hledal jsem a nikde nenašel, tak zakládám nové vlákno. Potřeboval bych poradit, jestli na accentovi se stříkačkou můžu nějak poštelovat volnoběh, nebo ho obstarává jenom elektronika a když neni optimální, tak to hnedka znamená odchod nějakýho čidla... Accent mi drží volnoběh tak na 700 otáčkách. Motor nechcípne, ale v těch nízkejch otáčkách se už trošku třepe a nechce se mu za plynem (Při šlápnutí na plyn mám pocit, že se ten motor z volnoběhu "urve". Trochu se přidusí a až pak začne táhnout. Před tím než se začnu rozjíždět ho musím trochu potůrovat, jinak se dusí. Když je motor studený a drží víc otáček (asi 950), tak jede hladce.)... CHECK mi nesvítí. Včera jsem tam dal nový svíčky NKG a tohle se tím nespravilo. Jinak motor jede perfektně. Po výměně svíček táhne pěkně od 1200 ot. a lehce se vytáčí. Kdyby to bylo nějaký starý auto s karburátorem, stačilo by pootočit šroubkem volnoběhu a bude to perfektní, ale do té stříkačky se bojím zasahovat, abych něco nepodělal...

