To jste odvážnější než Čuk a Gek jezdit s Atosem takhle rychle . Já s ním jel 140 a nezdálo se mi to úplně bezpečné. Fakt je, že foukalo a v té rychlosti se mi nezdál úplně stabilní.
Hyundai Atos Prime 1,1i;
Hyundai Accent Elegance 1,6i CVVT;
Tak som ho dnes tiez prefukol na rovinke cca do 140km. Este mal dostatocnu rezervu v plyne. Keby nekoncila rovinka by som vyskusal, ale bolo treba do zakruty ubrat
Hyundai Atos Prime, r.v. V/2007
Renault Clio Grandtour r.v. XII/2009
Jurajc píše:Tak som ho dnes tiez prefukol na rovinke cca do 140km. Este mal dostatocnu rezervu v plyne. Keby nekoncila rovinka by som vyskusal, ale bolo treba do zakruty ubrat
tak vás tu poštouchnu jede to 170 !!! to vím teda na tacho a pneu 165/70x13 lepe to fak sedi
To jste sebevrazi jezdit s touhle motorizovanou krabičkou od sirek tak rychle Kdysi tak 5-6 let jsme měli půjčeného Atoska v řecku a při plny mautě a celý rodině na palubě se nzdál bezpečnej ani ve stodvaceti
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!! (/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz;)
Na dovču do IT jsme jeli Áťou, přezdívaným Trhač asfaltu, 130 km/hod. dle navi... A šlo to Ani sem se moc nebál
Peugeot 301 Active 1.2 VTi - 53 kW, rok výroby 2013
Hyundai Atos Prime Dynamic 1,1i - 46,3 kW, rok výroby 2008 (prodán v květnu 2013)
Dacia Logan "Social Edition" 1.4 MPI - 55 kW, rok výroby 2005 (prodán v květnu 2011)
moje s S coupe 15 L.S 180km/h na pneu 205/55 R16 (ještě se bude ladit motor)
moje Lancia Delta 1.9 td 195 km/h
Renault Megane 2.0 dtci 205 km/h
Fiat Croma 2.0 td 205 km/h
Honda Hornet CB 600F 240 km/h
Suzuki GSX R 240 km/h - (stále na prodej)
Nevím jak porovině, ale z mírného kopce mi to na pětku ukazovalo něco přes centimetr za 180Km/h, (pneu 155/70R13 vzadu ty tvrdý originál Kumho Powerstar asi 4mm vzorek a vepředu Continental EcoContact 3 nové) ale moc to tedy nedrželo, skákalo to a chvílemi se některá kola střídavě odlepovala, takže už to radši znovu zkoušet nebudu.
Porovině to jede 143 na čtyřku, 126 na trojku, těsně pod 80 na dvojku a asi 45 na jedničku.
Musím říct, že na těch Continentalech to drží směr mnohem lépe a akcelerace na jedničku a brždení je opravdu velmi dobré, jen se musí brzdit i motorem, jinak se přebrzdí ty Kumha vzadu (mám prázdnej kufr a navíc jsou dost blbý).
Na zimu mám dopředu Continental WinterContact také 155/70R13 (myslím, že vzhledem k váze auta nemají hlavně na zimu ty 175/60R13 pozitivní význam) a taky dost dobrý, jen to chce zvyk, že se musí brzdit téměř jenom motorem, jinak ty letní Kumha na sněhu a ledu se okamžitě přestanou točit a celej zadek jde do strany. Kolem dokola se mi to ale naštěstí nepodařilo otočit. Ale když na sněhu na tom samém místě, kde se při mírném přibržděním brzdou začne točit napříč, při 40Km/h zkusím zařadit 1 a naráz pustím spojku, tak to fakt brzdí a ani na chvíli se to neblokne. Na mokru to funguje z 43Km/h a na suchu z 45km/h (limitováno motorem).