úprava motora
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
úprava motora
Čavte ludkovia.. mam hyundai accent 1.3 Dal som si vyrobit ostru vačku.Ked som to cele zlozil tak po nastartovani motor isiel super ale po chvyle ked sa motor zohrial motor tak zacal skakat volnobeh a motor zdochol .. Musel som vybrat zdvyhatka vyprazdnit ich a ked som to zlozil zase spravilo to znova.Nemoze byt zle spravena vačka alebo nevie niekto poradit kde moze byt chyba?? Diky moc
- Reklama
- Virus
- **
- Příspěvky: 159
- Registrován: 24 bře 2007, 19:14
- Bydliště: Freetek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motora
Bohužel nemůžu poradit. Ale až to rozchodíš tak bych taky bral tu vačku a jakékoli odlehčené a vlivné díly na motor.
Accentík 1,3; 62 KW; r.v. 96-7; mírně upraven
-
- **
- Příspěvky: 196
- Registrován: 09 led 2010, 18:14
- Bydliště: Brno/Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motora
Ahoj, dám ti radu: Dej tam zpátky původní a buď rád, že ti auto jezdí a nežere moc oleje... co by za to ostatní tady na fóru dali ...říká se že dokud v autě všecko funguje, je lepší to nechat bejt...a je to dávno prověřený...když vidim, co třeba tata v mým věku podělal na jeho žigulu za účelem tuningu nebo snížení spotřeby
Naposledy upravil(a) Jirka RCK dne 25 úno 2010, 21:50, celkem upraveno 1 x.
Ford Escort 1.6, r.v. 97'
Hyundai Accent 1.3, r.v. 95', TP 97'
Hyundai Accent 1.3, r.v. 95', TP 97'
- Rave
- ***
- Příspěvky: 687
- Registrován: 06 srp 2008, 14:28
- Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motora
no jde o to jak ostrou vacku jsi zvolil a taky kolik ma ta vacka zdvih.Taky se ti nemusi dovirat ventil.
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
-
- **
- Příspěvky: 196
- Registrován: 09 led 2010, 18:14
- Bydliště: Brno/Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motora
Ještě mě tak napadá, že by ta nová vačka mohla být špatně pootočená a otevírá a zavírá ventil předčasně nebo se spožděním. Studenej motor jinak spaluje, takže se to tak neprojevuje a když se zahřeje a ochudí se směs, tak se to projeví... Co to dělá, když tam vrátíš origo?
Ford Escort 1.6, r.v. 97'
Hyundai Accent 1.3, r.v. 95', TP 97'
Hyundai Accent 1.3, r.v. 95', TP 97'
- Rave
- ***
- Příspěvky: 687
- Registrován: 06 srp 2008, 14:28
- Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motora
ted si napsal peknou picovinu.Ostra vacka je vlaste tupa a drzi dele otevren saci a vyfukove ventil.A vacka je ukotvena na rozvodovem kole kde nejde presadit.Jirka RCK píše:Ještě mě tak napadá, že by ta nová vačka mohla být špatně pootočená a otevírá a zavírá ventil předčasně nebo se spožděním. Studenej motor jinak spaluje, takže se to tak neprojevuje a když se zahřeje a ochudí se směs, tak se to projeví... Co to dělá, když tam vrátíš origo?
Pokud by presadil o zub tak by to delalo hroznej bordel neustale
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
-
- **
- Příspěvky: 196
- Registrován: 09 led 2010, 18:14
- Bydliště: Brno/Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motora
Dobře dobře, tak přesazená ne. Ale zdá se mi, že fakt otevírá ve špatnou dobu, protože jak se ti zahřeje motor, tak se ti může změnit předstih a projeví se to...
Ford Escort 1.6, r.v. 97'
Hyundai Accent 1.3, r.v. 95', TP 97'
Hyundai Accent 1.3, r.v. 95', TP 97'
- Rave
- ***
- Příspěvky: 687
- Registrován: 06 srp 2008, 14:28
- Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motora
opet picovinaJirka RCK píše:Dobře dobře, tak přesazená ne. Ale zdá se mi, že fakt otevírá ve špatnou dobu, protože jak se ti zahřeje motor, tak se ti může změnit předstih a projeví se to...
Pokud si nasadis ostrou vacku nastava problem s volnobehem(od cca280°)
Za studena i za tepla ma motor furt predstit nastaven stejne.Mozna ecu si dokace poupravit casovani o 2° +-
Pouziti ostre vacky ma smysl u sportovnich vozu kde se otacky motoru drzi nahore.U serioveho auta na denni jezdeni je to picovina.
By me zajimalo kdyz pouzil ostrou vacku zda ma taky upraven software v ECU !!! nebo uz motor zabil
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik