i20 versus nova Fabia?
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: i20 versus nova Fabia?
Když už zběsilýho prcka od VW group, tak si počkáme na Audi S1
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
- Reklama
Re: Koroze 5tych dveri
Osobne som zatial s I20 spokojný.Mám sem tam problem teraz tá korozia ale na druhú stranu velkost interieru výborna motor 1,2 super.Chodim do chorvatska kazdý rok 1200km na juh a v kuse 130 tam kde sa da spotreba mi vychadza 6,5l.Pri tejto rýchlosti auto ma chut isť este dopredu takže pohoda.Na druhu stranu som jazdil nedavno aj s fabiou a musim uznat ze spracovanie interieru a konfort jazdy je na vyssej urovni.Zase 1,2HTP po meste relativne dobre dialnica katastrofa spotreba neprehanam 9L.Do teraz som nepovedal na I20 ani pol slova ale ta hrdza ma prekvapila aj ked asi največši problem s hrdzou v sucastnosti ma mercedes.Ten nedava na karoseriu ani zaruku.
25.11.2014 i20 II- Hnedá metalíza. Výbava confort plus vyhrievaný volant a sedadlá, svetelný paket 16palcové disky.
18.3.2010 do 24.11.2014 i20 clasic plus ,červená farba
18.3.2010 do 24.11.2014 i20 clasic plus ,červená farba
Re: Koroze 5tych dveri
northon
HTP je na dnešné pomery zaostalý motor, to už radšej voliť TSI, veľký príplatok tam nie je a rozdiel vo výkone je výrazný. Spotrebou je na tom lepšie ako 1,25
Ja beriem moju i20ku ako pracovné auto, jazdím za 3,5 l a náklady na servis sú v rozumných medziach
HTP je na dnešné pomery zaostalý motor, to už radšej voliť TSI, veľký príplatok tam nie je a rozdiel vo výkone je výrazný. Spotrebou je na tom lepšie ako 1,25
Ja beriem moju i20ku ako pracovné auto, jazdím za 3,5 l a náklady na servis sú v rozumných medziach
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Koroze 5tych dveri
První věta v tomto souvětí je rozhodně pravdivá, ten příplatek za TSI až tak úplně zanedbatelný není:caruser píše:HTP je na dnešné pomery zaostalý motor, to už radšej voliť TSI, veľký príplatok tam nie je a rozdiel vo výkone je výrazný. Spotrebou je na tom lepšie ako 1,25
1,2 12V HTP/44 kW........5,5l/100Km........128 g/km......................241 900Kč
1,2 TSI/63 kW..............5,2l/100Km........121 g/km......................282 900Kč
......................................................................................+41000Kč
1,2 12V HTP/51 kW........5,5l/100Km........128g/km.......................257 900Kč
1,2 TSI/77 kW..............5,3l/100Km........124 g/km......................307 900Kč
......................................................................................+50000Kč
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
Re: Koroze 5tych dveri
Poka
Miešaš hrušky s jablkami, neviem prečo porovnávaš HTP 44 kW s TSI 63 kW a naopak HTP 51 kW s TSI 77 kW. Vo Fabii je postačujúca motorizácia TSI 63 kW, výkon 77 kW verzii bežný šofér nevyužije. Mimochodom u nás na Slovensku je rozdiel v cene medzi HTP 51 kW a TSI 63 kw 1000 EURO v ČR 25.000 Kč, rozdiel medzi motormi je priepastný
Miešaš hrušky s jablkami, neviem prečo porovnávaš HTP 44 kW s TSI 63 kW a naopak HTP 51 kW s TSI 77 kW. Vo Fabii je postačujúca motorizácia TSI 63 kW, výkon 77 kW verzii bežný šofér nevyužije. Mimochodom u nás na Slovensku je rozdiel v cene medzi HTP 51 kW a TSI 63 kw 1000 EURO v ČR 25.000 Kč, rozdiel medzi motormi je priepastný
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Koroze 5tych dveri
Nemiešam hrušky s jablkami, ale základnů verziu 1.2HTP so základnou verziou 1.2TSIcaruser píše:Poka
Miešaš hrušky s jablkami, neviem prečo porovnávaš HTP 44 kW s TSI 63 kW a naopak HTP 51 kW s TSI 77 kW. Vo Fabii je postačujúca motorizácia TSI 63 kW, výkon 77 kW verzii bežný šofér nevyužije. Mimochodom u nás na Slovensku je rozdiel v cene medzi HTP 51 kW a TSI 63 kw 1000 EURO v ČR 25.000 Kč, rozdiel medzi motormi je priepastný
a verziu 1.2HTP so zvýšeným výkonom s verziou 1.2TSI so zvýšeným výkonom...
O jablkách som nenapísal ani riadku!
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
Re: Koroze 5tych dveri
A kto už si bude kupovať základnú verziu HTP?
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Koroze 5tych dveri
Prepáč, zle som sa vyjádril. Porovnával som základnů motorizáciu HTP a Tsi vo výbavecaruser píše:A kto už si bude kupovať základnú verziu HTP?
"Ambition". V základnej verzii "Active" sú rozdíly rovnaké.
- Přílohy
-
- Škoda ceník.jpg (44.99 KiB) Zobrazeno 2230 x
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
Re: Koroze 5tych dveri
moje rada : kupte si ty škodovky a jděte zasírat témata na škoda fórum , už jsem to tu psal jednou , v pátek vám to smažu , nemá to nic společného s korozí 5 dveří
děkují za pochopení přesunuto
děkují za pochopení přesunuto
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018