Diagnostika OBD
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Diagnostika OBD
Potřebuji poradit ohledně diagnostiky, mám Accent CRDi r.v.2002 , má diagnostickou zástrčku - OBD - 16 pinů v zástrčce jsou zapojeny tyto piny- 4,5,7,8,12,14,16. Vzhledem, že je zapojen pin č.7, tak si myslím ,že komunikace bude podle normy ISO 9141-2. Kdo mně prosím poradí, jestli opravdu moje auto komunikuje v této normě???
Roman
- Reklama
Co vím ,tak auta do roku 1996 požívali OBD1,lišilo se to pouze typem přípojných konektorů,ale už v té době používali protokol ISO 9141-2!!!
Kromě Generals Motors ty mají protokol SAE J1850 VPW!!!
A vlastně Ford ještě má svůj protokol SAE J1850 PWM!!!
Tak a teď k Tvému problému!!
Od roku 1996 se používá iso zásuvka,je to zásuvka na OBD 2!!!!
Ale tato zásuvka umí všechny tyto výše zmiňované protokoly!!
A Teď Ti to vypíšu!! ISO9141-2 4, 5, 7, 15, 16 !!
J1850 VPW 2, 4, 5, 16 (neni pouzit pin 10!)!!
J1850 PWM 2, 4, 5, 10, 16 !!
No a co se týče Tvého auta ,tak Hyundai používá protokol ISO9141-2!!!!
Kromě Generals Motors ty mají protokol SAE J1850 VPW!!!
A vlastně Ford ještě má svůj protokol SAE J1850 PWM!!!
Tak a teď k Tvému problému!!
Od roku 1996 se používá iso zásuvka,je to zásuvka na OBD 2!!!!
Ale tato zásuvka umí všechny tyto výše zmiňované protokoly!!
A Teď Ti to vypíšu!! ISO9141-2 4, 5, 7, 15, 16 !!
J1850 VPW 2, 4, 5, 16 (neni pouzit pin 10!)!!
J1850 PWM 2, 4, 5, 10, 16 !!
No a co se týče Tvého auta ,tak Hyundai používá protokol ISO9141-2!!!!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)