![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Uvidím v létě, třeba mimo město na letních gumách to bude za sedm... ale moc tomu nevěřím.
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
no ja jezdil za 9litru taky zezacatku zimy, ale bylo to tim ze jsem bral za dve tri stovky a z toho pulku prostal na parkovisti, topil, kravil ve snehu a jezdil po meste stylem sotva se ohreje zastavit a jet az bude zase studenyMr.Scully píše:Chlapi, je možný, že mi Coupé 1.6 (1998) teď žere něco kolem 12-13 litrů na sto? Je fakt, že jezdím z 90% po městě, je zima, občas se stane, že stojím s puštěným motorem (topím), ale tolik? Ani nejezdím nijak závodně (s tou 1.6 to stejně až tak moc nejdeČekal jsem tak kolem deseti maximálně.
Uvidím v létě, třeba mimo město na letních gumách to bude za sedm... ale moc tomu nevěřím.
Jo takhle to funguje,ale je ještě k tomu čidlo na vodu!!lukas.frela píše:já mám accenta 1.5 16V a ve městě jezdím za 10litrů s lehkou nohou a mimo tak těch 8litrů ale taky s lehkou nohou.Bavil jsem se s Kamarádama a topení nemá vliv na spotřebu.ale automatický sitič.Motor se déle ohříva a když je pod nulou tak čidlo na filtru dává znamení sitiči o příjmu studeného vzduchu tajže sitič se spouští automatický a když je ten správný vzduch dá varovnou aby se vypnul ale zas chvíli se zase zapne.takhlemě to bylo vysvětleno.
Termostat kaput!!black_sheep píše:mno ja s 1.5 12V 90koni 975kg a jezdim v zime klidne kolem sedmi litru, klidne i pod.. topeni je dobry poustet az kdyz ma motor tech 70°C a je zahratej, pac se zahreje mnohem rychleji.. jen je mi divny ze se mi motor ohreje plynule, ale pak se drzi na spodni carce tj tech sedmdesat stupnu a vejs to vyleze jen kdyz dyl stojim na volnobehu nebo kdyz bych tomu hodne nakladal a pritom topeni topi daleko daleko lip pri 80ti nez pri 70, takze by me zajimalo kolik je tak optimalni teplota? mam stupnici spodni 70stupnu, vrchni 115 a hot na 130ti. ale porad jsem na ty spodni u 70ti, nemuze bejt neco spatne?
kurnik tak to je blbeeeivan.raffai@seznam.cz píše:Termostat kaput!!black_sheep píše:mno ja s 1.5 12V 90koni 975kg a jezdim v zime klidne kolem sedmi litru, klidne i pod.. topeni je dobry poustet az kdyz ma motor tech 70°C a je zahratej, pac se zahreje mnohem rychleji.. jen je mi divny ze se mi motor ohreje plynule, ale pak se drzi na spodni carce tj tech sedmdesat stupnu a vejs to vyleze jen kdyz dyl stojim na volnobehu nebo kdyz bych tomu hodne nakladal a pritom topeni topi daleko daleko lip pri 80ti nez pri 70, takze by me zajimalo kolik je tak optimalni teplota? mam stupnici spodni 70stupnu, vrchni 115 a hot na 130ti. ale porad jsem na ty spodni u 70ti, nemuze bejt neco spatne?![]()
Zůstává pořád pootevřený,Mě to topí fajn!![]()
Zrovna včera jsem se byl projet!!Pěkně brmlal už aby bylo jaro!!
Uvidíš,že se Ti změni spotřeba,momentálně jezdíš s motorem za studena!!black_sheep píše:kurnik tak to je blbeeeivan.raffai@seznam.cz píše:Termostat kaput!!black_sheep píše:mno ja s 1.5 12V 90koni 975kg a jezdim v zime klidne kolem sedmi litru, klidne i pod.. topeni je dobry poustet az kdyz ma motor tech 70°C a je zahratej, pac se zahreje mnohem rychleji.. jen je mi divny ze se mi motor ohreje plynule, ale pak se drzi na spodni carce tj tech sedmdesat stupnu a vejs to vyleze jen kdyz dyl stojim na volnobehu nebo kdyz bych tomu hodne nakladal a pritom topeni topi daleko daleko lip pri 80ti nez pri 70, takze by me zajimalo kolik je tak optimalni teplota? mam stupnici spodni 70stupnu, vrchni 115 a hot na 130ti. ale porad jsem na ty spodni u 70ti, nemuze bejt neco spatne?![]()
Zůstává pořád pootevřený,Mě to topí fajn!![]()
Zrovna včera jsem se byl projet!!Pěkně brmlal už aby bylo jaro!!jdu zjistovat cenu, prace by nemela bejt draha co?
momentalne?! kurnik, uz dva roky!!ivan.raffai@seznam.cz píše:Uvidíš,že se Ti změni spotřeba,momentálně jezdíš s motorem za studena!!black_sheep píše:kurnik tak to je blbeeeivan.raffai@seznam.cz píše: Termostat kaput!!![]()
Zůstává pořád pootevřený,Mě to topí fajn!![]()
Zrovna včera jsem se byl projet!!Pěkně brmlal už aby bylo jaro!!jdu zjistovat cenu, prace by nemela bejt draha co?
To si vyměníš sám,vždyt je na dvou šroubkách,ůplně s přehledem!
Ja mu to taky rikal ze to vymeni i doma pred brankouivan.raffai@seznam.cz píše:Uvidíš,že se Ti změni spotřeba,momentálně jezdíš s motorem za studena!!black_sheep píše:kurnik tak to je blbeeeivan.raffai@seznam.cz píše: Termostat kaput!!![]()
Zůstává pořád pootevřený,Mě to topí fajn!![]()
Zrovna včera jsem se byl projet!!Pěkně brmlal už aby bylo jaro!!jdu zjistovat cenu, prace by nemela bejt draha co?
To si vyměníš sám,vždyt je na dvou šroubkách,ůplně s přehledem!
no kamarad se skodarnou jezdil asi rok bez oleje a chladici kapaliny, obcas dolil, nic nemenil a to to auto stalo par let nekde ve stodole takze to byla asi kvalitkaRomcis píše:Ja mu to taky rikal ze to vymeni i doma pred brankouivan.raffai@seznam.cz píše:Uvidíš,že se Ti změni spotřeba,momentálně jezdíš s motorem za studena!!black_sheep píše: kurnik tak to je blbeeejdu zjistovat cenu, prace by nemela bejt draha co?
To si vyměníš sám,vždyt je na dvou šroubkách,ůplně s přehledem!A ne servis...No ale aspon se u toho tady zasmejem
Jo jinak u me je perfektne videt kdy se otevre termostat takhle v zime,vyjedu si ,topeni hned od zacatku,no ujedu asi tak 20km ,vzdycky to vyjde ze jsem akorat v Děčíně a valim na Usti n. Labem,uz mam teplotku pekne v "normalu" za pulkou,pulka bych rek, a pak vzuuuuuuuummmmm a je to dole rychlo,jak se otevre velkej okruh,radsi sem si to overoval i na hadici kdy zacne byt tepla za termostatem)
Jo a takovej bombonek co se mi poved ,ehm,aby se tu nekdo zasmalTak kdyz sem jezdil za mladou do Litoměřic,Sierrou 1.8TD tak se mi pojednom "blizkem setkani dvou druhu"
![]()
nekde u lesa,nevim uz...podarilo nautrhnout chladic a jel sem domu 50 km,jenom se 4 litrama vody misto 9ti
Jenze ten diesel zase tak moc nehral,takze zadna ujma...ten byl rad ze se v zime ohral vubec!!!!
To s Mě rozesmál!!black_sheep píše:no kamarad se skodarnou jezdil asi rok bez oleje a chladici kapaliny, obcas dolil, nic nemenil a to to auto stalo par let nekde ve stodole takze to byla asi kvalitkaRomcis píše:Ja mu to taky rikal ze to vymeni i doma pred brankouivan.raffai@seznam.cz píše: Uvidíš,že se Ti změni spotřeba,momentálně jezdíš s motorem za studena!!
To si vyměníš sám,vždyt je na dvou šroubkách,ůplně s přehledem!A ne servis...No ale aspon se u toho tady zasmejem
Jo jinak u me je perfektne videt kdy se otevre termostat takhle v zime,vyjedu si ,topeni hned od zacatku,no ujedu asi tak 20km ,vzdycky to vyjde ze jsem akorat v Děčíně a valim na Usti n. Labem,uz mam teplotku pekne v "normalu" za pulkou,pulka bych rek, a pak vzuuuuuuuummmmm a je to dole rychlo,jak se otevre velkej okruh,radsi sem si to overoval i na hadici kdy zacne byt tepla za termostatem)
Jo a takovej bombonek co se mi poved ,ehm,aby se tu nekdo zasmalTak kdyz sem jezdil za mladou do Litoměřic,Sierrou 1.8TD tak se mi pojednom "blizkem setkani dvou druhu"
![]()
nekde u lesa,nevim uz...podarilo nautrhnout chladic a jel sem domu 50 km,jenom se 4 litrama vody misto 9ti
Jenze ten diesel zase tak moc nehral,takze zadna ujma...ten byl rad ze se v zime ohral vubec!!!!
taky mu chudak tedka umrela a divi se procpak..
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye |