Santa Fe na ledu
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Santa Fe na ledu
Ahoj mám Santa Fe 4x4 2crdi r.v. 2001.Dneska jsem jela zledovatělou cestou ,kde jsou vyjete koleje a malem mě to odhodilo do pole.Když bych to měla popsat svou řečí,tak se mě snažil zadek auta dostat dopředu .Poradte mi je to normální nebo mám problém?
Santa Fe 2.0 CRDI r.v. 2001 4WD
- Reklama
Re: Santa Fe na ledu
Ahoj určitě je to normální.... u našich aut se automaticky při prokluzu předních kol připojí zadek a občas je to nepříjemný. Musí se stim počítat dělají to všechna auta která mají 4x4 přes haldex spojku. Je to jen o zviku.
2.4 16V 4WD 107kW 4x4 LPG r.v.2000/12
Re: Santa Fe na ledu
má pravdu předsedo
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-
Re: Santa Fe na ledu
Souhlas , je to normální, taky jsme se poprvé divil čí že to je zadek auta, a že je stejný jako od toho mého. A hele, ona to byla moje záď Přetočit SF kolem osy zadní částí "naštroc" přes silnici není vůbec problém. A když k tomu v zatáčce ještě vezmeš za ruční brzdu.... To se potom nestačíš divit.
Pokud budeš mít někde možnost, doporučuji nějakou školu smyku, aby jsi poznala, jak se auto na ledu chová a co se s tím dá bezpečně udělat. ..
Pokud budeš mít někde možnost, doporučuji nějakou školu smyku, aby jsi poznala, jak se auto na ledu chová a co se s tím dá bezpečně udělat. ..
Getz 1.3i Dynamic r.v.2004, 04/09 výměna za
SantaFe 2.0 CRDi, r.v.2004 - silver - omlazení za
NEWSantaFe 2.2 CRDi, r.v.2015 - gray shadow
Znám dvě nekonečna - lidskou hloupost a Vesmír. Ale u toho Vesmíru si nejsem jist - A.Einstein
SantaFe 2.0 CRDi, r.v.2004 - silver - omlazení za
NEWSantaFe 2.2 CRDi, r.v.2015 - gray shadow
Znám dvě nekonečna - lidskou hloupost a Vesmír. Ale u toho Vesmíru si nejsem jist - A.Einstein
Re: Santa Fe na ledu
Díky za odpovědi.Jsem ráda,že je auto ok.Měla jsem strach,že je s nim problém,protože už ho mam 4rok a ještě se mi to nestalo.Mám už 20let papíry,ale takhle vyplašená,když mě předběhl zadek auta, jsem ještě nebyla .Smyky na ledu zkouším každý den v naší ulici,protože je tu užasna ledovka a silničáři se nam vyhýbají
Santa Fe 2.0 CRDI r.v. 2001 4WD
Re: Santa Fe na ledu
truhlina: ty jezdíš na tom chopperu?
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: Santa Fe na ledu
Jo je to Yamaha Virago 535.Pořídila jsem si jí na podzim a zatím jsem se jen vozila u nás po okolí.Už se těším na jaro jak vyrazím.
Santa Fe 2.0 CRDI r.v. 2001 4WD
Re: Santa Fe na ledu
paráda, mám Virago 1100 o něco málo více než rok a taky už se těším až zase vyrazíme, už budu pomalu plánovat nějakou dovolenou, protože vloni v létě z toho byla manželka úplně nadšená
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: Santa Fe na ledu
Tak to ja budu jezdit bez drahe polovičky.Motorka je moje uniková cesta od starostí a manžel na to moc není
Santa Fe 2.0 CRDI r.v. 2001 4WD
Re: Santa Fe na ledu
já jezdím taky hlavně sám, ale ve dvou to má taky svý kouzlo. Ono až manžel párkrát zkusí, třeba se mu to taky zalíbí.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: Santa Fe na ledu
Až na to, že Santa Fe I. generace nemá Haldex spojku, ale viskózní spojku a mezinápravový diferenciál, který za normálních okolností rozděluje točivý moment mezi kola přední a zadní nápravy v poměru 60:40. Takže se při prokluzu předních kol zadek nepřipojuje z nuly, ale dojde pouze k přerozdělení točivého momentu až do poměru 50:50. Už se to tu řešilo několikrát. Je potřeba si přečíst starší příspěvky. A zopakovat si vyjmenovaná slova po "V".kuzma píše:Ahoj určitě je to normální.... u našich aut se automaticky při prokluzu předních kol připojí zadek a občas je to nepříjemný. Musí se stim počítat dělají to všechna auta která mají 4x4 přes haldex spojku. Je to jen o zviku.
_________________________
Santa Fe 2,4i Elegance 4x4 (204)
Re: Santa Fe na ledu
jj, jak píše luboš, to je novinářská masáž, že starý SF není stálá čtyřkolka, přitom opak je pravdou. Ono i věci znalého trochu klame, že koukne pod auto a na první pohled ten mezinápravový diferák nevidí. Hyu ho totiž umístilo dopředu vedle převodovky a tam málokdo diferák hledá.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: Santa Fe na ledu
No ako tak pozeram prispevky ohladom zadku tak ja s novym santa fe idem skoro vzdy cumakom von a o pretoceni ani pamiatky. Hovorim aj o vypnutom ESP. Skratka kym ten predok rozpozna ze by sa zisiel aj zadok tak som totalne nedotacavy, az pri poriadnom pridani plynu sa zacne auto pretacat ale to uz som davno von zo zakruty. Tu vidim nevyhodu pripajatelneho zadku. Keby bolo Fe primarne zadokolka tak do smeru jazdy natocila zadok a predok by ju vytiahol co by bolo lepsie. Ale pri standardnej jazde v zakrute s plynulym drzanim plynu ide skratka von po nose.
Re: Santa Fe na ledu
to máš pravdu, náhon na zadní by byl daleko lepší co se jízdních vlastností a čitelnosti vozu týče. Fyzika se ošulit nedá a tak bude RWD na cestování vždy příjemnější než FWD. Když jsem měl zadokolku a občas jsem sedl do předokolky, tak jsem měl ze začátku co dělat, abych nevyběhl ze zatáčky ven. Vždy travlo než jsem si zvykl, že musím jezdit pomaleji a dalo se.tomki píše:No ako tak pozeram prispevky ohladom zadku tak ja s novym santa fe idem skoro vzdy cumakom von a o pretoceni ani pamiatky. Hovorim aj o vypnutom ESP. Skratka kym ten predok rozpozna ze by sa zisiel aj zadok tak som totalne nedotacavy, az pri poriadnom pridani plynu sa zacne auto pretacat ale to uz som davno von zo zakruty. Tu vidim nevyhodu pripajatelneho zadku. Keby bolo Fe primarne zadokolka tak do smeru jazdy natocila zadok a predok by ju vytiahol co by bolo lepsie. Ale pri standardnej jazde v zakrute s plynulym drzanim plynu ide skratka von po nose.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Santa Fe na ledu
ne
není to normální
kdyby tě předjel zadek,tak coufáš
není to normální
kdyby tě předjel zadek,tak coufáš
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju