i20 DODO - Domácí Dodělávky
Moderátor: Moderátoři
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: i20 DODO - Domácí Dodělávky
tak to tu ožívíme tak po delší době jsem zase dostal chut štourat do auta co se týká LWDS tak sice černá krabice je na skle ale u mně obsahuje jen senzor deště ne kameru pro LWDS
tak by mně zajimalo kde sehnat ten modul LWDS už jsem hledal ale nic jsem nenašel
tak by mně zajimalo kde sehnat ten modul LWDS už jsem hledal ale nic jsem nenašel
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
- Reklama
Re: i20 DODO - Domácí Dodělávky
copper5252: Je nejaký vonkajší vzhľadový rozdiel medzi krabicami s a bez LWDS takáto prestavba na LWDS by ma celkom zaujímala
Dacia Duster TCe 100 LPG Arizona Orange Journey + country pack 01/2024-
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: i20 DODO - Domácí Dodělávky
podle mnmě neni rozdíl mezi krabicema, jen deska tešták je jinéj a jinak osazeny , at hledám jak hledám nemužu najít modul z LWDS kde by se dal koupit
kabely jsou krabka na skle je
edit : https://www.proxyparts.com/car-parts-st ... d/9969437/
cena 10 euro se mi najk nezdá ,navíc nedaří se mi dopatrat ktery tam vlastně patří na netu jsem našel par modulu LWDS front camera ale jsou 4 druhy a tedka vlado rad který
mněl by to být kod 95890C8000 nebo 3GBFA08456 když jsem to hodil do google tak jsem našel 4 ruzné druhy pod tihle značenim
kabely jsou krabka na skle je
edit : https://www.proxyparts.com/car-parts-st ... d/9969437/
cena 10 euro se mi najk nezdá ,navíc nedaří se mi dopatrat ktery tam vlastně patří na netu jsem našel par modulu LWDS front camera ale jsou 4 druhy a tedka vlado rad který
mněl by to být kod 95890C8000 nebo 3GBFA08456 když jsem to hodil do google tak jsem našel 4 ruzné druhy pod tihle značenim
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Re: i20 DODO - Domácí Dodělávky
Děkuji za vyřešení mého velkého problému s podsvícením. Tam kde selže profesionál (servis Hyundai), to vyřeší šikovný člověk. Ještě jednou díky. Konektor šel lehce vyndat a vrátit zpět i přes přístupový otvor k pojistkám. Nastavení 000___ je dostačující a noční jízda příjemná a opravdu se zdá, že nyní světlomety svítí lépe.
Mám dotaz k tempomatu. Líbí se mi varianta 1a) "Varianta kutilská A - vzít vnitřnosti Kouzelné krabičky za zabastlit je někde do auta, jistou dobu jsem uvažoval o plastové krytce pod pákou ruční brzdy, bylo by to po ruce a zároveň pěkně schované. Napojovalo by se na Hlavní kabelový svazek." Mám jen pár otázek k funkčnosti tempomatu.
- Zapojení pinů 6 a 12 + Kouzelná krabička je dostačující a přerušení spojkou, plynem, nebo brzdou funkční?
- kolébkový přepínač je spínač, nebo v dané poloze zůstává?
- kde se přesně nachází konektor M02-R?
Moc děkuji
B
Mám dotaz k tempomatu. Líbí se mi varianta 1a) "Varianta kutilská A - vzít vnitřnosti Kouzelné krabičky za zabastlit je někde do auta, jistou dobu jsem uvažoval o plastové krytce pod pákou ruční brzdy, bylo by to po ruce a zároveň pěkně schované. Napojovalo by se na Hlavní kabelový svazek." Mám jen pár otázek k funkčnosti tempomatu.
- Zapojení pinů 6 a 12 + Kouzelná krabička je dostačující a přerušení spojkou, plynem, nebo brzdou funkční?
- kolébkový přepínač je spínač, nebo v dané poloze zůstává?
- kde se přesně nachází konektor M02-R?
Moc děkuji
B
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: i20 DODO - Domácí Dodělávky
tak přihodím, vyskoušle jsem dva moduly LWDS a ani jeden nefungoval, resp na palubce žadná zmněna ani po click na tlačítko lwds ,takže přepokládám že se musí spustit/nakodovat v BCM nebo li centrální jednotce , bohužel diky genialitě HU neni nikde kodovani lwds a velice kusí infomace
má někdo najké informace ? díky
má někdo najké informace ? díky
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Re: i20 DODO - Domácí Dodělávky
Rádo se stalo, jsem rád, že aspoň nekomu to pomůže...BjutyS píše: ↑11 zář 2019, 14:09 Mám dotaz k tempomatu. Líbí se mi varianta 1a) "Varianta kutilská A - vzít vnitřnosti Kouzelné krabičky za zabastlit je někde do auta, jistou dobu jsem uvažoval o plastové krytce pod pákou ruční brzdy, bylo by to po ruce a zároveň pěkně schované. Napojovalo by se na Hlavní kabelový svazek." Mám jen pár otázek k funkčnosti tempomatu.
- Zapojení pinů 6 a 12 + Kouzelná krabička je dostačující a přerušení spojkou, plynem, nebo brzdou funkční?
- kolébkový přepínač je spínač, nebo v dané poloze zůstává?
- kde se přesně nachází konektor M02-R?
Moc děkuji
B
A teď k dotazům:
1) zapojení krabičky do pinů 6 a 12 zcela imituje standardní tlačítka, takže plyn přidává, brzda a spojka vypínají tempomat, jak je zvykem (jinak obecně po nastartování nejde tempomat zapnout, dokud se nesešlápne brzda, ale to se tady na fóru ví )
2) ano, kolébkový spínač je 2 tlačítka v jednom
3) konektor M02-R se nachází na předí straně hodinové pružiny (směrem k motoru) přístupný je po demontáži spodního krytu sloupku volantu, který je tuším na třech vrutech. Volant demontovat netřeba, dva vruty jsou přístupné po jeho natočení.
Omlouvám se za pozdní odpověď, už sem moc nechodím...
Re: i20 DODO - Domácí Dodělávky
... škoda, tvé rady jsou cenné. Pokud auto nemám na chvíli a to nejhorší (kabeláž) je již na místě, proč to nezprovoznit.
Ještě jednou děkuji.
B
Ještě jednou děkuji.
B
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: i20 DODO - Domácí Dodělávky
nemá někdo navíc modul LWDS ? pro I20 nebo podobny bud darovat nebo za levno nechci hned do toho investovat když nevím jestli to sprovozním
jen tuším že to nebude tak jednoduche připojit dát tlačítko a hura funguje , typuji že bude nutne nakodovat přístrojovku aby vzal LWDS v potaz
jen tuším že to nebude tak jednoduche připojit dát tlačítko a hura funguje , typuji že bude nutne nakodovat přístrojovku aby vzal LWDS v potaz
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Re: i20 DODO - Domácí Dodělávky
Dobrý den,
nezkoumal někdo výměnu celých světlometů za LED? Z původních s žárovkami H4? Už se dají poměrně levně sehnat. Jak ale potom s denním svícením "mlhovkami"?
Díky
nezkoumal někdo výměnu celých světlometů za LED? Z původních s žárovkami H4? Už se dají poměrně levně sehnat. Jak ale potom s denním svícením "mlhovkami"?
Díky
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: i20 DODO - Domácí Dodělávky
ahoj pokud se dané auto vyrabělo v provedení z předními světly v led, není problem ! pokud ne bude problem na technické auto nemusí projít technickou tedy pokud technickou neřešíte jinak než standartně nevíc nenvím kde by jste chtěl sehnat přední led světla na I20 2015+
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Re: i20 DODO - Domácí Dodělávky
Opravuji svůj předchozí příspěvek. Jasně že ne LED světla - ale projektory. i20 se dodávala s 2 verzemi světel - H4 nebo s projektory. Liší se v konektoru, lehce v kabeláži ke světlům, pak v zapojení ovládání dálkových, a je nutno jiná SJB (pojistkovka vevnitř) a BCM.
Každopádně - díky za toto vlákno - dodalo mi to odvahu do průzkumu co všechno jde udělat. Svou i20 Family (tedy skoro bez výbavy) jsem pozvednul o level výše. Skutečně v autě je hodně kabeláže navíc a spousta věcí stačí jen vyměnit a ono to funguje. V podstatě téměř nic není třeba kodovat jako u VCDS aut - mozna specificke options povolit. V autě jsem aktuálně zejména díky levným dílum z polského allegra upravil následující:
- začal jsem u toho panýlku na ovládání itenzity podsvícení (práce na 20 sekund) - funguje
- vyměnil jsem volant za kožený s ovládáním - vše funguje
- pak jsem zjistil, že kabelový svazek vevnitř v autě obsahuje i vše pro ovládání oken dozadu a repro vzadu. Tedy nápad - zbavme se vzadu švihadel a dejme tam origo elektrické okna. Takže následovala složitější práce, ale vše jsem sehnal - kabelový svazek do řidičových dveří (varianta pouze el přední okna nemá automatický dojezd, varianta 4 okna má auto dojezd- takže více drátů, jiný konektor motoru... + samozřejmě navíc dráty od ovládání zadních oken z místa řidiče), k tomu ovládací panýlek na 4 okna dopředu, stahovačku s motorem na auto režim dopředu, obě stahovačky s motory dozadu, kabeláže do zadních dveří s okýnky no a samozřejmě zadní tapecírungy (verze klička a el okna se liší). Instalace zabrala cca 10-12 hod práce. Rovnou jsem hodil i dozadu repro, dveře vytlumil, odhlučnil, vše fungovalo na první dobrou... i jen ta změna přední stahovačky na auto režim byla super...
- samozřejmě takové drobnosti jako LED osvětlení SPZ + silná LED žárovka na couvání...
- pak jsem se pustil do zkoumání origo handsfree (když už bylo tlačítko na "novém" volantu). Sehnal jsem origo radio s bluetooth (za 50 Zlotých) (byly 3 verze - bez BT pouze mp3 přes USB, s BT, CD mechanikou USB a mp3 a někdy i DAB, a pak navi s dotykovým displejem), zjistil, že za radiem je v konektoru osazen kabel na mikrofon, ale končí za obložením A-sloupku v konektoru na střechu. Co teď... neva - sehnal jsme kabeláž obložení střechy z vyšší verze (Style??), kde byl i dál vedený mikrofon, světýlka nad zrcátky, světlo vzadu, dešťový senzor, ECM zrcátko, senzor zamlžení atd... No tak jsem ponakupoval opět v Polsku ty světýlka, světlo dozadu, velké světlo dopředu se schránkou na brýle a zabudovaným mikrofonem, ECM zrcátko... Sundal stropní obložení (kupodivu práce ani ne na 2-3 hod) vyměnil kabeláž, opatrně a s precizním vyměřením upravil a vyřezal otvory v obložení na větší přední světlo a světlo dozadu... vše smontoval a voila.... vše fungovalo. Mezitím jsem vyzkoumal další věci.
- No a pak mě štvala manuální klimatizace... tak zase průzkum šlo by to předělat na automatickou? No jasně že šlo... paradoxně nebyl problém ve skříni topení - držáky na serva tam jsou od výroby, tam šlo jen o výměnu "převodů" a páček od lanek za správné páčky pro serva. Sehnal jsem vše, v čem se klimy liší (2x servo + hejblátka k nim) + namísto bloku odporů pro 4 stupně rychlosti větráku, mosfet blok pro ovládání digitálně. Zbývalo vyřešit systém snímání teploty v autě. To je jediná věc v čem se skříně topení lišily. Auto klima měla na boku otvor, kam se přišroubovala hadice od ovládacího panýlku klimatizace... přisávala vzduch z prostoru před palubní deskou přes čidlo teploty v ovládacím panýlku. Varianty byly 2 - buď se hecnout a vyvrtat tam díru (samozřejmě z vrchu po demontáži palubky a všeho okolo, nebo zbastlit mini větráček a napojit ho za to čidlo v panýlku, aby pres něj proudil vzduch - no nakonec jsem se odvážil do origo řešení Horší to bylo s kabeláží... spousta drátů navíc, jinak zapojený konektor v panelu auto/manual - no tak mi do oaka padnul na allegru hlavní kabelový svazek palubky pro verzi autoklimy, radio-navigace, ISG a autolight (neměl jsem.... neva DC stabilizator jde sehnat taky za 300-500 Kč)... Takže následovala demontáž palubky (kupodivu jednoduchý), výměna kabelového svazku v palubce, montáž komponent autoklimy, na allegru jsem koupil i origo navigaci (takže o bod výše radio s BT mi leží na stole), v servisu Hyundai senzor na úroveň světla (takže mi fungují automatické světlomety - musel jsme vyměnit i páčky pod volantem), rámeček plastový okolo navi... bohužel opět obložení střechy dolů - jiná anténa + kabeláž antény (radio + DAB + GPS), vše smontoval, a zase vše fungovalo Takže teď mám autoklimu + origo rádio s dotykovým displejem a navi. Vyžadovalo to studium schématu, svazky se lišily jen v jednom detailu, který bylo nutné vyřešit a bez kterého bych to nikdy nenastartoval. Verze svazku pro navi má jinak zapojené propojení canbus mezi jednotkami vepředu a motorem (počítá totiž s couvací kamerou), takže bylo nutné to upravit natažením drátů navíc. Asi by šlo vykuchat nějaký svazek s autoklimou a přebastlit ho na to co je v autě... ale mě přišlo jednoduchý to vyměnit jako celek a jen upravit nutné. Možná si někdo řekne - proč tam cpal origo radio s navi, co toho moc neumí - no - protože jsem s ním sehnal i couvací kameru... tu teď domontuji přes Vánoce. Suma sumárum. kromě těch předních světel a předních mlhovek je auto téměř jako v nejvyšší výbavě.
- kdyby někdo potřeboval poradit - mám možná někde nějaké foto, mám kompletní servisní manuál na i20 do ročnku 2017, kompletní el. schémata.
Každopádně - díky za toto vlákno - dodalo mi to odvahu do průzkumu co všechno jde udělat. Svou i20 Family (tedy skoro bez výbavy) jsem pozvednul o level výše. Skutečně v autě je hodně kabeláže navíc a spousta věcí stačí jen vyměnit a ono to funguje. V podstatě téměř nic není třeba kodovat jako u VCDS aut - mozna specificke options povolit. V autě jsem aktuálně zejména díky levným dílum z polského allegra upravil následující:
- začal jsem u toho panýlku na ovládání itenzity podsvícení (práce na 20 sekund) - funguje
- vyměnil jsem volant za kožený s ovládáním - vše funguje
- pak jsem zjistil, že kabelový svazek vevnitř v autě obsahuje i vše pro ovládání oken dozadu a repro vzadu. Tedy nápad - zbavme se vzadu švihadel a dejme tam origo elektrické okna. Takže následovala složitější práce, ale vše jsem sehnal - kabelový svazek do řidičových dveří (varianta pouze el přední okna nemá automatický dojezd, varianta 4 okna má auto dojezd- takže více drátů, jiný konektor motoru... + samozřejmě navíc dráty od ovládání zadních oken z místa řidiče), k tomu ovládací panýlek na 4 okna dopředu, stahovačku s motorem na auto režim dopředu, obě stahovačky s motory dozadu, kabeláže do zadních dveří s okýnky no a samozřejmě zadní tapecírungy (verze klička a el okna se liší). Instalace zabrala cca 10-12 hod práce. Rovnou jsem hodil i dozadu repro, dveře vytlumil, odhlučnil, vše fungovalo na první dobrou... i jen ta změna přední stahovačky na auto režim byla super...
- samozřejmě takové drobnosti jako LED osvětlení SPZ + silná LED žárovka na couvání...
- pak jsem se pustil do zkoumání origo handsfree (když už bylo tlačítko na "novém" volantu). Sehnal jsem origo radio s bluetooth (za 50 Zlotých) (byly 3 verze - bez BT pouze mp3 přes USB, s BT, CD mechanikou USB a mp3 a někdy i DAB, a pak navi s dotykovým displejem), zjistil, že za radiem je v konektoru osazen kabel na mikrofon, ale končí za obložením A-sloupku v konektoru na střechu. Co teď... neva - sehnal jsme kabeláž obložení střechy z vyšší verze (Style??), kde byl i dál vedený mikrofon, světýlka nad zrcátky, světlo vzadu, dešťový senzor, ECM zrcátko, senzor zamlžení atd... No tak jsem ponakupoval opět v Polsku ty světýlka, světlo dozadu, velké světlo dopředu se schránkou na brýle a zabudovaným mikrofonem, ECM zrcátko... Sundal stropní obložení (kupodivu práce ani ne na 2-3 hod) vyměnil kabeláž, opatrně a s precizním vyměřením upravil a vyřezal otvory v obložení na větší přední světlo a světlo dozadu... vše smontoval a voila.... vše fungovalo. Mezitím jsem vyzkoumal další věci.
- No a pak mě štvala manuální klimatizace... tak zase průzkum šlo by to předělat na automatickou? No jasně že šlo... paradoxně nebyl problém ve skříni topení - držáky na serva tam jsou od výroby, tam šlo jen o výměnu "převodů" a páček od lanek za správné páčky pro serva. Sehnal jsem vše, v čem se klimy liší (2x servo + hejblátka k nim) + namísto bloku odporů pro 4 stupně rychlosti větráku, mosfet blok pro ovládání digitálně. Zbývalo vyřešit systém snímání teploty v autě. To je jediná věc v čem se skříně topení lišily. Auto klima měla na boku otvor, kam se přišroubovala hadice od ovládacího panýlku klimatizace... přisávala vzduch z prostoru před palubní deskou přes čidlo teploty v ovládacím panýlku. Varianty byly 2 - buď se hecnout a vyvrtat tam díru (samozřejmě z vrchu po demontáži palubky a všeho okolo, nebo zbastlit mini větráček a napojit ho za to čidlo v panýlku, aby pres něj proudil vzduch - no nakonec jsem se odvážil do origo řešení Horší to bylo s kabeláží... spousta drátů navíc, jinak zapojený konektor v panelu auto/manual - no tak mi do oaka padnul na allegru hlavní kabelový svazek palubky pro verzi autoklimy, radio-navigace, ISG a autolight (neměl jsem.... neva DC stabilizator jde sehnat taky za 300-500 Kč)... Takže následovala demontáž palubky (kupodivu jednoduchý), výměna kabelového svazku v palubce, montáž komponent autoklimy, na allegru jsem koupil i origo navigaci (takže o bod výše radio s BT mi leží na stole), v servisu Hyundai senzor na úroveň světla (takže mi fungují automatické světlomety - musel jsme vyměnit i páčky pod volantem), rámeček plastový okolo navi... bohužel opět obložení střechy dolů - jiná anténa + kabeláž antény (radio + DAB + GPS), vše smontoval, a zase vše fungovalo Takže teď mám autoklimu + origo rádio s dotykovým displejem a navi. Vyžadovalo to studium schématu, svazky se lišily jen v jednom detailu, který bylo nutné vyřešit a bez kterého bych to nikdy nenastartoval. Verze svazku pro navi má jinak zapojené propojení canbus mezi jednotkami vepředu a motorem (počítá totiž s couvací kamerou), takže bylo nutné to upravit natažením drátů navíc. Asi by šlo vykuchat nějaký svazek s autoklimou a přebastlit ho na to co je v autě... ale mě přišlo jednoduchý to vyměnit jako celek a jen upravit nutné. Možná si někdo řekne - proč tam cpal origo radio s navi, co toho moc neumí - no - protože jsem s ním sehnal i couvací kameru... tu teď domontuji přes Vánoce. Suma sumárum. kromě těch předních světel a předních mlhovek je auto téměř jako v nejvyšší výbavě.
- kdyby někdo potřeboval poradit - mám možná někde nějaké foto, mám kompletní servisní manuál na i20 do ročnku 2017, kompletní el. schémata.
Re: i20 DODO - Domácí Dodělávky
Zjavne si toho vylepšil hodne a si ozaj šikovný.Mne by postačoval tip na správnu LEDku do cúvačky.Tá pôvodná je ako svätojánska muška.Díky.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: i20 DODO - Domácí Dodělávky
sakra na toto mám chuť už tak zo 3 roky
Dacia Duster TCe 100 LPG Arizona Orange Journey + country pack 01/2024-
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Re: i20 DODO - Domácí Dodělávky
Kupoval jsem nějaké kvalitnější (značky Aglint nebo Kantur) na alíkovi... svítí teda o dooost lip - výměna na minutku práce - lze i nasoukat se pod nárazník a zespodu - ideálka zastavit zádí nad nějakým zlomem (šikminou). Nenarazil jsem na 1ks balení - ale za tu cenu 2 ks...
https://s.click.aliexpress.com/e/_ApJ6Wu
Re: i20 DODO - Domácí Dodělávky
Já na to sbíral odvahu taky asi 3 roky... Nakonec to nebylo tak těžké. Mechanika je sranda, elektrika byla horší. Přikládám foto z montáže auto-klimy, origo navi s GPS a DAB anténou a bonusovou výměnou předního kabelového svazku (namísto tahání extra drátů navíc).