Kolísání otáček a kouř při studeném startu 1,5CRDi

Motorové součásti, spojka, provozní kapaliny

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
tom
***
Příspěvky: 751
Registrován: 14 bře 2007, 12:47
Bydliště: Kladno, Slaný

Kolísání otáček a kouř při studeném startu 1,5CRDi

Příspěvek od tom »

Naposledy upravil(a) tom dne 12 srp 2008, 20:17, celkem upraveno 1 x.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW

Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexican »

26 000 km a ziadne kolisanie, ziadny tmavy ani sivy dym. Tak to snad vydrzi
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
ervin
Příspěvky: 9
Registrován: 20 srp 2007, 09:18

Příspěvek od ervin »

Mexican píše:26 000 km a ziadne kolisanie, ziadny tmavy ani sivy dym. Tak to snad vydrzi
Ahojte, niekedy minuly rok som mal na mojom novom accente obdobny problem, akurat z výfuku nedymilo ale otacky mi zacali poskakovat (maximalne 1-2 krat poskocilo niekedy az chcelo zdochnut) a to len pri studenom motore alebo ked dlhsie auto stalo.

Problem bol vtom ze mi v naftovom filtry klesala nafta, teda nedrzal tlak a centralna jednotka sa to snazi vyrovnavat dvihanim otacok. (chudobnejsia zmes)

Ked som natahal rucne pumpou naftu tak to prestalo robit. Od vtedy som to mal iba raz, ked som natahal opat naftu cez pumpu motor slapal bez problemov. (mal som tam zle upevnenu sponu bola tam netesnost a prepustala vzduch)

Pokial pred startovanim natahas rucne naftu cez pumpu, skus potom nastartovat ci budu tie iste problemy. Pokial nie problem je v tom super filtry s pumpou. :( niekde nieco nedrzi tlak ... trebars ta membranba ako to niekto spominal. Mozno sporia aj na tom.
Uživatelský avatar
tom
***
Příspěvky: 751
Registrován: 14 bře 2007, 12:47
Bydliště: Kladno, Slaný

Příspěvek od tom »

ervin píše:
Mexican píše:26 000 km a ziadne kolisanie, ziadny tmavy ani sivy dym. Tak to snad vydrzi
Ahojte, niekedy minuly rok som mal na mojom novom accente obdobny problem, akurat z výfuku nedymilo ale otacky mi zacali poskakovat (maximalne 1-2 krat poskocilo niekedy az chcelo zdochnut) a to len pri studenom motore alebo ked dlhsie auto stalo.

Problem bol vtom ze mi v naftovom filtry klesala nafta, teda nedrzal tlak a centralna jednotka sa to snazi vyrovnavat dvihanim otacok. (chudobnejsia zmes)

Ked som natahal rucne pumpou naftu tak to prestalo robit. Od vtedy som to mal iba raz, ked som natahal opat naftu cez pumpu motor slapal bez problemov. (mal som tam zle upevnenu sponu bola tam netesnost a prepustala vzduch)

Pokial pred startovanim natahas rucne naftu cez pumpu, skus potom nastartovat ci budu tie iste problemy. Pokial nie problem je v tom super filtry s pumpou. :( niekde nieco nedrzi tlak ... trebars ta membranba ako to niekto spominal. Mozno sporia aj na tom.

Tak teď mi ještě napiš kde tu pumpu najdu a jak se pumpuje a já to ráno zkusím.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW

Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
ervin
Příspěvky: 9
Registrován: 20 srp 2007, 09:18

Příspěvek od ervin »

tom píše:
ervin píše:
Mexican píše:26 000 km a ziadne kolisanie, ziadny tmavy ani sivy dym. Tak to snad vydrzi
Ahojte, niekedy minuly rok som mal na mojom novom accente obdobny problem, akurat z výfuku nedymilo ale otacky mi zacali poskakovat (maximalne 1-2 krat poskocilo niekedy az chcelo zdochnut) a to len pri studenom motore alebo ked dlhsie auto stalo.

Problem bol vtom ze mi v naftovom filtry klesala nafta, teda nedrzal tlak a centralna jednotka sa to snazi vyrovnavat dvihanim otacok. (chudobnejsia zmes)

Ked som natahal rucne pumpou naftu tak to prestalo robit. Od vtedy som to mal iba raz, ked som natahal opat naftu cez pumpu motor slapal bez problemov. (mal som tam zle upevnenu sponu bola tam netesnost a prepustala vzduch)

Pokial pred startovanim natahas rucne naftu cez pumpu, skus potom nastartovat ci budu tie iste problemy. Pokial nie problem je v tom super filtry s pumpou. :( niekde nieco nedrzi tlak ... trebars ta membranba ako to niekto spominal. Mozno sporia aj na tom.

Tak teï mi ještì napiš kde tu pumpu najdu a jak se pumpuje a já to ráno zkusím.
Pokial otvoris kapotu, a postavis sa pred auto, ta pumpa sa nachadza pravo vzadu v priestoroch pred vodicovým volantom, neda sa to prehliadnut. Je na nej taky cierny klobucik na ktory musis tlacit. Pokial to ide lahko pumpovat, teda lahko stlacat pravdepodovne straca tlak.
Po niekolkach stlaceniach by sa klobucik mal tazko dat stlacit, vtedy bude filter plny nafty a tak by mal aj ostat po vypnuti motora.
Wostred
*
Příspěvky: 73
Registrován: 29 kvě 2010, 23:26

Re: Kolísání otáček a kouř při studeném startu 1,5CRDi

Příspěvek od Wostred »

Zdravim. Mam ten samy problem jak bylo psano v predchozim prispevku. Zaclo mi to delat po vymene filtru cca pred tremi tydny. Pokud startuju na studeno, tak vetsinou tak 2 krat, nekdy i vickrat klesnou otacky, auto jakoby lapa po dechu. Nekdy je to znatelnejsi, nekdy mene- Zadny cerny dym z vyfuku. Hledal jsem ten kloboucek jak jste tu psali, ale s tim mi jde posouvat celkem lehce, porad stejne i po vice stlaceni. Tak nevim jestli to je ono. Kazdopadne resil, respektive vyresil uz nekdo tuto zavadu? Zitra auto vezu do servisu, mechanik rikal ze to da na diagnostiku, ale ta, jak uz to tak byva podle me nic nenajde, tak se ptam at vim kde pripadne hledat. Diky, Pekny den
Hyundai Accent MCT 1.5 CRDi (81 kw), r.v. 2006
burák
Příspěvky: 5
Registrován: 28 bře 2011, 17:53

Re: Kolísání otáček a kouř při studeném startu 1,5CRDi

Příspěvek od burák »

to muže být víc but tomu dávaš čouda za studena nebo blbí čerpadlo nebo blbě seřízený nebo tesnění je toho mocc

getz 1.5 crdi
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Motor a převodovka“