Auto umřelo (elektrika motoru)
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
Auto umřelo (elektrika motoru)
Čau, tak jsem dneska poprvé prijel domů s lantrou na laně. Jedu, jedu, všechno v cajku, pak to vynechá, zase se chytí a pak smrt, otáčkoměr na nule a doplachtím ke krajnici. V motorovým prostoru vypálená pojistka ecu, (pálí ju to pořád, ale ne hned, zkrat to není). Ecu vyblikala chybu lambdy, jediný co mě napadá je "polozkrat" na vyhřívání lambdy (ale jednotka to nemá jak poznat). Jiskru to nehází. Kdo má tucha na co se zaměřit, toho budu blahořečit. Jen pro upřesnění, pojistka ecu nejistí ecu samotné, ale to okolo (čerpadlo, vstřiky, indučky, CPS-to je camshaft pos.sensor ?, vyhřívání lambdy atd)
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
- Reklama
- Lhoty
- Moderátor
- Příspěvky: 1197
- Registrován: 02 říj 2007, 10:32
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto umřelo (elektrika motoru)
tak s tím neporadím,ale přeju brzké uzdravení...
Lantra 1.8 J2 Wagon 1996
4 x Trabant 601 1970 - 1991
4 x Trabant 601 1970 - 1991
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Auto umřelo (elektrika motoru)
zkousels odpojit lambdu, vymenit pojistku.. jestli to pojede? pro tento pripad mam diagnosticky kus dratu v kufru
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Auto umřelo (elektrika motoru)
Tak to jsem jednou resil a byla prosoupana kabelaz k lambda sonde.Ta nebyla upevneny prichytkou k drzaku motoru!Doporucuji skontrolovat!Jinak to muze byt treba i v cerpadle.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Re: Auto umřelo (elektrika motoru)
Díky, přiznám se bez mučení, konektor na lambdu mám plandací, když jsem ju měnil, tak jsem se ho jenom dotknul a ten držák se rozsypal, tak snad to bude ono. Čerpadlo tlačí, tak snat do bude tou lambdou. Ale zaráží mě, že neukazuje otáčkoměr, ten by měl jet pořád, bez ohledu na zkrat na té větvi. No snad to nebude jednotka v pejru.
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Re: Auto umřelo (elektrika motoru)
Vyřešeno, tisíceré díky, byly to dráty od lambdy namotaný na poloose, eště mi to roztrhalo i manžetu, ale už jezdí.
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Re: Auto umřelo (elektrika motoru)
Ha....to je ale sikovna Lantrice, ja si rikal, ze ve 300tkm musi jeste jezdit jako drak
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Auto umřelo (elektrika motoru)
JJ, už jí táhne na 350, budu to muset v podpisu změnit
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Auto umřelo (elektrika motoru)
husty. az ji jednou budes chtit prodat tak ji beru ta najede milion
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Auto umřelo (elektrika motoru)
ty mas 1.8mu vid? nemas problemy se zravosti voleje? me treba 2.0 v coupe nevezme nic, ale 1.6tka v lantre neco sezere docela me to sere. no, zere to samy co 2.0 v golfu s 8V takze to neni tak hrozny
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Auto umřelo (elektrika motoru)
Jako těžko říct, olej bere, ale není to nijak tragický. Vždycky si koupím 5 litrů oleje a najedu na to minimálně 8000km, pak měním. Každopádně je bez katu a poslední dobou začíná smrdět jak stará shade. Ale oleje bere furt stejně.
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)