tatchwud píše:Asi mě šálí zrak,ale v ceníku a tech.datech u Hyundaye je psáno u motoru 1,6i MPI DOHC CVVT počet stupňů řazení 5. To je chyba,výprodej, nebo 1,6i MPI DOHC CVVT 6tikvalt nemá?
ale má ,1,6 cvvt se dělají už jenom šestikvalty ,proč je v nabídce 5-tikvalt je záhada ,to ví jen páni od a taky máš v nabídce modrou vivid blue a tu už taky nedostaneš.Mají v tom trochu bor...
Co třeba proto, že jsou na skladech ještě barvy Vivid Blue, Ember Red, Shine Red, Moonlight Blue i Mocca Brown?
Stejně tak jsou na skladech pětikvalty 1,6i.
Zároveň jsou skladem už barvy Ice Blue, Cashmere Brown a Glowing Red, a začínají objevovat na skladech i motory 1,6i 6M/T. Nic divného na tom není
Skyline píše:K tem otackam, pred Ï30 jsem chtel ojetou Corolu 1,4 a ta na 5 tocila pri 90 jeste vice rekl bych 3100 coz mne docela prekvapilo, I30 je na tom z tohoto pohledu jeste dobre s cca 2900.
Pridat jen 6 k puvodni prevodovce je opravdu nesmysl.
Taky by mne zajimalo kde ma i30CW s 1,6 vykonovou rezervu oproti 1,4 jak tu nekdo poznamenal, beru tak u 1,8 nebo spise u 2,0 benzin.
K té výkonové rezervě:
Výkon je jedna věc (80/93kW), zajímavější je krout. moment a jeho průběh v závislosti na otáčkách:
1.4 137N.m/5000ot
1.6 157N.m/4200ot.
1.6 má maximum vyšší o 14.5% a je posunuté o 16% do nižších otáček. I nárůst výkonu obou motorů v závislosti na otáčkách se trošku liší.
Najdi si na netu grafy obou motorů, tam je to lépe viditelné.
hlobilp píše:z meho pohledu by sestka v pohode dala bezne cestovani od 90km.... ted petka toci skoro 3000 coz mi prijde dost... gofl tsi tohle toci az skoro pri 130.... takze ja bych byl pro sestku a nebo , kdyz uz jen petku, tak o 10% delsi
Ošem golf TSI (základní 90kW) má při těch otáčkách více jak o 50% vyšší krouťák => výkon.
Prostě neplatí jednoduše, že otáčky=spotřeba. Je tam sice přímá úměra, ne však lineární závislost. [/quote
myslim zakladni 1,2tsi..... a tam je maximum 160Nm pri 1500 az 3500, to moc velky rozdil neni...
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
TO že bude mít 1.4 šestku neznamená, že by ta šestka byla línější, spíš by se zkrátily ostatní převody a šestka by byla jenom o něco delší pětka kvůli provozu na dálnici. Ikdyž stejně bych řek teda, že u 1.4 je 6-ka vpodstatě zbytečná. ALe u 1.6 mám dokonce vyzkoušeno na renaultu mégane III v 1.6 pro porovnání má 81kW benzín. No a má šestku a je to paráda, protože třeba když jedeš z kopce a chceš brzdit motorem s nulovou spotřebou okamžitou tak šestka skoro nebrzdí a je tím ideální. Plus na dálnici zmírnění hluku no, to je fakt. A je to celý takový živější to auto, protože jsou rychlosti kratší. Pro mě za mě ať dají na 1.4 i osmičku, pokud by to bylo dobře vymyšlené, proč ne Samozřejmě osmičku bych si uměl představit jedině na automatu.
Ja bych to chtel tak, ze by vse zustalo jak je, jen by proste pridali tu sestku. Uz to tady nekdo rikal.
A ne resit co kde kratit a jak by to jelo a nejelo.
1,6i je urcite silnejsi nez 1,4i a taky ma asi lepsi pubeh, ale ve sluzebni OII mam 1,9 TDI 77kw a 250 kroutak a tady bych si dovoli hovorit o vykonove rezerve, ale pro bezne silnice na dalnici uz je to v urcitych okamzicich slabe. Takze za mne vykonova rezerva u atmosfericke 1,6 se nekona. To je spis skoro zakladni motor byt ma 92kw. V aurisu mi 1,6 taky neprisla jako buhvi co to nemluve o 1,33.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
1,4 i 1,6 jede ale musi se tocit a to se mi libi, když otáčky nepadají po 4000 tak je to fajn. Já osobně turbomotory nemám rád táhnou pořád stejně a nějak chybí ten pocit, že to z toho dostanu. Prostě benzím se musí točit a je to fajn, jenže ne na cestu na dovolenou, ne ježdění do práce.
TSI do práce a na dovču ano. Pro radost jen benzín bez turba.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Ked to tu tak citam tak len krutim hlavou Naco vymyslate ? Boli ste sa previezt na skusobnej jazde ? Ak ano tak ste si to mohli vsimnut uz vtedy. Toto je podla mna zbytocna debata o tom aky motor by si kto predstavoval v i30. Niekto by chcel 1,2 TSI a niekto 3,0 biturbo. Budte spokojny s tym co ste si kupili, lebo vy ste si vybrali a nikto vas do toho nenutil. A ked sa vam nepaci tak to predajte a kupte si ine. Lebo toto tu citat je za trest Mne 1,4 uplne vyhovuje a postacuje mi na akekolvek ceste situacie. Dialnice jazdim asi tak 2 krat do roka takze mi to nevadi ze to nema dlhu 5 alebo 6. Co sa tyka toho ze je auto tazke, vacsinou chodim sam, popripade spolujazdec, ale obcas sa stane ze idem plne auto a plny kufor, ale ze by to islo ako posrane o tom neviem
jake vymysleni? to mam auto, ktery si koupim jen chvalit? proc? celkove jsem s autem velmi spokojen, ale taky vnimam chyby, ktery mi vadi.... v te dobe jsem nic lepsiho za ty penize koupit nemohl, nebylo co..... takze takhle...
ale taky kritizuju to, co mi u auta vadi... a vysoke otacky pri jizde na petku jsou proste nejvetsi minus toho auta.... dalsi "prkotiny" jako chybejici funkce mute u radia, nic moc sterace a ovladani steracu, hlucnejsi podbehy..... to jsou dalsi z minusu.
ale jako celek je to dobre auto a velmi se mi libi jak interier tak exterier auta.
pred nakupem jsem se projel s 1,4 /ale ceed SW 66/ a i30cw 1,6 a rozdil ve vykonu temer nebyl znat.. teda v otackach do 4000..... takze i proto jsem koupil 1,4... cenovy rozdil byl proste moc velky na to, abych kupoval 1,6 s temer stejnou prevodovkou
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
Moudří lidé mluví, protože mají co říci;
hlupáci mluví, aby něco řekli. Autor: Platón
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne. Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist. Odvaž se používat vlastní rozum! i30cw CRDi 85 kW i30 MPI
Ondras85 píše:Jestli 1.4 nebo 1.6,ani jedno stejně nejede,I30 je prostě moc těžká...Chtělo by to nějaký motor podobný 1.8 TSI 118kw
Tak ja som asi pred mesiacom isiel s nejakym VW Touranom 1.6i na sluzobku, neviem presne aky benzinak to bol, ale to bolo utrpenie. To auto bolo fakt tazke a ten motor nan fakt nestacil. U i30 taketo tvrdenie ale urcite neobstoji a to mam dokonca cw verziu.