Jenže obrázek v návodu a popis je tak krásně udělanej, že to vypadá, že se povolí tři šroubky, světlo na mě udělá hop, vyměnim žárovky, světýlko se klapne zpátky a i s kafem je to na 5 minut. Jenže světlo je tak obrovský, že už s vyndáním byly trable. Ono snad kdybych ho neměl přišroubovaný, tak snad ani nevypadne, jak tam drží. Když už jsem ho měl venku, a po výměně žárovek, je nutný dostat světlo zase zpátky. No a tady jsem myslel, že se na to vykašlu a budu jezdit bez světla
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Najít správnou pozici pro nandání je hodinářská práce a když už světlo vypadá, že je zpátky, o něco se opře a za boha nechce dosednout jak má. Asi po půl hodině štelování konečně klaplo. Pak je nutný světlo skoro poladit jak mechanik, aby pěkně lícovalo. Toto řešení mi přijde hodně nedotažený. Měli to mít udělaný třeba na nějakých pojezdech, který po povolení šroubů vyjedou ze světlem 10cm ven, to by stačilo. Ale to bych asi chtěl hodně. Možná až to budu dělat po třetí, půjde mi to líp.
Každopádně ohledně žárovek. Změnil jsem klasický na Osram Cool Blue. Míval jsem je už na minulých autech řadu let a spokojenost. Nekupoval jsem je jako náhradu za xenony (kdyby existovala žárovka za dvě stovky, která svítí jako xenony, asi by se xenony neprodávaly za tisíce). Tyto žárovky svítí bílým (nikoli modrým) světlem (možná by je měli prodávat jako Cool White, nebylo by to tak matoucí), ale kvůli xenon efektu jsem je nekupoval. Rozdíl je patrný. Svítí jako zářivka. Přidávam foto, sory za bordel v garáži, ale už se mi nechtělo jezdit někam s autem s jednim okem takovým a druhým jiným
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Vlevo nová, vpravo stará žárovka. Jinak dálkový svítí ještě trochu více už namodralým světlem.
Jediný co je na těhle žárovkách blbý (a asi na všech, který mají vašší svítivost než klasika) je menší skoro poloviční životnost. Takže světlo jsem neměl venku naposledy
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)