Štartovanie
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Štartovanie
Nazdar.
Mám už prvý problém a to pri rannom naštartovaní i20.Auto mám 1 mesiac najazdené 3200km a občas pri prvom štarte-ráno motor naštartuje a hned potom zhasne. Pripadá to ako štartovanie Škody 120 bez pridania sytiča!!! Potom už auto štartuje bez problémov počas dňa. V servise nevedia v čom to je, že treba zajazdiť auto a potom mám prísť. Co to je? Má niekto podobné problémý? Dík
Mám už prvý problém a to pri rannom naštartovaní i20.Auto mám 1 mesiac najazdené 3200km a občas pri prvom štarte-ráno motor naštartuje a hned potom zhasne. Pripadá to ako štartovanie Škody 120 bez pridania sytiča!!! Potom už auto štartuje bez problémov počas dňa. V servise nevedia v čom to je, že treba zajazdiť auto a potom mám prísť. Co to je? Má niekto podobné problémý? Dík
Hyundai i20 1,4 73kW /100k Style, Diamond Black
- Reklama
Re: Štartovanie
nevím jestli to zabere,ale zkus vyzkoušet jinou pumpu,a možná po nastartování tak nějak prošlápnout plyn
mi osobně se to nestalo
mi osobně se to nestalo
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Štartovanie
tento problem sa vyskytol aj u mna, ale nijak zvlast som to neriesil, stavalo sa mi to ked som mal prvych par km asi 500,
potom sa to nejak stratilo a uz to startuje bez problemov, teda aspom zatial
potom sa to nejak stratilo a uz to startuje bez problemov, teda aspom zatial
i20 style 1,4 DOHC CVVT 16V (74/100) Diamond Black
Re: Štartovanie
Mám občas stejný problém. Když jsem to reklamoval, tak technik nic nenašel a jen pro jistotu resetovat nastavení počítače. Před časem jsem se tady o tom zmínil.
Projevuje se to třeba tak, že motor po nastartování tarokuje a nejde přidat plyn a musí se vypnout a znovu nastartovat. Další varianta je ta, že zhasne.
Benzínem to asi není, docela pochybuji, že by na pumpách OMV měli benzín pančovaný. A moje auto jiný benzín než OMV zatím nevidělo.
Projevuje se to třeba tak, že motor po nastartování tarokuje a nejde přidat plyn a musí se vypnout a znovu nastartovat. Další varianta je ta, že zhasne.
Benzínem to asi není, docela pochybuji, že by na pumpách OMV měli benzín pančovaný. A moje auto jiný benzín než OMV zatím nevidělo.
Re: Štartovanie
Nazďo.
Ďakujem Vám za každú odpoveď-názor. Ja tankujem na SHELL-ke V-power, tak to v benzíne určite nebude. Mám 1.4 diamont-black STYLE.
Inak super autíčko. Predtým Hyundai Accent 1,5 benzín. Nedá sa porovnať proste super. Dnes ráno auto naštartovalo dobre ale uvidím zajtra. Možno to chce najazdiť ďalších 1500km alebo počkať na zimu? Dopo.
Ďakujem Vám za každú odpoveď-názor. Ja tankujem na SHELL-ke V-power, tak to v benzíne určite nebude. Mám 1.4 diamont-black STYLE.
Inak super autíčko. Predtým Hyundai Accent 1,5 benzín. Nedá sa porovnať proste super. Dnes ráno auto naštartovalo dobre ale uvidím zajtra. Možno to chce najazdiť ďalších 1500km alebo počkať na zimu? Dopo.
Hyundai i20 1,4 73kW /100k Style, Diamond Black
Re: Štartovanie
Setkal jsem se s tím taky před zkušební jízdou. Podržel jsem krátce startér, motor naskočil do nízkých otáček, ale neběžel plynule a na přidání plynu nereagoval. Prodavač mi řekl, že mám podržet déle startér (chviličku i po naskočení motoru). A fungovalo to.
Naposledy upravil(a) Rubbs dne 05 pro 2009, 19:55, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i20 1.4i 74kW Style, Ice Blue, od 21.12.2009, najeto 42000 km
Re: Štartovanie
pohovořil jsem z jedním starším automechanikem , který mi byl vždy nápomocen, a "prý" né jen u našich , ale vesměs u všech aut z ŘJ by se měl startér (čili klíč ve spínačce) dééééle podržet,u mne tento problém není,ale možná je to tím že u bývalých aut,jak vlastních tak i "užívaných" kde byly ŘJ jsem ten klíč se takjaksi naučil držet déle
VÝZVA : ti co ten problém mají nebo už měli,podržte klíč při startu déle, a napište jak se vyvíjí situace
děkuji za všechny dotazující se
VÝZVA : ti co ten problém mají nebo už měli,podržte klíč při startu déle, a napište jak se vyvíjí situace
děkuji za všechny dotazující se
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Štartovanie
Ahojte.
Tak ja som vyriešil ranné štartovanie po svojom. Dal som vymeniť motorový olej pozn. Mobil1 5W50 áááá perfektné každodenné ranné štartovanie už 3500km. Klúčom pootočím len krátko a v pohode naskočí. Inak riadny bordel v oleji, jemné kovové piliny. Na výpustnom šróbe už nie je magnet alebo šrób nie je zmagnetizovaný....citujem mechanika.
Pekný deň.
Tak ja som vyriešil ranné štartovanie po svojom. Dal som vymeniť motorový olej pozn. Mobil1 5W50 áááá perfektné každodenné ranné štartovanie už 3500km. Klúčom pootočím len krátko a v pohode naskočí. Inak riadny bordel v oleji, jemné kovové piliny. Na výpustnom šróbe už nie je magnet alebo šrób nie je zmagnetizovaný....citujem mechanika.
Pekný deň.
Naposledy upravil(a) krči dne 02 pro 2009, 20:36, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i20 1,4 73kW /100k Style, Diamond Black
Re: Štartovanie
krči:
ak môžeš, dopíš si bydlisko, auto......, lepšie sa komunikuje...
ak môžeš, dopíš si bydlisko, auto......, lepšie sa komunikuje...
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Štartovanie
to alarm: taky můj názor, a je tady takových spousta, a řekl bych že onic nejde kdyby nás s tím seznámili,ale není to povinnost,a záleží to jen na dotyčném,jak hluboko se skryje
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Štartovanie
Tak jsem včera vyzkoušel tip s delším protáčením starteru. Bohužel bez výsledku.
Situace.
Auto stálo týden v garáži, z garáže couvám do mírného kopce (je pod úrovní silnice). Vyjedu ven a čekám na manželku. Než zbytečně pálit benzín, tak myslím ekologicky a vypnu motor. Znovu startuji s delším podržením klíče (bez plynu) a motor naskočí do stavu kdy tarokuje a je to slyšet i při tom delším držení klíče, že to není v pořádku. Vypnu motor, znovu nastartuji (opět bez plynu) a je to OK.
Situace.
Auto stálo týden v garáži, z garáže couvám do mírného kopce (je pod úrovní silnice). Vyjedu ven a čekám na manželku. Než zbytečně pálit benzín, tak myslím ekologicky a vypnu motor. Znovu startuji s delším podržením klíče (bez plynu) a motor naskočí do stavu kdy tarokuje a je to slyšet i při tom delším držení klíče, že to není v pořádku. Vypnu motor, znovu nastartuji (opět bez plynu) a je to OK.
- Stanci11111
- *
- Příspěvky: 87
- Registrován: 27 zář 2009, 20:03
- Bydliště: Rim.Sobota
Re: Štartovanie
Mne sa to uz asi 3 krat stalo ze mi naskocil takto motor mam najazdene 15800km.Ale je zaujimave ze sa to stalo ako nastalo chladne obdobie a motor ked je vychladnutý !
Hyundai i20 1,4 74kW COMFORT 128000km
Re: Štartovanie
Chlapi,já startuju bez plynu a otočím jen krátce,a hned mi to chytá.
Zatím se mi tohle nestalo,tak nevím,čím by to mohlo být.
Zatím se mi tohle nestalo,tak nevím,čím by to mohlo být.
Hyundai I20,1.4/74 kw comfort,dark grey-od 18.3.09
Re: Štartovanie
Při pročítání vašich příspěvků mně napadá jediná věc, a to je nekorektní nastartování procesoru. Nevím co mají v řídící jednotce, ale je dost možné, že špatně nabíhá program nebo vlivem poklesu napětí při startu dojde zarušení mikročipu a následnému nekorektnímu běhu programu. Ten se dostane do nějaké těžko definované smyčky a může dělat prakticky cokoliv. Typuji to na softíkovou chybu. Vypnutím a novým zapnutím zapalování se resetuje mikropočítač. S podobným stavem se setkávám velmi často u různých zařízení s mikročipy a téměř vždy je chyba na straně programátora nebo projektanta zapojení, jeho neznalostí obvodů a podobně. Bohužel zákazník nemá šanci tohle prokázat v servisu. Jedinou možnost vidím pouze v komunikaci přímo s výrobcem bez prostředníků.
Re: Štartovanie
Jak tak koukám, zatím to vypadá, že se tato nekalost děje jen u výbavy Style… Tuto výbavu mají zatím všichni zde diskutující se zkušeností se špatným startováním. Já měl na předváděcí jízdě (zmiňuji v příspěvku výše) automobil také s touto výbavou. Ještě není jasné, co za výbavu má Stanci11111
Hyundai i20 1.4i 74kW Style, Ice Blue, od 21.12.2009, najeto 42000 km