Mám krátce TRAJET 2,0 CRDI 83 kW, dle tachometru najeto 133t km. Jelikož mi od začátku trochu černě čudí tak se snažím zjistit příčinu. Připojil jsem ho na diagnostiku ELM327 v1.4, Scanmaster 2,0 se s ŘJ spojí. Chyby mi to žádné nevypsalo. Přešel jsem ke čtení online hodnot, kde se mi mění hmotnost vzduchu, takže usuzuji že váha vzduchu je OK.
Hodnota absolutního tlaku vzduchu v sání mi ale naskakuje 19 kpa a ani se nehne. U T4 je výchozí stav cca 60 kpa a v otáčkách doleze třeba až na 100 kpa. Netuším ale, kde by to auto mělo mít tento snímač absolutního tlaku v sání. U VW T4 je zřejmě v intercooleru, ale u tohodle auta je intercooler v trochu hůře dostupné části vozu a nechce se mi to jen tak rozebírat, pokud by tam nebyl. Nemáte s tím někdo zkušenosti.
Na turbu jsem zkoušel odpojit hadičku od wastegate a v závisloti na otáčkách z ní fouká vzduch, takže bych typoval, že i turbo je OK. Tlak jsem neměřil, což by asi šlo manometrem na kola, ale nevím přesně, kolik má turbo dodat, někdě jsem četl, že maximálka by měla být okolo 1 bar.
Děkuji za poskytnuté rady a návody.
2,0 CRDI diagnostika
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: 2,0 CRDI diagnostika
Záhada kouřivého motoru byla vyřešena. Auto jsem dal do místního servisu, kde dle doporučení známých jsou specialisti na veškeré dieselové motory. Krom toho, že se na motoru prý někdo neodborně vyřádil, tak hlavní problém proč to tak kouřilo byl v tom, že někdo měl vyndané vstřiky a pod 3 vložil dvojitě podložku. Tím prý byla tryska vstřiku vysoko a nemohla správně rozstřikovat naftu. Prý stačilo 1 podložku navíc odebrat a bylo to OK. Motor teď nekouří ani studený po startu a je to znát i na výkonu.
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,0 CRDI diagnostika
No výborně, taková nějaká školácká chyba!
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW