varování před nárazem
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: varování před nárazem
No a bez radaru to podle mě jenom zabrzdí do 50km/h když hrozí bezprostřední kolize...
- Reklama
Re: varování před nárazem
Je to možný, já si v tu chvíli vzpomněl na Teslu a ten jejich systém co sleduje všechno v okoli a i trochu předvídá co se bude dít. Vypadá to, že radar má i větší oblast hlídání než samotná kamera.
Škoda Fabia 3 combi
Kona 1.0 T-GDI; Best Of Kona; Acid Yellow; 01/2018 - prodáno
Kona 1.0 T-GDI; Best Of Kona; Acid Yellow; 01/2018 - prodáno
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: varování před nárazem
Tak už z principu je ten radar o level dál, na kameru působí mnoho vnějších vlivů (světlo, odlesky, špinavé sklo atd.) A ten radar bude mít i větší úhel vyhodnocování podle mě.
Re: varování před nárazem
Ahoj, Stala se mi taková příhoda , kterou si nemůžu vysvětlit a ve fóru jsem nic nevyčetl. Jedu si takhle na tempomat po dálnici 139 Km/h a mám zapnuté vedení vozu v pruzích, občas hrábnu do volantu, aby auto na mě nepípalo. Najednou v dálce (cca 100 metrů) začala brzdit dodávka. Auto na mě píplo a upozornilo na střet a zničeho nic mi auto vyjelo do levého pruhu. Neumím si to vysvětlit Když si to zpětně přehraji v hlavě, tak nemám pocit, že bych v tu chvíli chtěl kroutit volantem. Stalo se někomu něco podobného ? Nemám adaptívni tempomat.
Hyundai i30 1,4 T-GDi TRIKOLOR KOMFORT GO - Polar White
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: varování před nárazem
No co jsem studoval, jak ty systémy v i30 fungují, tak jsem se nikde nedočetl, že by měl nějaký systém (kromě vedení v pruhu) zasahovat i do vybočení tak razantně, že by auto přejelo do jiného pruhu. Jedíné co by mělo dle informací zabránit kolizi je brždění. A teď jsou 2 varianty, s radarem (v přední masce je zalité logo a v tom je radar) a bez radaru jen pomocí kamery na čelním okně (v přední masce je obyčejné logo bez radaru).
S radarem by měl být spojen adaptivní tempomat, který umí zastavit auti úplně, případně sahá do brzd, když hrozí kolize do rychlosti tuším 160km/h.
Bez radaru by mělo být auto schopno zastavit, nebo snížit náraz do rychlosti 50km/h.
O ničem dalším jsem se v manuálu nedočetl
S radarem by měl být spojen adaptivní tempomat, který umí zastavit auti úplně, případně sahá do brzd, když hrozí kolize do rychlosti tuším 160km/h.
Bez radaru by mělo být auto schopno zastavit, nebo snížit náraz do rychlosti 50km/h.
O ničem dalším jsem se v manuálu nedočetl
Re: varování před nárazem
Opravím tě, radar není v logu, ale za logem.
Ale k tématu, rozhodně by vozidlo vybočit nemělo, si myslím. Mělo by jen brzdit. I když...?
Ale k tématu, rozhodně by vozidlo vybočit nemělo, si myslím. Mělo by jen brzdit. I když...?
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: varování před nárazem
Z principu fungování by neměl být za logem přece ne? ale to je koneckonců jedno, prostě logo je u radaru zalité, u nás co radar nemáme je logo průchozí skrze mřížku....
Re: varování před nárazem
Ano souhlas, ale je. Nedávno jsem řešil nehodu( https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=465 na třetí fotce je vidět za logem nosník a na něm je černá krabička za několik desítek tisíc korun ) a logo jsme museli předělávat ze staré masky do nové, protože zrovna tento model loga je prakticky nesehnatelný ND.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.