Nehody
Moderátoři: Farrael, Engineer, Moderátoři
Re: Nehody
Já si myslím že tohoto idiota poznáte veľmi dobre
Ale v zábere je Matrix
Ale v zábere je Matrix
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
- Reklama
Re: Nehody
to je fakt kokot. videli ste jak byl v tech zpravach na prime? grrr boze tak sem se dlouho nenasral
i30 1.4 + kn, 12/2007
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody
Já s tím nasíráním nijak nespěchám. Stala se nehoda. Já tam nebyl. A z vlastní zkušenosti a zkušeností souseda (mnohem trpčí) vím, že všechno mohlo být úplně jinak. Zatímco policie ještě nemá pořádně vyslechnuté svědky, tak televize, zvlášť Nova a Prima, už má dávno jasno a nerozpakuje se vynášet soudy o pirátech a poplatně systému křičet o nutném zpřísňování sankcí a pomáhat tlačit na další a další omezování svobod, které dělá starosti zase mě. A pokud má člověk žaludek na zástup ovcí, tak se v tu samou chvíli mrkne do diskuze na novinkách, kde se v zásadě jen předhání ve vynášení mnohaletých rozsudků, a rozumný (nebo jen opatrný) názor se pozná tak že má stovky záporných hlasů. A přitom se stala jen nehoda, stovky tisíc aut ten den, jako každý jiný den, bez nehody dojely do cíle.
Re: Nehody
Tak to s tebou absolutne nesouhlasim. Vzdyt ten idiot vybrzdoval! Videli to ti, kterym to udelal poprve i ti, kteri do nej pak nasili. Tak jakypakcopak. Ignorant
i30 1.4 + kn, 12/2007
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody
Nepíšu, že to tak být nemohlo, vybržďování je svinstvo. Sám jsem ho ještě nezažil ani neviděl, ale to bude tím, že k němu pitomcům nedávám důvod; vždy si nechávám dostatečný odstup, když jedu v levém tak jedu dostatečně rychle, a nepředjíždím-li, německy se uklízím do pravého pruhu. Stejně tak ale není na mě odmítat možnost, že to opravdu bylo tak jak říká ten člověk, jen kvůli tomu že má čtyři dvojky na RZ a v TV o něm řekli, že je pirát. Vždyť je tak snadné situaci otočit proti komukoliv (vy kdo máte akčnější ženy víte, jak snadno umí cokoliv dobře myšleného obrátit proti vám), lidi jsou snadno ovlivnitelní a já si dokážu představit různé scénáře. Ap ropo, sousedův syn, ačkoliv seděl na zadním sedadle a spal, už bude navždy pro všechny šílenec, který zabil sebe, dva další lidi a jednoho zmrzačil, protože to o něm řekli v TV a napsali v novinách.
Re: Nehody
S tou manzelkou je to dobry
V tech mediich ale bylo receno ze to videli ti ostatni ucastnici. Nemyslim si, ze jen kvuli RZ si to na nej uplne vymysleli. To tomu jen dodalo. Vsak je to taky pravda. Kokooot!! jeste sam rikal, ze na sebe ukazovali sprosta gesta -> to by pak jako pomstu ten MB do nej schvalne napral zezadu? spis naopak, podle me vybrzdoval kokot a ten v tom Sku se s tim nesral a proste to tam soupnul
V tech mediich ale bylo receno ze to videli ti ostatni ucastnici. Nemyslim si, ze jen kvuli RZ si to na nej uplne vymysleli. To tomu jen dodalo. Vsak je to taky pravda. Kokooot!! jeste sam rikal, ze na sebe ukazovali sprosta gesta -> to by pak jako pomstu ten MB do nej schvalne napral zezadu? spis naopak, podle me vybrzdoval kokot a ten v tom Sku se s tim nesral a proste to tam soupnul
i30 1.4 + kn, 12/2007
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody
Je to možné, snad se dozvíme jak dopadne šetření a případné správní řízení. I pokud ho vybrzdil úmyslně, tak pokud bude šetření objektivní a nebude se přihlížet k očividné "objednávce" na tvorbu a chytání "silničních pirátů", nemyslím si že dostane víc než obyčejnou pokutu za zavinění nehody. Řidič sice nesmí náhle a nečekaně zpomalit, ale dodržení bezpečné vzdálenosti (neubrzdíš-neukecáš) mívá u posuzování zavinění mnohem větší váhu. Potvrdily mi to výsledky posledních pár nehod, které měli známí.
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody
Sám sem zvědavej jak to dopadne Každopádně když se na to kouknu z vlastního pohledu, jak značka tak auto a jeho "polepy" mi nepřijdou jako by majitel byl průměrněj českej řidič, před takovymhle autem bych uhnul třeba i do škarpy bo to zavání nebezpečenstvím
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody
Dneska jsem zahlédl nějaký titulek, že ten člověk byl u cvokaře na vyšetření. Jinak souhlasím s Tringim, opravdu je zdrženlivost v soudech při hodnocení věci a neznalosti důkazů na místě. Osobně na dálnici raději jezdím v pravém pruhu, protože tam v případě kolize mohu kromě brždění ještě uhýbat doleva i doprava, v levém pruhu jen doprava (jestliže je tam volno). Takže levý pruh je prostě nebezpečnější. I když všechno nasvědčuje, že to byl úmysl, posouzení toho asi nebude jednoduché. A také souhlasím s názorem, že každé takové paušalizování může v současné společenské dívné atmosféře vést k dalšímu legislativnímu omezování osobní svobody, chování EU i našeho státu má totiž fašizoidní prvky a to naprosto nesporně. Je ke svým občanům nepřátelský.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Nehody
německy se uklízím do pravého pruhu???? Tenhle pojem nějak nechápu . V D. jsem více než doma a zrovna němci jezdí převážně vlevo, i když je prázdno (a nikdo se z toho nenervuje). Taky jsou nazýváni právem, že jsou Šumachři a Štaumachři.
k dalšímu legislativnímu omezování osobní svobody???? A k osobní svobodě bych dodal, že si ji lidé pletou s anarchií, protože cz policajt nemá vůbec žádnou pravomoc a může si tady na silnicích dělat každý, co chce .
k dalšímu legislativnímu omezování osobní svobody???? A k osobní svobodě bych dodal, že si ji lidé pletou s anarchií, protože cz policajt nemá vůbec žádnou pravomoc a může si tady na silnicích dělat každý, co chce .
NEW ACCENT 1,4 16V ELEGANCE CELADON BLUE 10/08
Hyundai Getz 1,1 2006
Hyundai i20 1,2 2012
Hyundai Getz 1,1 2006
Hyundai i20 1,2 2012
Re: Nehody
Ja viem že média vedia krásne pretočiť všetky informácie a podsunúť záver divákovi tak akoby na to prišiel sám a presvedčiť ho že to inak nebolo.
Ale stačí mi pohľad na neho, stačil mi rozhovor v prime a ak naozaj rozprával z vlastnej hlavy to čo hovoril tak je to kus debila ktr. si myslel že bude vychovávať, pomáhať a chrániť na cestách...
Na druhej strane by som sa ani nečudoval že tomu v Mercedesi praskli nervy z toho "2222" a s poriadnou dávkou adrenalínu to do neho napálil!
Ale stačí mi pohľad na neho, stačil mi rozhovor v prime a ak naozaj rozprával z vlastnej hlavy to čo hovoril tak je to kus debila ktr. si myslel že bude vychovávať, pomáhať a chrániť na cestách...
Na druhej strane by som sa ani nečudoval že tomu v Mercedesi praskli nervy z toho "2222" a s poriadnou dávkou adrenalínu to do neho napálil!
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody
Ouzo1::Je to trochu offtopic ale k tomuhle názoru se taky trochu vyjádřím... to omezování osobní svobody většinou funguje jenom na papíře, tvrdé sankce sice hrozí ale kontrola je jenom minimální.
Občas se sice ve zprávách objeví informace o nějákém silničním pirátovi a recidivistovi kterýho vybodovali za parkování a nesvícení což jsou velice vážné dopravní přestupky které je potřeba řešit exemplárně.
Ale jinak na dodržování slušnosti a pravidel na silnicích jak ze strany poctivců, tak ze strany těch rychlejších se příliš nehledí.
Akorát každých pár let někdo ze zákonodárců vybleje novelu silničního zákona nebo nějákej přílepek kterej řidiče ještě víc sváže a dělá z nich nemyslící ovce, nemluvě o tom, že nikdo nekontroluje občas až nelogický dopravní značení a podle toho to taky na českejch silnicích vypadá a tímhle tempem bude hůř!
Občas se sice ve zprávách objeví informace o nějákém silničním pirátovi a recidivistovi kterýho vybodovali za parkování a nesvícení což jsou velice vážné dopravní přestupky které je potřeba řešit exemplárně.
Ale jinak na dodržování slušnosti a pravidel na silnicích jak ze strany poctivců, tak ze strany těch rychlejších se příliš nehledí.
Akorát každých pár let někdo ze zákonodárců vybleje novelu silničního zákona nebo nějákej přílepek kterej řidiče ještě víc sváže a dělá z nich nemyslící ovce, nemluvě o tom, že nikdo nekontroluje občas až nelogický dopravní značení a podle toho to taky na českejch silnicích vypadá a tímhle tempem bude hůř!
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody
Myslím si, že nejde o to, jestli ovce jsou myslící nebo ne, alo o to postupné okrajování možnosti svobodného rozhodnutí ovcí. Neboli jestliže některé z ovcí dělají markantně něco, co by ostatním ovcím dělat neměly, byť i bez zákazu je zřejmé, že je to mimo normu bežného chování ovcí, pak nastupuje zákaz pro všechny ovce, tedy i pro ty, které to co je mimo normu nedělají. Teoreticky by jim to nemuselo vadit a s tím také stát (formální ovčinec) počítá a to hraje. A takto se postupně z ovcí stává unifikované stádo bez možnosti výběru chování. Myslím to obecně, nejenom ve vztahu k dopravě. A to je ten fašizoidní prvevek, o kterém jsem mluvil.
Pak dojde k tomu, že ovčinec (společnost - neformální ovčinec) z toho onemocní a povýší tyto vynucené normy chování za standard a sám je začne úředně prosazovat i když většina ovcí ví jak se normálně chovat i bez těchto omezení.
Příklad z jiného oboru: Nějací fanoušci Humpolce předělali znak Dukly Jihlava a polepili s ním Jihlavu. Výsledek: Návrh na soudní řízení, že se to nesmí neboť Jihlaváci se cítí strašně uražení. Před 20 a více lety by se všichni takovému náúpadu jenom vysmáli a obě strany by ho považovaly za vtip.
Nebo jiný příklad: Když mi bylo tak asi 12 let, narodil jsem se a žil v Praze na Vinohradech u Olšan až do svých 36 let. Jako kluci jsme s oblibou dávali před křižovatkou u Strojimportu na ulici směrem od Ohrady (tenkrát tam ještě nestál a byla tam ohrada tuším po vybombardovaném baráku) slepé patrony na koleje aby bouchaly. Něktří vzteklejší tramvajáci na to byli alergičtí a vyběhli na nás. A na to jsme čekali, část party na sebe přilákala řidiče a nechala se honit. Druhá část party mu sebrala tágo na výhybky a zahodila ho přes zeď na Olšanský hřbitov. Tramvaják na to přišel až když nemohl odbočit a tágo nenašel (elektromagnetické výhybky tenkrát neexistovaly). No musel přes zeď hřbitova a tágo si pěkně najít. Obvykle to skončilo tím, že se jak tramvaják tak my tomu zasmáli, protože tramvaják si uvědomil, že si za to může sám, protože kdyby nás nehonil, o žádné výhybkové tágo by nepřišel. Dneska by to dopadlo asi takhle: Tramvaják by vysílačkou upozornil policii (ta by by přijela a buď by nás pochytala anebo také ne, protože bychom se přes tu zeď poschovávali na tom hřbitově, neboť bychom houkačky slyšeli už zdálky). Potom by informoval Dopravní podnik, že mu chybí tágo a požádal by o náhradní. Dopravní podnik by podal trestní oznámení pro narušování veřejně prospěšné činnosti (veřejné dopravy) a v případě, že by nás pochytali by nás a naše rodiče popotahovali minimálně na sociálce, dále by vyčíslili vysoce spornou částku o kterou by údajně dopravní podnik přišel tím, že tramvaj se o 5 nebo 7 či 10 minut zdržela a tu by po našich rodičích soudně vymáhali, nejspíše úspěšně, neboť je právo Dopravního podniku posunovat svoje vagóny po kolejích bez zdržení, jakkoli si to zdržení vlastně zavinil sám tím, že jeho řidič měl cholerickou povahu a honil nás. To bouchání slepých patron totiž na jízdu tramvaje jako takovou nemá žádný vliv a samotné nemůže zpoždění tramvaje způsobit, jak je všeobecně známo.
Tímhle příkladem se snažím napomoci poznání v tom, čím je náš ovčinec nakžen a nemocný a jak se to projevuje do chování lidí. A co horšího jak to většina lidí přijímá - jako ty ovce.
Pak dojde k tomu, že ovčinec (společnost - neformální ovčinec) z toho onemocní a povýší tyto vynucené normy chování za standard a sám je začne úředně prosazovat i když většina ovcí ví jak se normálně chovat i bez těchto omezení.
Příklad z jiného oboru: Nějací fanoušci Humpolce předělali znak Dukly Jihlava a polepili s ním Jihlavu. Výsledek: Návrh na soudní řízení, že se to nesmí neboť Jihlaváci se cítí strašně uražení. Před 20 a více lety by se všichni takovému náúpadu jenom vysmáli a obě strany by ho považovaly za vtip.
Nebo jiný příklad: Když mi bylo tak asi 12 let, narodil jsem se a žil v Praze na Vinohradech u Olšan až do svých 36 let. Jako kluci jsme s oblibou dávali před křižovatkou u Strojimportu na ulici směrem od Ohrady (tenkrát tam ještě nestál a byla tam ohrada tuším po vybombardovaném baráku) slepé patrony na koleje aby bouchaly. Něktří vzteklejší tramvajáci na to byli alergičtí a vyběhli na nás. A na to jsme čekali, část party na sebe přilákala řidiče a nechala se honit. Druhá část party mu sebrala tágo na výhybky a zahodila ho přes zeď na Olšanský hřbitov. Tramvaják na to přišel až když nemohl odbočit a tágo nenašel (elektromagnetické výhybky tenkrát neexistovaly). No musel přes zeď hřbitova a tágo si pěkně najít. Obvykle to skončilo tím, že se jak tramvaják tak my tomu zasmáli, protože tramvaják si uvědomil, že si za to může sám, protože kdyby nás nehonil, o žádné výhybkové tágo by nepřišel. Dneska by to dopadlo asi takhle: Tramvaják by vysílačkou upozornil policii (ta by by přijela a buď by nás pochytala anebo také ne, protože bychom se přes tu zeď poschovávali na tom hřbitově, neboť bychom houkačky slyšeli už zdálky). Potom by informoval Dopravní podnik, že mu chybí tágo a požádal by o náhradní. Dopravní podnik by podal trestní oznámení pro narušování veřejně prospěšné činnosti (veřejné dopravy) a v případě, že by nás pochytali by nás a naše rodiče popotahovali minimálně na sociálce, dále by vyčíslili vysoce spornou částku o kterou by údajně dopravní podnik přišel tím, že tramvaj se o 5 nebo 7 či 10 minut zdržela a tu by po našich rodičích soudně vymáhali, nejspíše úspěšně, neboť je právo Dopravního podniku posunovat svoje vagóny po kolejích bez zdržení, jakkoli si to zdržení vlastně zavinil sám tím, že jeho řidič měl cholerickou povahu a honil nás. To bouchání slepých patron totiž na jízdu tramvaje jako takovou nemá žádný vliv a samotné nemůže zpoždění tramvaje způsobit, jak je všeobecně známo.
Tímhle příkladem se snažím napomoci poznání v tom, čím je náš ovčinec nakžen a nemocný a jak se to projevuje do chování lidí. A co horšího jak to většina lidí přijímá - jako ty ovce.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Nehody
[quote="ouzo1"]německy se uklízím do pravého pruhu???? Tenhle pojem nějak nechápu . V D. jsem více než doma a zrovna němci jezdí převážně vlevo, i když je prázdno (a nikdo se z toho nenervuje). Taky jsou nazýváni právem, že jsou Šumachři a Štaumachři.
Ale já ano,to je to právní vnímání.V Německu nebo v Rakousku ale i v prý divoké Itálii si toto doopravdy nedovolí ani ve snu.Co jsem poznal tak jak přejedeš hranice ocitáš se v úplně jiném světě, tedy myslím dodržování předpisů, tam vyměknou i ti největší parchanti.Vysvětluji si to tím, že policie se s nikým nijak nepatlá, má svoji přirozenou autoritu, která našim policistům chybí.
Ale já ano,to je to právní vnímání.V Německu nebo v Rakousku ale i v prý divoké Itálii si toto doopravdy nedovolí ani ve snu.Co jsem poznal tak jak přejedeš hranice ocitáš se v úplně jiném světě, tedy myslím dodržování předpisů, tam vyměknou i ti největší parchanti.Vysvětluji si to tím, že policie se s nikým nijak nepatlá, má svoji přirozenou autoritu, která našim policistům chybí.
Accent LC CF1 1.3 2006
Re: Nehody
s tím teda vůbec nesouhlasím, dělat si co chce může jen někdo, obyčejný řidič na našich silnicích a zejména ve městech doplácí na policejní hyenismus a buzeraci!!!ouzo1 píše:německy se uklízím do pravého pruhu???? Tenhle pojem nějak nechápu . V D. jsem více než doma a zrovna němci jezdí převážně vlevo, i když je prázdno (a nikdo se z toho nenervuje). Taky jsou nazýváni právem, že jsou Šumachři a Štaumachři.
k dalšímu legislativnímu omezování osobní svobody???? A k osobní svobodě bych dodal, že si ji lidé pletou s anarchií, protože cz policajt nemá vůbec žádnou pravomoc a může si tady na silnicích dělat každý, co chce .
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW