Potřebuji nacenit original díl. Pracuje někdo v H?
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Potřebuji nacenit original díl. Pracuje někdo v H?
Potřebuji nacenit EGR ventil na Hynudai Accent 1.5 CRDI rok 2008 VIN: NLHCN41VP8Z099585. dík
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- Reklama
Re: Potřebuji nacenit original díl. Pracuje někdo v H?
jen přirovnám. Třeba na Vectru 2.0DTI 16V stojí novej EGR kolem 4500CZK, z jetýho motoru se prodává tak za 1500CZK...Tak abys měl představu.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Potřebuji nacenit original díl. Pracuje někdo v H?
Cena v Madarsku je 21 000,- v čr to bude možna o něco mín. Kua co čtu na netu tak všichni při problému ten EGR ventil jednoduše zaslepí. Co vy nato? EGR vrací nějaké vyfukové plyny zpet do motoru. Po zaslepení to má jen nepatrně vetší emise. Kdyby to stalo třeba 7 ale 20?? Blázni... ](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- ivan kuschall
- **
- Příspěvky: 396
- Registrován: 28 pro 2008, 19:22
Re: Potřebuji nacenit original díl. Pracuje někdo v H?
Tenhle vetil jsem už dávno odstavil akorát tam překáží
http.kuschall.webovastranka.cz
www.dvere-drevene.cz
www.dvere-drevene.cz
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: Potřebuji nacenit original díl. Pracuje někdo v H?
Nebude ten EGR ventil něco jako EVAP? je to nějákej smejd kterej jednosmerne prepoustí nejaky plyny do takovy nadrzky ktera je spojena s palivovou nadrzi... taky nechapu co to tam dela, ale prej to je docela dulezity



Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: Potřebuji nacenit original díl. Pracuje někdo v H?
víš origo číslo dílu? Třeba na mýho Santíka stojí novej EGR 50 USDDavid C3 píše:Potřebuji nacenit EGR ventil na Hynudai Accent 1.5 CRDI rok 2008 VIN: NLHCN41VP8Z099585. dík
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: Potřebuji nacenit original díl. Pracuje někdo v H?
EGR ventil je ventil řízený ECU, který přepouští část spalin do sacího potrubí. Výsledek je ten, že motor nasaje méně kyslíku, čímž se sníží spalovací teplota a sníží se oxidy dusíku NOx. Takže je pravda, že to nepatrně snižuje výkon, ale jen při částečném zatížení, tedy při požadavku plného výkonu (pedál na podlaze) je tento ventil vždy zavřený, pokud tedy funguje správně.Yurii píše:Nebude ten EGR ventil něco jako EVAP? je to nějákej smejd kterej jednosmerne prepoustí nejaky plyny do takovy nadrzky ktera je spojena s palivovou nadrzi... taky nechapu co to tam dela, ale prej to je docela dulezity![]()
- Přílohy
-
- recirkulace.JPG (100.18 KiB) Zobrazeno 1090 x
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997