píst naotevírání pátých dveří

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
rom4n
**
Příspěvky: 134
Registrován: 05 lis 2008, 21:47

píst naotevírání pátých dveří

Příspěvek od rom4n »

Hoj chlapi, včera jsem viděl borce s drahym baworem, jak se mu krásně otevřel kufr přes dálkáč.. Přemýšlel jsem o tom už dýl, ale tohle mě zas mlslo. Otevírání přes DO mám, ale s křídlem jsem rád, že to udržej originální "pružiny" nahoře, aniž by mi to padlo na záda.. Jde mi o pístek, co má třeba felcka na pátých dveřích, ale na tohle víko je moc dlouhej, chtělo by to tak do 20ti čísel v zavřenym stavu. Nemáte někdo tip? Nebo stejnou myšlenku?
Hyundai Lantra 1.5 GLSi
Reklama
 

frufer
*
Příspěvky: 88
Registrován: 23 úno 2009, 15:26
Bydliště: Levice, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: píst naotevírání pátých dveří

Příspěvek od frufer »

piest z rukoväte rucne vedeneho vysokozdvizneho elektrickeho vozika znacky BT :)
kedysi som to pouzil na otvaranie zadnej kapoty na S105L.. :D/ :D
Obrázek
Audi A4 1,8T 20V QUATTRO 110KW made 11/95
Lantra 1,5GLS 63KW made 11/95 - darovane
Audi 80 1,8S 66KW made 11/91 - predane
Civic 1,4i 16V 66KW made 4/95 - predane
rom4n
**
Příspěvky: 134
Registrován: 05 lis 2008, 21:47

Re: píst naotevírání pátých dveří

Příspěvek od rom4n »

už mam očíhlý plynový písty z felcky, naměřim, vymyslim možnost uchycení a uvidí se. Na přední kapotu není problém, víko kufru bude zajímavější
Hyundai Lantra 1.5 GLSi
rom4n
**
Příspěvky: 134
Registrován: 05 lis 2008, 21:47

Re: píst naotevírání pátých dveří

Příspěvek od rom4n »

tak rozměrově je ideální plynová vzpěra pátých dveří naoctavii kombi. Jenže její výtlačná síla je ale tak velká, že se kufr nepodaří zavřít....
Hyundai Lantra 1.5 GLSi
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: píst naotevírání pátých dveří

Příspěvek od mirpie »

tak si dej na kufr křídlo, to něco váží...:-)
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“