Motorek zadního stěrače
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Motorek zadního stěrače
Tak jsem včera oddělal morek zadního stěrače, kvůli rzi kolem průchodu motorku karoserií. Děs a hrůza. Hrdlo motorku z materiálu AL, ke kterému přiléhají těsnící gumy, se přetrhlo. Takže už nejde osadit zpět, protože nepůjde stáhnout těsnění na průchodu karoserií. Šel jsem do servisu, jestli to existuje jako náhradní díl. Bohužel ne. Cena, ani se neptejte. Prý je to tím, že se nejezdí na pravidelné kontroly při kterých se to promaže /to bych chtěl vidět/. Tak že prosím, nemáte někdo spálený motorek z kterého by šel použít korpus - koupím, nabídněte. A hlavně si to běžte hned promazat !!!
Pepik
nyní: CLIO 1,9 D
BMW 525TDS
Santa Fe 2,0 CRDi 2004 4WD
nyní: CLIO 1,9 D
BMW 525TDS
Santa Fe 2,0 CRDi 2004 4WD
- Reklama
Re: Motorek zadního stěrače
Pepíku, to jsi s motorkem nějak manipuloval, nebo se to urvalo samo od sebe pri použití stětače?
Santa Fe 2.0 CRDi, 4x4, r.2004
Re: Motorek zadního stěrače
zkusil bych vrakoviště, o této závadě jsem teda ještě nikdy neslyšel a to myslím staré SantaFe sleduji nadále poměrně pozorně
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: Motorek zadního stěrače
No jistě že jsem s tím manipuloval, jinak bych na to asi nepřišel. Já si myslím, že už to utržený bylo protože to rezlo pod tím těsněním, a za matku u stěrače jsem nijak moc brát nemusel. Holt ta sůl, kterou nám ochucují silnice to sežrala napadrť. Budu asi muset provézt důkladnější kontrolu hliníkových částí.
Pepik
nyní: CLIO 1,9 D
BMW 525TDS
Santa Fe 2,0 CRDi 2004 4WD
nyní: CLIO 1,9 D
BMW 525TDS
Santa Fe 2,0 CRDi 2004 4WD