Kolísání otáček při studeném startu Accent 1,4 .
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Byl jsem včera poprvé měnit olej a rovnou jsem se zeptal jestli už něco vědí, jak si poradit s tímto problémem. Řekli mi, že už přišlo nějaké echo a mám se zeptat po svátkách, že se uvidí a že každé auto se s touto poruchou chová jinak. Program mě taky nahráli nový, ale nepomohlo to. Jinak, už jsem si zvykl Pustím si rádio a čekám Musím ještě dodat že autíčko se mi stále líbí a mám ho moc rád je to náš domácí mazel.
- Reklama
- peter1205
- *
- Příspěvky: 69
- Registrován: 03 zář 2007, 22:45
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
- Kontaktovat uživatele:
Kolísanie otáčok nie je vada motoru, ale je to porucha riadiacej jednotky, ktorá nesprávne spína automatický sytič (mexican to už spomenul). Sytič je akýsi pomocný plyn, ktorý drží motor vo vyšších otáčkach, aby sa rýchlejšie zahrial. Softvér nesprávne vyhodnotí teplotu motora, sytič priskoro vypne, motor sa dostane do nízkych otáčok a začne sa dusiť. Potom sytič opätovne zapne a otáčky vyletia hore. Mám to podrobne otestované.
Bohužiaľ, autá s manuálnym sytičom tento problém nepoznajú, ale zaujímalo by ma, či už tento problém výrobca vyriešil, pretože ho poznajú aj naši kolegovia - majitelia Accentov v iných krajinách.
Bohužiaľ, autá s manuálnym sytičom tento problém nepoznajú, ale zaujímalo by ma, či už tento problém výrobca vyriešil, pretože ho poznajú aj naši kolegovia - majitelia Accentov v iných krajinách.
Hyundai Accent 1.4i - Elegance - Leaf green - 2007
recenzia môjho auta: http://moje.auto.cz/peter1205/hyundai-a ... nce-1.html
Ahoj
Tiez som mal ten problem s kolisanim otacok - po starte vacsinou pri minusovych teplotach - 2x zakolisalo v rozmedzi 500 az 2000 otacok a potom sa to ukludnilo na 1100..
Siel som s tym do servisu a prehrali mi palivovu mapu pri starte motora - co moj problem vyriesilo.
Problem s cukanim auta medzi 1. a 2. prevod. stupnom mam tiez a kvalitne ma to sere.
Cim dalej tym viac mam pocit ze Accent je low-endove auto ktore vydrzi jak tak pocas zarucnej doby a potom sa za servis nedoplatime..
Tiez som mal ten problem s kolisanim otacok - po starte vacsinou pri minusovych teplotach - 2x zakolisalo v rozmedzi 500 az 2000 otacok a potom sa to ukludnilo na 1100..
Siel som s tym do servisu a prehrali mi palivovu mapu pri starte motora - co moj problem vyriesilo.
Problem s cukanim auta medzi 1. a 2. prevod. stupnom mam tiez a kvalitne ma to sere.
Cim dalej tym viac mam pocit ze Accent je low-endove auto ktore vydrzi jak tak pocas zarucnej doby a potom sa za servis nedoplatime..
Hyundai Accent Active, 71kW, Silver met., GPS Mio
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8186
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
zas by som to tak tragicky nevidel.. mas 5000 km, neviem ale za aku casovu dobu. Accent je low end, na to nic nezmenis. Za 400 000 Sk nemozes cakat kvalitu Mercedesu A alebo BMW 1 (podobna trieda)... ja som zatial nalietal 10 000 km za 4 mesiace a nemam ziadne problemy.. no ak neratam zamrzanie ostrekovacov, too nepotesi ale da sa s tym zit.. ale ked si presadnem sem-tam do fiesty (2006) tak u Accenta mam dojem hodnotnejsieho auta, a cenovo su na rovnakej urovni.. mozno mas smolu na kus, mozno ja vela veci nevnimam.. pre mna je auto prostriedok, ktory ma ma spolahlivo a bezpecne dostat z bodu A do bodu B. A to Accent s velkou rezervou splnaMartinKE píše:Ahoj
Tiez som mal ten problem s kolisanim otacok - po starte vacsinou pri minusovych teplotach - 2x zakolisalo v rozmedzi 500 az 2000 otacok a potom sa to ukludnilo na 1100..
Siel som s tym do servisu a prehrali mi palivovu mapu pri starte motora - co moj problem vyriesilo.
Problem s cukanim auta medzi 1. a 2. prevod. stupnom mam tiez a kvalitne ma to sere.
Cim dalej tym viac mam pocit ze Accent je low-endove auto ktore vydrzi jak tak pocas zarucnej doby a potom sa za servis nedoplatime..
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Pridávam sa k tomuto názoru. Môj známy musel okrem iného na Felícii meniť celú riadiacu jednotku(cena okolo 16000Sk-ak ma nklamal), môj švagor zistil po niekoľkých mesiacoch, že má-tiež na felícii-zadretý motor. Dobre čítaš-zadretý motor. Našťastie to vyreklamoval. Ale predstav si dokazovať, že si ho nazadrel Ty. No, na felíciu nedá dopustiť. No a ja som mal aj Oltcita. A kto pozná kvalitu Oltcitov, vie o čom hovorím. A tí čo nevedia-vačkový hriadeľ som musel meniť aspon raz do roka. Aj tak mi a mojej manželke prirástol k srdcu, že sme sa s ním veľmi ťažko lúčili.
Tak dnes už jsem konečně poznal kolísání otáček !!! Zatím to bylo jen líné, ještě dnes jsem si zde četl odpovědi a říkal si že mám štěstí že mě nic nekolísá No a na večer potřebuji někam odjet, tak nastartuji a bylo to!! Myslel jsem, že mi to i chcípne jak kolísaly a nahoru letěly otáčky!! Musel jsem vyšlápnout spojku a bylo to. Vyloženě mě to ale tanhle problém začíná vytáčet!! A to jsem slušný!! Pěkné Vánoce
Hezký poslední den roku 2007. Také mi v zimě kolísaly otáčky, vždycky tak 2x 3x po nastartování mi šly na 2tisíce ptáček a pak na 500 otáček, ale nikdy mi to nezdechlo. Nijak jsem to neřešil, myslel jsem si , že je to věc elektroniky a je to v pořádku. Po roce jsem šel na garanční prohlídku, vyměnili olej , dali mi plně syntetický Mobil 1 5w-50, a vše další bylo v pořádku, i motor dle diagnostiky.
Začal jsem tankovat shell V-power(teď zase tankuji 95),projížděl ve vysokých otáčkách , třeba na trojku 6.000 ,akové rally do kopce a možná i proto se motor usadil, nyní mám najeto 12.000 km a otáčky už nekolísají.
Tak to jsem rád , že to tak dopadlo v mém případě, a ani ostřikovače mi nezamrzají, dávám tam kvalitní nemrznoucí směš do -30.
Tak zdar, accent celadon blue 1,4, listopad 2006
Začal jsem tankovat shell V-power(teď zase tankuji 95),projížděl ve vysokých otáčkách , třeba na trojku 6.000 ,akové rally do kopce a možná i proto se motor usadil, nyní mám najeto 12.000 km a otáčky už nekolísají.
Tak to jsem rád , že to tak dopadlo v mém případě, a ani ostřikovače mi nezamrzají, dávám tam kvalitní nemrznoucí směš do -30.
Tak zdar, accent celadon blue 1,4, listopad 2006
Mám najeto cca 13K km, tankuji Shell V-Power 95 a otáčky kolísají. Zvykl jsem si na to, ráno stejně auto škrábu nebo ometám, a pokud vyjedu dříve a auto netáhne, tak stačí sundat nohu z plynu, pak ho stisknout znovu a motor se chytá normálně. Zas tak zásadní problém v tom nevidím.
A pokud jde o ostřikovače, tak se mi ještě nikdy nestalo, že by zamrzly. Náplň normální do -20 °C.
Můj dojem z vozu je jednoznačně pozitivní - za ty peníze je to super koupě.
A pokud jde o ostřikovače, tak se mi ještě nikdy nestalo, že by zamrzly. Náplň normální do -20 °C.
Můj dojem z vozu je jednoznačně pozitivní - za ty peníze je to super koupě.
Hyundai Accent ´07 1.4 Beige Gold
Mám dojem že to kolísání nemá nic společného se záběhem motoru, tan motor může mít najeto 100.000km a bude kolísat stejně, je to prostě jen věc softwaru.
Jinak nevím že to ještě nevyřešili, vždyť už je to auto na trhu přes 1,5 roku.
To co popisujete nedělal ani můj Favorit z roku 1989, mohlo mrznout jak chtělo, sednul jsem, nastartoval a hned jel bez problému...
Jinak nevím že to ještě nevyřešili, vždyť už je to auto na trhu přes 1,5 roku.
To co popisujete nedělal ani můj Favorit z roku 1989, mohlo mrznout jak chtělo, sednul jsem, nastartoval a hned jel bez problému...
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
- Mikro
- ***
- Příspěvky: 534
- Registrován: 26 lis 2006, 10:23
- Bydliště: Bratislava (SK)
- Kontaktovat uživatele:
skuste sa opytat niekto v servise v Leviciach (SR) alebo v Pezinku v Femoto tusim ci tento problem uz neriesili.
Hyundai i30cw 1.6 CRDi Automat 2014 Style, Creamy White
Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
Práve teraz som písal otázočku na technického menežéra Hyundai čo s týmto problémom, nuž čakám a dám vedieť. Ak by niekto mal záujem, mám obrázky motorov1,6 a 1,4, kde vidno, že vačkový hriadeľ výfukových ventilov je poháňaný remeňom a tento je reťazou spriahnutý s vačkovým hriadeľom sacích ventilov. Len to neviem "prilepiť" sem. Môžem to poslať meilom.
HYUNDAI Accent, 1,4 Dynamic-Gold beige