla vyšší, než jsem čekal. Při 1. garanční prohlídce mě při předání vozu na to upozornili a zapsali do servisní knížky Mechanicky odřeno. Cítíte ten rozdíl v přístupu? Žádná oprava odřeniny ani náznak toho, že by mi sami nabídli tuto opravu, když bych ještě chvilku počkal. A přiznám se, že jsem je o to sám po zkušenosti s Feldou nepožádal. Ve výsledku jsem tak jel do jiné firmy (nemám na čem auto zvednout), kde mi to zatřeli. Tehdy jsem poprvé začal tušit, že s hyundai to nebude v pořádku, další 2 garančky + další 2 uplatněné reklamace mimo garančky, kde jsem po testovací jízdě viděl neochotu se tou věcí vůbec zabývat, to potvrdilo. Asi je chyba ve mně, ale já nemám ve zvyku se vlamovat do zavřených dveří. Ve výsledku pak nemůže čekat, že tuto značku budu na její přístup k zákazníkovi chválit. To určitě ne.
Dám příklad.
Když jsem měl Feldu, tak jsem jezdil pravidelně na jaře v určenou sobotu na preventivní pozáruční prohlídku která stála tuším 90Kč a jejíž součástí byla kompletní prohlídka auta. Firma Škoda-auto se tímto, pro ni určitě nákladným krokem, jistila, že její auta nebudou mít špatné jméno kvůli zanedbané údržbě.
V mém případě bylo například součástí prohlídky i to, že mi třeba dolili kapalinu do ostřikovače, ale zejména to, že když jednou zjistili, že mám odřený spodek auta (zůstal jsem viset na lesní cestě na břichu s protáčejícími se koly), tak to bez předchozího dotazu očistili a zatřeli a při předání vozu mě na to upozornili. Jedinou cenou za to bylo to, že jsem jim slušně poděkoval. Rád bych jim tuto službu zaplatil, ale nechtěli. Bylo to v rámci dobrého firemního přístupu k zákazníkovi.
Jak probíhají ZÁRUČNÍ prohlídky u hyundai ví všichni, to není třeba moc rozebírat, stačí číst na tomto fóru. Co servis, to jiný přístup, někde katastrofa, někde přiměřená kvalita. Ceny za odvedenou práci se přitom také poměrně výrazně liší.
Já jsem před 1. garančkou škrábl zespodu podvozek když nám dělali v ulici po výstavbě kanalizace novou cestu a jedna hromádka makadamu byla vyšší, než jsem čekal. Při 1. garanční prohlídce mě při předání vozu na to upozornili a zapsali do servisní knížky Mechanicky odřeno. Cítíte ten rozdíl v přístupu? Žádná oprava odřeniny ani náznak toho, že by mi sami nabídli tuto opravu, když bych ještě chvilku počkal. A přiznám se, že jsem je o to sám po zkušenosti s Feldou nepožádal. Ve výsledku jsem tak jel do jiné firmy (nemám na čem auto zvednout), kde mi to zatřeli. Tehdy jsem poprvé začal tušit, že s hyundai to nebude v pořádku, další 2 garančky + další 2 uplatněné reklamace mimo garančky, kde jsem po testovací jízdě viděl neochotu se tou věcí vůbec zabývat, to potvrdilo. Asi je chyba ve mně, ale já nemám ve zvyku se vlamovat do zavřených dveří. Ve výsledku pak nemůže čekat, že tuto značku budu na její přístup k zákazníkovi chválit. To určitě ne.
Re: Vrzganie palubnej dosky
Jiriku, dej mi vedet az budes za par let uvazovat o zmene auta, kterea znacka z priznive penize uspela v tvem vyberu. Urcite bych se inspiroval Myslim ze mame hodne podobne pozadavky.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Vrzganie palubnej dosky
to je presne to. uroven servisoch ak ma clovek nejaky nie tuctovy problem je velmi hrozna; v podstate z mojich skusenosti z dvoch servisoch - horsia ani byt nemoze. a navyse ma velmi vysoky pocet kazovych aut. z tohoto hladiska vravim vsetkym svojim znamym NIE! a je to skoda, lebo auta su pekne a prakticke, je to ozaj skoda. z mojich vlastnych skusenosti si uz kupit v buducnosti nebudem moct. bol by som idiot a je mi to luto...jirikstbk píše:Ve výsledku pak nemůže čekat, že tuto značku budu na její přístup k zákazníkovi chválit. To určitě ne.
i30, 1.4, r.v.2011
zamyslite sa ZNOVA
zamyslite sa ZNOVA
Re: Vrzganie palubnej dosky
Nápodobně.Amalfi píše:Jiriku, dej mi vedet az budes za par let uvazovat o zmene auta, kterea znacka z priznive penize uspela v tvem vyberu. Urcite bych se inspiroval Myslim ze mame hodne podobne pozadavky.
Re: Vrzganie palubnej dosky
Pokud by někomu drnčelo za budíky v cca 2500 ot./min., tak u mě to byla drnčící kapota motoru. Uvnitř auta to znělo jako jasné drnčení plastů někde v palubce za budíky. Na haubně jsem otočil dorazové špunty o 1/4 otáčky a OK.
i30 1,5 DPi Start - 2021
i20 1,2 - 2010
i20 1,2 - 2010