Ještě jsem se u nesetkal s elektrikou, pro kterou by bylo potřeba překódování ŘJ přes diag. Často to i obchodníci v popisu zboží na e-shopu píšou, že kódování ŘJ není nutné.dibarbora píše: ↑15 říj 2020, 14:26Nebude si to pýtať ešte nejaké kódovanie cez original diagnostiku?... že tam má navyše novú RJ...aby s ňou komunikovalo?Chasnik píše: ↑15 říj 2020, 08:56 ....
dibarbora: ano, žádné zlodějky na koncových lampách, prostě jeden konektor a jedna kostra, hotovo. Dřív jsem používal Erich Jaeger elektro, ti měli rozdvojku na koncovku zadních lamp s origo konektory, takže stačilo rozpojit koncovky zadních lamp a vložit jejich konektory. Jediný zásah do elektro bylo přerušení vodiče k mlhovce a propojení přes ŘJ tažného, aby při zapnutí zadních mlhovek svítil jen vozík a ne auto. Ale protože EJ stále nepodporuje LED světla, tak už ho nehodlám používat. Jinak k těm zlodějkám mám negativní vztah, průřezy vodičů jsou slabé a může dojít k mírnému narušení vodiče a časem při různých otřesech možná i k přerušení. Takže i kdybych si pořídil elektro bez origo koncovek, tak bych šel spíš cestou přerušení bužírky a naletování kablíků.
Axel: desinfikuju poctivě každý večer, o tom nepochybuj
Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Reklama
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Štěpáne, věřím, že je to jednodušší, ale mám principielní nevoli k tomu, abych platil za něco, co mám ve slušném státě dostat zdarma. Nehledě na to, že tyto SPZ servisy jsou často provozovány bývalými dopraváky, kteří k tomu, že z našich peněz pobírají výsluhy, ještě zneužívají svých bývalých pracovních kontaktů a vydělávají na faktu, že oni mají možnosti, kterým se běžnému smrtelníkovi nedostane.Mr. HYUNDAI píše: ↑16 říj 2020, 13:08 A proto tam já už nechodím - tohle je jednodušší - http://www.spzservis.cz/registrace-vozu ... o-vozidla/ . Plnou moc lze ověřit nejen u notářů a na úřadech, ale i na poštách.
Navíc to za běžného stavu v pohodě funguje. Internetová rezervace, žádosti jsou k dispozici elektronicky v podobě editovatelného .pdf souboru, takže vyplním a vytisknu doma. Když jsem přepisoval tátovo auto na Jarově cca 2 roky nazpět, tak jsem přišel v 8:30 a 8:45 jsem odcházel.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Jj, stejná zkušenost. Značky na Tucsona jsem měl v rukách asi za 10 minut.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Dnes jsem vzal Albína prvně do práce. Potěšil mě prostor v kufru, papírově větší objem jsem vyzkoušel v praxi. Teď se mi za sebe vejdou 3 řady vercajku, rozdělená sada pracovních boxů a před to ještě vrtačky, bod k dobru
V GDčku jsem k těm pracovním boxům dostal akorát jednu vrtačku na stojáka, teď se mi to tam bude líp skládat. I když, jak se znám, tak toho budu vozit víc a zase to bude plný i na zadních sedačkách
Musím potvrdit dvě věci, které se tady zmiňovaly: při zavírání dveří je potřeba větší síla než u předchozího auta a při přeřazování z 1 na 2 to chce trochu grifu. Dnes jsem měl po Praze několik ostřejších rozjezdů na křižovatkách a trefit se do správných toček při řazení 1-2 bylo skutečně náročnější. Už to mám trochu v noze, ale musel jsem nad tím trošku dumat, nebylo to takové přirozené. Ale co, přecházím z nafty do benzínu, těch věcí na nový návyk bude víc. Hlavně brát u pumpy tu správnou pistoli
Nedořešené mi přijde sklápění zrcátek. Na stříbrňákovi nebyl automat, ale zrcátka se motoricky sklápěla po stisknutí tlačítka, a to i po vytažení klíčku ze zapalování. Teď, pokud nemám přepnuto na AUTO, tak si to musím pohlídat předtím, než zdechnu motor, na to jsem nebyl zvyklý.
Kontroloval jsem tlaky v pneu, bude to chtít o víkendu lehce přifouknout. V pondělí mám zaměřovačku v Budějkách, tak uvidíme, jaká bude delší cesta téměř bez nákladu.
V GDčku jsem k těm pracovním boxům dostal akorát jednu vrtačku na stojáka, teď se mi to tam bude líp skládat. I když, jak se znám, tak toho budu vozit víc a zase to bude plný i na zadních sedačkách
Musím potvrdit dvě věci, které se tady zmiňovaly: při zavírání dveří je potřeba větší síla než u předchozího auta a při přeřazování z 1 na 2 to chce trochu grifu. Dnes jsem měl po Praze několik ostřejších rozjezdů na křižovatkách a trefit se do správných toček při řazení 1-2 bylo skutečně náročnější. Už to mám trochu v noze, ale musel jsem nad tím trošku dumat, nebylo to takové přirozené. Ale co, přecházím z nafty do benzínu, těch věcí na nový návyk bude víc. Hlavně brát u pumpy tu správnou pistoli
Nedořešené mi přijde sklápění zrcátek. Na stříbrňákovi nebyl automat, ale zrcátka se motoricky sklápěla po stisknutí tlačítka, a to i po vytažení klíčku ze zapalování. Teď, pokud nemám přepnuto na AUTO, tak si to musím pohlídat předtím, než zdechnu motor, na to jsem nebyl zvyklý.
Kontroloval jsem tlaky v pneu, bude to chtít o víkendu lehce přifouknout. V pondělí mám zaměřovačku v Budějkách, tak uvidíme, jaká bude delší cesta téměř bez nákladu.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
S tou pistolí u benzínky pozor Přešel jsem z benzínu na naftu a hodně dlouho jsem automaticky mířil k zelené A to i teď, po 4 letech, x-krát kontroluji, že beru opravdu naftu
Kolega má doma dvě auta, jedno v benzínu a druhé v naftě. S nafťákem přišel na benzínku a strčil do nádrže zelenou pistoli. Okamžitě se vzpamatoval a tankování přerušil. Podařilo se mu natankovat benzín za celých 1,- Kč. Prý když šel platit, pohled na výraz v tváři paní za okýnkem byl velice zábavný Až když jí řekl, že potřebuje naftu, přestala se křenit.
Kolega má doma dvě auta, jedno v benzínu a druhé v naftě. S nafťákem přišel na benzínku a strčil do nádrže zelenou pistoli. Okamžitě se vzpamatoval a tankování přerušil. Podařilo se mu natankovat benzín za celých 1,- Kč. Prý když šel platit, pohled na výraz v tváři paní za okýnkem byl velice zábavný Až když jí řekl, že potřebuje naftu, přestala se křenit.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Nedořešené mi přijde sklápění zrcátek. Na stříbrňákovi nebyl automat, ale zrcátka se motoricky sklápěla po stisknutí tlačítka, a to i po vytažení klíčku ze zapalování. Teď, pokud nemám přepnuto na AUTO, tak si to musím pohlídat předtím, než zdechnu motor, na to jsem nebyl zvyklý.
U zrcátek mně docela irituje a měl jsem to i na i30 GDW, že tlačítka nastavení a sklápění nejsou podsvětlená. Kolikrát potmě šátrám rukou abych je sklopil. Přitom v Golfu V , 15 let starém autě to už podsvětlené je.
U zrcátek mně docela irituje a měl jsem to i na i30 GDW, že tlačítka nastavení a sklápění nejsou podsvětlená. Kolikrát potmě šátrám rukou abych je sklopil. Přitom v Golfu V , 15 let starém autě to už podsvětlené je.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Axel: Dnes jsou ty motory choulostivější, takže už by to nešlo, ale za studií jsem jel jednou stopem s aviatikem, který mi povídal, jak jednou do Avie natankoval plnou nádrž Naturalu. Zděšenej na to koukal, co s tím, pak se s pumpařem poradil a fláknul tam dvě litrovky motorového oleje.
Ávka to přežila a šofér nadšeně vzpomínal, že takovej tah ten motor v životě předtím ani potom neměl
A vlastně myslím, že naopak by to ani nešlo. Pořád přece platí, že černé (naftové) pistole mají větší průměr než zelené. Nebo už to sjednotili?
Maras: nepodsvětlení některých ovládacích prvků je stará bolest . Stejné je to např. u nastavení naklápění světel, občas ve tmě hledám i něco jiného, ale už si teď nevzpomenu
Ávka to přežila a šofér nadšeně vzpomínal, že takovej tah ten motor v životě předtím ani potom neměl
A vlastně myslím, že naopak by to ani nešlo. Pořád přece platí, že černé (naftové) pistole mají větší průměr než zelené. Nebo už to sjednotili?
Maras: nepodsvětlení některých ovládacích prvků je stará bolest . Stejné je to např. u nastavení naklápění světel, občas ve tmě hledám i něco jiného, ale už si teď nevzpomenu
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Máš pravdu, Chasniku, průměr díry pro tankování (a také pistole) je u benzínu menší než u nafty, takže tu naftovou do benzíňáku opravdu nestrčíš. To mi nedocvaklo
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Odpovím v jedné odpovědi:
1. Máš výhodu, že jsi přešel z nafty na benzín - naftovou pistoli do benzínu nestrčíš
2. Podsvícení tlačítek jsem taky nepochopil, ale zase tak často to nepotřebuju řešit, takže v podstatě je to jen o tom, že to mohlo být
3. Nepochopil jsem co jsi chtěl říct těmi zrcátky. Jestli chceš aby se po zamčení zavřely, nech to na AUTO, pokud nechceš, dej to do polohy stále otevřeno, naopak se mi líbí, že to jde takhle pevné nastavit a i za jízdy jdou sklopit, když se někde vyhýbáš na těsno. A jestli jde o to, že nechceš aby se sklápěly, ale někdy to potřebuješ, tak stačí mít klíček v 1.poloze a sklopíš je taky
1. Máš výhodu, že jsi přešel z nafty na benzín - naftovou pistoli do benzínu nestrčíš
2. Podsvícení tlačítek jsem taky nepochopil, ale zase tak často to nepotřebuju řešit, takže v podstatě je to jen o tom, že to mohlo být
3. Nepochopil jsem co jsi chtěl říct těmi zrcátky. Jestli chceš aby se po zamčení zavřely, nech to na AUTO, pokud nechceš, dej to do polohy stále otevřeno, naopak se mi líbí, že to jde takhle pevné nastavit a i za jízdy jdou sklopit, když se někde vyhýbáš na těsno. A jestli jde o to, že nechceš aby se sklápěly, ale někdy to potřebuješ, tak stačí mít klíček v 1.poloze a sklopíš je taky
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Vysvětlím. Hlavně přes víkend dělám okolo baráku a i když zrovna nevyšívám na autě, tak do něj pořád lezu, protože často používám pracovní vercajk, který se z auta jen tak nestěhuje. Takže několikrát za den auto zamknu a zase odemknu. Pokud mám zrcátka v poloze AUTO, tak to auto potom mává ušima jako pes Falco, což mi nevyhovuje. Proto přehodím do jedné z krajních poloh, např. vyklopeno.
No a v pondělí jedu do práce, někde zaparkuju, zdechnu auto a koukám, že jsem v mezeře docela na úzko. Tak chci sklopit zrcátka a už to nejde, klíček musí zpátky do spínačky. Případně přepnu kolíbku na AUTO a ani klíček dávat nemusím, na to jsem přišel včera večer. Ale přijedu domů, jdu si pro něco do auta a už na mě zase mává ušima.
Na GDčku jsem měl sice jenom tlačítko, čili ne automatické sklápění, ale i při vytaženém klíčku jsem pootevřel dveře, zmáčkl čudlík a zrcátka se sklopila nebo odklopila. Prostě by se mi s tím líp dělalo, kdyby ta nastavovací kolíbka byla pod napětím i při vytaženém klíčku. To víš, že si na to časem zvyknu, ale s každým dalším autem si čím dál víc připadám jako pilot vojenského vrtulníku. Těch operací po nastartování jaksi přibývá, nehledě na buzeraci typu "zmáčkni spojku", "připoutej se". Za pár let to bude ještě "tady mi dejchni, jestli nejsi vožralej", "nečum po holkách, ale na cestu", "drž obě pazoury na volantu" apod.
A propos, nepřišel někdo na to, jak nastavit rádio, aby po nastartování a připojení rádia samo aktivovalo AA a případně zvolenou appku? Bylo by to komfortní, kdyby mi sama začala hrát muzika z telefonu bez toho, abych na něco zase ťukal na displeji.
No a v pondělí jedu do práce, někde zaparkuju, zdechnu auto a koukám, že jsem v mezeře docela na úzko. Tak chci sklopit zrcátka a už to nejde, klíček musí zpátky do spínačky. Případně přepnu kolíbku na AUTO a ani klíček dávat nemusím, na to jsem přišel včera večer. Ale přijedu domů, jdu si pro něco do auta a už na mě zase mává ušima.
Na GDčku jsem měl sice jenom tlačítko, čili ne automatické sklápění, ale i při vytaženém klíčku jsem pootevřel dveře, zmáčkl čudlík a zrcátka se sklopila nebo odklopila. Prostě by se mi s tím líp dělalo, kdyby ta nastavovací kolíbka byla pod napětím i při vytaženém klíčku. To víš, že si na to časem zvyknu, ale s každým dalším autem si čím dál víc připadám jako pilot vojenského vrtulníku. Těch operací po nastartování jaksi přibývá, nehledě na buzeraci typu "zmáčkni spojku", "připoutej se". Za pár let to bude ještě "tady mi dejchni, jestli nejsi vožralej", "nečum po holkách, ale na cestu", "drž obě pazoury na volantu" apod.
A propos, nepřišel někdo na to, jak nastavit rádio, aby po nastartování a připojení rádia samo aktivovalo AA a případně zvolenou appku? Bylo by to komfortní, kdyby mi sama začala hrát muzika z telefonu bez toho, abych na něco zase ťukal na displeji.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Ak máš vercajg len v kufri, tak si na DO odomkni len kufor.... zrkadlá sa nepohnú a neodomknú sa Ti ani dvere. Kufor potom zavrieš.. a máš zamknuté. Ja to bežne robím takto a zrkadlá mám okrem tuhej zimy v polohe auto. Cez zimu zrkadlá väčšinou nesklápam... namrznutý sneh, ľad, skrehnuté plastové prevody sú hlavným dôvodom.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Jejda, to by byla krása, kdybych měl vercajk jenom v kufru
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
V rádiu jsem měl v nastavení někde volbu PAMATOVAT SI MÉDIUM a vždycky když přijdu do auta tak hraje to, co před vypnutím. Pokud jsem měl AA a nepřipojím ho, tak je rádio ticho a čeká na připojení telefonu...
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
Zkusím najít. I když máme jiná rádia, takže to tam třeba nebude...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Sága pokračuje: Chasnikův Albín 1.5 DPi Comfort
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)