Hyundai i30 N
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- motorpower
- *
- Příspěvky: 36
- Registrován: 09 bře 2018, 23:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai i30 N
Zůčastnil jsem se na Nurburgringu malého testu, a Cupra ani N mi neujelo. Respektive jsem jim ujel já. Měl jsem Clubsporta a fungoval skvěle, stačí trochu změnit geometrii. Pravda je , že to byli amatéři. Na druhou stranu v závodním režimu už jsem pár let nejel, ale Nord mám najeto dobře. Takže záleží co se srovnává? Zda GTI které je slabší, a bez špéry, či GTI a slabší N, nebo performance versus performance od VW, které má ale o 30 PS méně, a tuším to samé i na točivém momentu. Nemluvě o kratší skříni u N. S Nkem bych v klidu hodil soutěž, což se o Golfu říci nedá, ale rychlejší pasáže, a delší cesty mi k němu prostě sedí více. Zato třeba na trati v Sosnové a Mýtě bych si na Golfa rozhodně nevsadil, ani kdyby ho řídil pánbůh, absence ruční brzdy je trestuhodná, dost tím auto degradovali. Vzhledem k tomu, že dělám především koncern VW a Škoda, tak mám G jako reklamní ve firmě, ale časem a zvláště pokud se osvědčí, tak do N asi půjdu. Pokud bych bral ryzí svezení, tak mě nejvíc oslovil nový Renault Alpine, ale bohužel je cenově ještě o hodně dál.
Bohužel díky kamerovým a jiným monitorovacím systémům, už není tatřka kde svézt. Takže hezky zpátky do kolon mezi ovce. Pokud mi Hyundai ještě půjčí z DE, napíši a můžete se svézt i se mnou, či sami , dám vědět.
Bohužel díky kamerovým a jiným monitorovacím systémům, už není tatřka kde svézt. Takže hezky zpátky do kolon mezi ovce. Pokud mi Hyundai ještě půjčí z DE, napíši a můžete se svézt i se mnou, či sami , dám vědět.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu
http://www.motorpower.cz
Úprava výkonu vašeho vozu
http://www.motorpower.cz
- Reklama
Re: Hyundai i30 N
Kdo ted parkujete s Nkem u OC Hostivar
- Přílohy
-
- C098F981-B057-4B6A-A63F-92534F1CD1B7.jpeg (73.56 KiB) Zobrazeno 1745 x
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: Hyundai i30 N
Já ne, jsem v práci a stojím v Bílině a moje Nko odpočívá hezky doma
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Hyundai i30 N
Deegr: nebo si to Tvoje někdo "půjčil" a teď je v Praze.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai i30 N
eNko letí, několik jsem jich dnes potkal na převozních kamionech.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai i30 N
Tudy má nějaké černé myšlenky. Přiznej se, že jsi si byl "půjčit" moje Nko a teď mě připravuješ na nepříjemné překvapení, až se vrátím
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Hyundai i30 N
Tudy máš štěstí, Nko je doma a už jsem se byl i projet
O ledasčem vypoví asi tento obrázek, jak ta projížďka vypadala
Z grafu lze vidět že při zrychlení vás Nko tlačí do sedaček silou přes 0.5g, boční přetížení i na brzdách dosahují až absurdních hodnot. Klidně kolem 1.3 g. Minule kamarád na sedadle spolujezdce jen křičel píííí........čoooooo .......pííííí....... No moc dobře mu pak nebylo
O ledasčem vypoví asi tento obrázek, jak ta projížďka vypadala
Z grafu lze vidět že při zrychlení vás Nko tlačí do sedaček silou přes 0.5g, boční přetížení i na brzdách dosahují až absurdních hodnot. Klidně kolem 1.3 g. Minule kamarád na sedadle spolujezdce jen křičel píííí........čoooooo .......pííííí....... No moc dobře mu pak nebylo
- Přílohy
-
- 20180511_143728.jpg (149.89 KiB) Zobrazeno 1617 x
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai i30 N
Dal jsi mu hezky za uši
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai i30 N
Nějakou chvilku jsem tu nebyl, protože vždy když to tu čtu, tak mi to čekání na Nko už vůbec neutíká....
Nicméně za mě jedna novinka.... v pondělí mi volal dealer a za 2 týdny bych ho měl mít vyrobený (koncem května), takže cca za 3 týdny vyzvedávám, což bude začátkem června Nebudu lhát, jsem nadrženej jak jelen v říji...
Nicméně za mě jedna novinka.... v pondělí mi volal dealer a za 2 týdny bych ho měl mít vyrobený (koncem května), takže cca za 3 týdny vyzvedávám, což bude začátkem června Nebudu lhát, jsem nadrženej jak jelen v říji...
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai i30 N
reprak: Co na to říct... snad jen "zabav se nějak jinak" ať ti to rychle uteče
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai i30 N
Repráček: já jsem pak hlavně zvědav, jestli budeš mít na Nko potom stejné názory, jako my a budeš z něho prostě paf.
Joo a hlavně si nedávej N režim na rozbité okresky, jako ten "odborník" koubek To je takovej odborník, že si ani nedokázal zjistit, že ten N režim je nastaven pouze na závodní okruhy a na běžné silnice je nevhodný. S čímž plně souhlasím, tedy pokud není nikde nový asfalt, jako teď u nás z Klatov na Janovice
A jestli si pak někdy všimneš, že ti volant ztuhne, tak to opravdu není proměnným účinkem, protože ten je stanoven napevno v každém režimu, ale jedná se o vlastnost toho el. diferenciálu, kdy se sevře ještě před tím, než je potřeba. Někde jsem to už myslím psal. Je to kvůli tomu, aby k sevření nedošlo až při prokluzu kola, protože jedeš v ten moment na hraně a určitě nepotřebuješ, aby ti auto lehce škublo a ztuhnul volant.
Já si toho všiml hned. Za jízdy si toho moc nevšimneš, nejvíce je to znát při rozjezdu z křižovatky, když máš natočený volant a více přidás. Elektronika to hned vyhodnotí, obzvlášť pokud máš diferenciál nastaven na sport, jako že asi budeš chtít zatočit a ne vypálit po tečně ven, tak diferák zvýší svojí svornost a je ready ještě před tím, než dojde k prokluzu kol. Noo a ani tuhle vlastnost koubek neodhalil a ten "profík" to přiřkl právě proměnému účinku posilovače řízení
Odborník na svém místě, opravdu
Vezmu si auto na test, tím se vlastně živím, ale nic si o něm nezjistím? Asi je těžké po testu zvednout telefón a zavolat si na Hyundai, že tohle a támto. Noo asi je tak velkej "odborník" že to nepotřebuje a hned je mu vše jasné. N režim je na rozbité okresky, tak to hned vpálím do videa, že auto kupodivu odskakuje a je vlastně nebezpečné... Navíc jsem moc nepochopil, co myslel tím, že motor má dole vše a pak nic. Vždyť to je vlastnost VW motorů, kdy v Golfu GTI vrcholý výkon už při 4700, skoro jako u dieselu. U Nka ten výkon vrcholý až při 6000, naopak. Nko tahá více, čím více ho člověk točí a hlavně i díky zvuku je radost se pouštět až k omezovači při 6800 ot/min
Jejda, já jsem se nějak rozepsal. Mě ten Koubek asi nedá spát
Joo a hlavně si nedávej N režim na rozbité okresky, jako ten "odborník" koubek To je takovej odborník, že si ani nedokázal zjistit, že ten N režim je nastaven pouze na závodní okruhy a na běžné silnice je nevhodný. S čímž plně souhlasím, tedy pokud není nikde nový asfalt, jako teď u nás z Klatov na Janovice
A jestli si pak někdy všimneš, že ti volant ztuhne, tak to opravdu není proměnným účinkem, protože ten je stanoven napevno v každém režimu, ale jedná se o vlastnost toho el. diferenciálu, kdy se sevře ještě před tím, než je potřeba. Někde jsem to už myslím psal. Je to kvůli tomu, aby k sevření nedošlo až při prokluzu kola, protože jedeš v ten moment na hraně a určitě nepotřebuješ, aby ti auto lehce škublo a ztuhnul volant.
Já si toho všiml hned. Za jízdy si toho moc nevšimneš, nejvíce je to znát při rozjezdu z křižovatky, když máš natočený volant a více přidás. Elektronika to hned vyhodnotí, obzvlášť pokud máš diferenciál nastaven na sport, jako že asi budeš chtít zatočit a ne vypálit po tečně ven, tak diferák zvýší svojí svornost a je ready ještě před tím, než dojde k prokluzu kol. Noo a ani tuhle vlastnost koubek neodhalil a ten "profík" to přiřkl právě proměnému účinku posilovače řízení
Odborník na svém místě, opravdu
Vezmu si auto na test, tím se vlastně živím, ale nic si o něm nezjistím? Asi je těžké po testu zvednout telefón a zavolat si na Hyundai, že tohle a támto. Noo asi je tak velkej "odborník" že to nepotřebuje a hned je mu vše jasné. N režim je na rozbité okresky, tak to hned vpálím do videa, že auto kupodivu odskakuje a je vlastně nebezpečné... Navíc jsem moc nepochopil, co myslel tím, že motor má dole vše a pak nic. Vždyť to je vlastnost VW motorů, kdy v Golfu GTI vrcholý výkon už při 4700, skoro jako u dieselu. U Nka ten výkon vrcholý až při 6000, naopak. Nko tahá více, čím více ho člověk točí a hlavně i díky zvuku je radost se pouštět až k omezovači při 6800 ot/min
Jejda, já jsem se nějak rozepsal. Mě ten Koubek asi nedá spát
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Hyundai i30 N
Viděl jsem video, kde Koubek testoval běžnou i30 1.4 T-GDi - přezíravost a opovržení z něj doslova čišelo. Já také nesnáším stupidní české reklamy na i30, ale to auto za to nemůže.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- motorpower
- *
- Příspěvky: 36
- Registrován: 09 bře 2018, 23:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai i30 N
Koubek je jasnej, ale výkon vrcholý...no to si snad podejte ruce. Jo, a auta měřím už nějaký pátek, Golf je sice níže/ t.j. dříve odpadá/, ale je to většinou 6100-6200ot. Takže nevymýšlej stejné fámy, jako výše jmenovaný. A hlavně si to neber moc osobně, protože každý řidič si obhajuje, že auto které má, je právě to nejlepší. Stejně jako je nejlepší jeho drahá polovička, přeci proto si jí vzal.Deegr píše:Repráček: já jsem pak hlavně zvědav, jestli budeš mít na Nko potom stejné názory, jako my a budeš z něho prostě paf.
Joo a hlavně si nedávej N režim na rozbité okresky, jako ten "odborník" koubek To je takovej odborník, že si ani nedokázal zjistit, že ten N režim je nastaven pouze na závodní okruhy a na běžné silnice je nevhodný. S čímž plně souhlasím, tedy pokud není nikde nový asfalt, jako teď u nás z Klatov na Janovice
A jestli si pak někdy všimneš, že ti volant ztuhne, tak to opravdu není proměnným účinkem, protože ten je stanoven napevno v každém režimu, ale jedná se o vlastnost toho el. diferenciálu, kdy se sevře ještě před tím, než je potřeba. Někde jsem to už myslím psal. Je to kvůli tomu, aby k sevření nedošlo až při prokluzu kola, protože jedeš v ten moment na hraně a určitě nepotřebuješ, aby ti auto lehce škublo a ztuhnul volant.
Já si toho všiml hned. Za jízdy si toho moc nevšimneš, nejvíce je to znát při rozjezdu z křižovatky, když máš natočený volant a více přidás. Elektronika to hned vyhodnotí, obzvlášť pokud máš diferenciál nastaven na sport, jako že asi budeš chtít zatočit a ne vypálit po tečně ven, tak diferák zvýší svojí svornost a je ready ještě před tím, než dojde k prokluzu kol. Noo a ani tuhle vlastnost koubek neodhalil a ten "profík" to přiřkl právě proměnému účinku posilovače řízení
Odborník na svém místě, opravdu
Vezmu si auto na test, tím se vlastně živím, ale nic si o něm nezjistím? Asi je těžké po testu zvednout telefón a zavolat si na Hyundai, že tohle a támto. Noo asi je tak velkej "odborník" že to nepotřebuje a hned je mu vše jasné. N režim je na rozbité okresky, tak to hned vpálím do videa, že auto kupodivu odskakuje a je vlastně nebezpečné... Navíc jsem moc nepochopil, co myslel tím, že motor má dole vše a pak nic. Vždyť to je vlastnost VW motorů, kdy v Golfu GTI vrcholý výkon už při 4700, skoro jako u dieselu. U Nka ten výkon vrcholý až při 6000, naopak. Nko tahá více, čím více ho člověk točí a hlavně i díky zvuku je radost se pouštět až k omezovači při 6800 ot/min
Jejda, já jsem se nějak rozepsal. Mě ten Koubek asi nedá spát
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu
http://www.motorpower.cz
Úprava výkonu vašeho vozu
http://www.motorpower.cz
Re: Hyundai i30 N
Řeknu vám jedno tajemství. Z češtiny jsem nikdy neměl jedničky, ale abych tímto způsobem na někoho ukazoval, tak tak hluboko jsem vážně neklesl. Navíc žádné fámy tu neroznáším, ale chápu, že když někdo něco napíše o vašem milovaném GTI, tak hned musíte do protiútoku. Jen tak mimochodem, sám VW uvádí výkonovou špičku od 4700 do 6200 ot/min. Ale jak by se nějaký VW mohl rovnat te vaší brzdě, která je naprosto přesná a výkon ukáže s přesností na 100%, vy to musíte vědět přeci lépe, než oficiální výrobce daného motoru. To potom chápu, že si hned myslíte, že tu roznáším fámy
Nechtěl jsem to tu vytahovat, ale ta vaše arogance a povýšenecké chování mi nedává na výběr. Měl jsem tu "čest" si nechat na te vaší fajnové brzdě nechat změřit výkon u Ceedu GT s úpravou BSR. Určitě si na to pamatujete, protože nedlouho poté jsem narazil na vaše fámy o úpravci BSR na jiných fórech a zrovna můj Ceed GT jste si bral jako běrnou minci.
Na netu jsem hledal, kde si nechat změřit výkon právě u toho Ceeda GT po úpravě od BSR. Narazil jsem na tohoto pána a tak jsem se s nim domluvil. Hned, jak jsem přijel, tak okamžitě začal pomlouvat úpravce BSR a ať nejsem zklamanej. Proběhlo měření ve staré uzavřené stodole, bez jakéhokoli přívodu čerstvého vzduchu. Asi si pán myslí, že auto ke spalování vzduch, tedy přesněji řečeno kyslík nepotřebuje.
První měření ukázalo 219 koní a druhé myslím jen 211. No a samozřejmě okamžitě mi začal nabízet, že tu úpravu by mi klidně udělal, že on to ve své garáži, tedy pardón, stodole se svou brzdou zvládne lépe, než tým lidí, kteří mají na tyto úpravy specializované vybavení, řídící jednotky upravují dle všech komponent v motoru, na které si vyžádají veškerou dokumentaci přímo od výrobce..... a tady ten pán by to prý zvládl lépe.
Co naplat, že Ceed po úpravě BSR byl naprosto jiné auto. Stovku místo 7.7 zvládl z 6.1, dvoustovku místo 30 sec zvládal kolem 23 sec.. a hlavně pocitově to bylo úplně něco jiného.
A nejsem přeci blázen, abych si nechal šahat do auta od nějakého Pepíka z garáže, tedy pardon, stodole, když už jsem měl auto upravené od skutečných odborníků, kteří se tomu věnují několik let. Tenhle chlápek byl dokonce zaskočen tím, že Ceed má větší rozvor, než octavia, nevěděl dokonce, ani jaké turbo tam je Noo a pak pustě někoho takového na úpravu svého miláčka, když není schopen ani změřit reálný výkon motoru. Podle čeho to pak chce nastavovat? To je prostě klasickej Lojza z garáže, který vytáhne nějaké hodnoty na notebooku, jako tlak turba, délka vstřiku a tradá, mám hotovo. Co na tom, že vlastně ani neví, jaké komponenty jsou použity v motoru.
Chápu, že pomlouvá firmy, jako BSR, přeci pro něj je to "konkurence" ale tvrdit, že to zvládné prostě lépe, než jedna z nejlepších firem v oboru se svojí stodolou jen ukazuje, jak je ten člověk arogantní. Opravdu doporučuji všem se mu vyhnout a úpravu si nechat raději provést někde profesionálně.
P.S. osobně si to vážně neberu, to je přeci poznat
Nechtěl jsem to tu vytahovat, ale ta vaše arogance a povýšenecké chování mi nedává na výběr. Měl jsem tu "čest" si nechat na te vaší fajnové brzdě nechat změřit výkon u Ceedu GT s úpravou BSR. Určitě si na to pamatujete, protože nedlouho poté jsem narazil na vaše fámy o úpravci BSR na jiných fórech a zrovna můj Ceed GT jste si bral jako běrnou minci.
Na netu jsem hledal, kde si nechat změřit výkon právě u toho Ceeda GT po úpravě od BSR. Narazil jsem na tohoto pána a tak jsem se s nim domluvil. Hned, jak jsem přijel, tak okamžitě začal pomlouvat úpravce BSR a ať nejsem zklamanej. Proběhlo měření ve staré uzavřené stodole, bez jakéhokoli přívodu čerstvého vzduchu. Asi si pán myslí, že auto ke spalování vzduch, tedy přesněji řečeno kyslík nepotřebuje.
První měření ukázalo 219 koní a druhé myslím jen 211. No a samozřejmě okamžitě mi začal nabízet, že tu úpravu by mi klidně udělal, že on to ve své garáži, tedy pardón, stodole se svou brzdou zvládne lépe, než tým lidí, kteří mají na tyto úpravy specializované vybavení, řídící jednotky upravují dle všech komponent v motoru, na které si vyžádají veškerou dokumentaci přímo od výrobce..... a tady ten pán by to prý zvládl lépe.
Co naplat, že Ceed po úpravě BSR byl naprosto jiné auto. Stovku místo 7.7 zvládl z 6.1, dvoustovku místo 30 sec zvládal kolem 23 sec.. a hlavně pocitově to bylo úplně něco jiného.
A nejsem přeci blázen, abych si nechal šahat do auta od nějakého Pepíka z garáže, tedy pardon, stodole, když už jsem měl auto upravené od skutečných odborníků, kteří se tomu věnují několik let. Tenhle chlápek byl dokonce zaskočen tím, že Ceed má větší rozvor, než octavia, nevěděl dokonce, ani jaké turbo tam je Noo a pak pustě někoho takového na úpravu svého miláčka, když není schopen ani změřit reálný výkon motoru. Podle čeho to pak chce nastavovat? To je prostě klasickej Lojza z garáže, který vytáhne nějaké hodnoty na notebooku, jako tlak turba, délka vstřiku a tradá, mám hotovo. Co na tom, že vlastně ani neví, jaké komponenty jsou použity v motoru.
Chápu, že pomlouvá firmy, jako BSR, přeci pro něj je to "konkurence" ale tvrdit, že to zvládné prostě lépe, než jedna z nejlepších firem v oboru se svojí stodolou jen ukazuje, jak je ten člověk arogantní. Opravdu doporučuji všem se mu vyhnout a úpravu si nechat raději provést někde profesionálně.
P.S. osobně si to vážně neberu, to je přeci poznat
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold