Po částečném zahřátí poškubává

Moderátor: Moderátoři

Ondrej.Valek
*
Příspěvky: 48
Registrován: 03 říj 2024, 16:08

Re: Po částečném zahřátí poškubává

Příspěvek od Ondrej.Valek »

Moje je 2011, čili v rámci garanček a za předpokladu že tam byla 5 let záruka by to do dieselgate stihli no...

Nejde aspoň třeba říct ŘJ hele máš tam vyčištěný/nový dpfko? Mě totiž zaráží že podle carscanner to soot level vypálí nejvejš tak do zbytku 5g a víc ani prd, do nuly to prostě nedojede. Vezmeme li v potaz že řídící jednotka ví reálně tužku kolik tam toho sajrajtu je a jenom si to dopočítává, tak mi nejde do hlavy proč se regenerace zastaví zrovna na týhle hodnotě a dál prostě nepokračuje. Možnost "plnit" dalších cca 5g by mi natáhla reálný interval na snesitelnou mez.
Hyundai i40 1.7 crdi, 100 kW, premium, manuál - Korejská vrána
Reklama
 

Uživatelský avatar
Beri
**
Příspěvky: 261
Registrován: 26 led 2014, 09:30

Re: Po částečném zahřátí poškubává

Příspěvek od Beri »

Častější interval regenerace jsem začal sledovat v období 3-5/2018. Před tím jsem byl na garančce v 10/2017 (čtyřletá). Na poslední jsem reklamoval častou regeneraci a jednoduše mi řekli, že je všechno v pořádku a že s tím nic jiného neudělají. Od 3/2019 pravidelně sleduji a zapisuji si jednotlivé regenerace s výsledkem, že v zimě jsou regenerace až 3x delší než v létě (to už jsme zde vysvětlovali proč tomu tak je). Poslední dobou (měsíc) mi teda rapidně klesl interval pod 100 km než je dlouhodobá statistika, takže to zatím sleduji a uvidím co bude dál.

Dieselgate vypukl v září 2015, takže měli dva roky všechno zamést pod koberec a v rámci garanček potichu aktualizovat ŘJ a pak se začali objevovat diskuze na časté regenerace. Takže za touto úvahou si pevně stojím, jen to není jak dokázat. Muselo by se najít auto, které nikdy na garančce nebylo a zkusit porovnat verze SW v ŘJ, což jsem se jednu dobu snažil, ale neúspěšně.
Hyundai i40 CW, Premium, 1,7 CRDi, 100kW, 6A/T
Odpovědět

Zpět na „i40 Motor a převodovka“