Zaslepení EGR ventilu u CRDi. Co vy na to?
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Zaslepení EGR ventilu u CRDi. Co vy na to?
Nazdárek montéři, mám též závadu v EGR okruhu u TUcsona 2,0 CRDi 103Kw, sprej na čištění už mám. Může mi tady někdo zkušený poradit jestli stačí odmontovat ta horní část ventilu s konektorem na kabely která tam drží na čtyřech malých imbusech po obvodu, nebo je nějaký fígl jak to vymámit ven celý, je to kraksna vysoká a sotva za ten motor dosáhnu ,mám ten stejný ventil jako ten na fotce o prád odkazů výše. Docela mi tam překáží trubka od turba k chladiči stlačeného vzduchu. Díky za každou radu.
- Reklama
Re: Zaslepení EGR ventilu u CRDi. Co vy na to?
Ahoj, tak já už mám zaslepeno a mám vykuchaný i DPF, teď řeším, kde si to nechat odpojit v řídící jednotce? Dělá to někdo tady na fóru za dobré peníze? Díky.
Kia Magentis 2,0 CRDi r.v. 2007
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaslepení EGR ventilu u CRDi. Co vy na to?
Dlouho tu je mrtvo.
Co nového z EGR ventilama a záslepkama u Tucsona?
Co nového z EGR ventilama a záslepkama u Tucsona?
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Re: Zaslepení EGR ventilu u CRDi. Co vy na to?
Ano to se zaslepovalo běžně Ale uplně z jineho duvodu Novějši AGR nebo EGR Systemy jsou řizene elektronicky a to v milimetrech a ješte podle zatěže motoru Kdy se hodnota měni podle zatizeni motoru a k tomu milion přidruženym funkci ,bych to řekl jinak řidič to jinak neovlivni vše je vypočteno pomoci ECU Jo ,jo zlaty podtlak ,kde mu ,je že dneska konec hmm Sakra je to horši než si myslite a bude huř jak pro lidi ,tak i pro mechošezdenek76 píše:Na Oplu Omega jsem ho měl chvíli zaslepený než jsem sehnal za pár kaček jiný a v podstatě jsem žádnou změnu nepozoroval, akorát jsem to chtěl mít komplet, tak jsem ho tam dal zpět. Ale co vím, tak u Omegy (benzin) se to zaslepovalo běžně.
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Re: Zaslepení EGR ventilu u CRDi. Co vy na to?
Tak nedoporučuji zaslepit EGR u Tucsona, jednotka to pozná na rozdílech tlaku v sání a výfuku. Dále důrazně nedoporučuji EGR ventily od výrobce DAP a NTY, jsou to šunty, auto skáče, škube a rychle chcípá, zbyde zřejmě pouze originál. Vrazil jsem haldu peněz do toho abych si to ověřil.
Škoda Octavia III 1,6 Tdi 2018
Tucson 2.0 CRDI 4x4 2008
Mercedes Benz S500 2000
Audi A4 2.5 tdi V6 2001
Chrysler Concorede 2.7 V6 2000
Audi A6 2.5 tdi V6 2000
Opel Omega 3.0 MV6 2001
Ford Mondeo 2.5 V6 2001
Ford Probe 2.5 V6 1997
Tucson 2.0 CRDI 4x4 2008
Mercedes Benz S500 2000
Audi A4 2.5 tdi V6 2001
Chrysler Concorede 2.7 V6 2000
Audi A6 2.5 tdi V6 2000
Opel Omega 3.0 MV6 2001
Ford Mondeo 2.5 V6 2001
Ford Probe 2.5 V6 1997