Rozdíly převodových poměrů mezi 1.1 a 1.4
Moderátoři: vipe, Moderátoři
Rozdíly převodových poměrů mezi 1.1 a 1.4
... nazdar všichni, na nějakých GB stránkách jsem po úporném hledání vylovil odstupňování převodovek 1.1: 3,615-1,95-1,286-0,971-0,78 a u 1.4-ky: 3,615-1,95-1,286-1,061-0,838. Znamená to snad že čtyřka a pětka je u 1.1 víc do rychla? Nebo naopak?
GETZ 1.4 výbava CHAMPION Space Silver 5S duben 2006
- Reklama
Já myslím, že je to tak jak napsal miki - 4. a 5. stupeň je menší u 1.1, tedy více tzv. do "rychla". Něco jiného je výkon samotného motoru a kroutící moment, u obou jseš závislý na otáčkách.vipe píše:1.4 má poslední dvě rychlosti víc do rychla má silnější motor tak to zvládne spíš, ta 1.1 potřebuje převody na sílu proto je pomalejší.
1.1 max 150 km/h
1.4 max 170 km/h
Doufám, že se nemýlím, ze strojárny už jsem krapet déle..
Naposledy upravil(a) vlkobass dne 02 kvě 2006, 05:44, celkem upraveno 1 x.
www.ochranamotoru.cz
Z uvedených převodových poměrů plyne, že převodovka 1.1 je "delší" a 1,4 je "kratší". Chybí ale ještě informace o tzv. stálém převodu od převodovky ke kolům, který bude rozdílný - u 1,1 bude jistě "lehčí" - t.j. víc do pomala. Relevantní informaci o skutečných převodových poměrech mezi klikovou hřídelí a koly dostaneme vynásobením uvedených převodových poměrů převodovky a stálého převodu.
Červený Getz 1.1 - třídveřový (byl), bílý Getz 1,4 - pětidveřový (byl), bílý Bayon 1,2 (je)
převodové stupně
Jen bych doplnil, pro ty, kteří se chtějí dozvědět trochu více teorie:
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=436
to Cemar:
Já jsem reagoval pouze na ten 4. a 5. stupeň sám osobě tzn. převodovkou konče.
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=436
to Cemar:
Já jsem reagoval pouze na ten 4. a 5. stupeň sám osobě tzn. převodovkou konče.
www.ochranamotoru.cz
...šedá je teorie, ale košatý je strom života...
...šedá je teorie, ale košatý je strom života, takže 1.1 při 3000 ot./min cca 110-115 km, 1.4 totéž, rozdíl neměřitelný, údaj na tachometru - ve skutečnosti asi 105 km/hod měřeno GPS (Garmin Venture, údajná přesnost 0,2 km/hod), tacho u obou proměřuje při stovce cca 6 km (ukazuje víc, ale Escort, Peugeot 306, Š 125, Citroen BX, Fabia dělá totéž), prostě těch pár desetinek rozdílu převodového poměru u 4-ky a 5-ky mezi 1.1 a 1.4 se nijak neprojevuje, (jak toho desetinkového rozdílu mezi čtvrtými a pátými stupni jednotlivých modelů korejští soudruzi dosáhli, to je mě záhadou, že by jeden zoubek?) ... no koupil jsem 1.1 manželce a pak protože forďák svévolně těžce dosloužil 1.4 Champion i sobě, ale asi ho nechám holce, dodělává řidičák, sám budu jezdit na kole, myslete si ci chcete ale je to auto postavené tak aby bylo co nejlacinější, zinkování patrně žádné, jen chemické ze strany barvy, mě řekl dnes prodejce, takže patrně fosfát jako u všech korejců, zamysleli jste se někdy nad sílou plechu? zkuste promáčknout dveře u jánevím Omegy, Seata Ibizy, no ta fábie je skoro stejný, nesnesu fábie, proto Getz, na víc jsem neměl a ojetinu jsem nechtěl, vymknete si zápěstí, zkuste si to u Getze... hi... P.S. ale ta 1.4 motor je fakt dobrá, myslím že bourá ty mínusy ...
GETZ 1.4 výbava CHAMPION Space Silver 5S duben 2006
...jo ještě jsem zapoměl říci ...
...jo ještě jsem zapoměl říci, že pominu-li antikorozní ochranu spodku, tak ten včetně uložení náprav, ramen, silenbloků je skvostný, normálně mě nadchl, další důvod proč jsem do něj šel... holt se vrátím do svého bolševického mládí se Škodou 125 a udělám spodek a dutiny ob rok, nakonec dnes jsou lepší hmoty než tvrdnoucí, praskající a odlupující se Resistin ....
GETZ 1.4 výbava CHAMPION Space Silver 5S duben 2006