Máte někdo zkušenosti s diagnostikou a nastavováním LPG jednotky MAGIC3 ? SW je na stránkách www.hlpropan.cz, podle všeho by měl stačit klasickej RS232 který se přes převodník RS232-RS232TTL připojí na diagnostický konektor. Na diag konektoru jsem naměřil 4-červený-12V. 1-černý- GND. 2 a 3 jsou žlutý a černý a budou to TTx a RTx. Který je který si nejsem jistý. Zkoušel jste to někdo?
A když už jsme u toho plynu. Jak to máte v autě vy? Jak se zachová jednotka benzínu a plynu co se týče načtených map při odpojení baterky? Rozepište se.
LPG MAGIC3
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Melkor
- **
- Příspěvky: 282
- Registrován: 26 led 2007, 16:45
- Bydliště: Velké Popovice
- Kontaktovat uživatele:
LPG MAGIC3
Lantra Combi 1.8 16V 94KW rv.1996
Accent 1.3 12V 61KW rv.2003 - LPG MAGIC3 - (mám interface i SW pro nastavení ŘJ)
-prodáno: Accent 1.3 62Kw rv.95 5dvéř
Accent 1.3 12V 61KW rv.2003 - LPG MAGIC3 - (mám interface i SW pro nastavení ŘJ)
-prodáno: Accent 1.3 62Kw rv.95 5dvéř
- Reklama
- Melkor
- **
- Příspěvky: 282
- Registrován: 26 led 2007, 16:45
- Bydliště: Velké Popovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG MAGIC3
Tak po dlouhém pátrání a zkoušení si odpovím sám. Diagnostický kabel (interface) vyžaduje pouze spojení GND, TX a RX. 12V je tam jen kvůli napájení převodníku, který je nejjednodušší vyrobit s IO MAX232. Další možnost je napájet převodník 5V z USB. SW na stránkách HLPropan funguje a tuším že je universální jak pro jednotky Lovtec MAGIC2 tak Lovtec MAGIC3. Podle výrobce se kabel liší, ale nejspíš půjde jen o prohození pinů... Při odpojení baterie se případné chyby smažou trvale. Čili nikde v paměti nezůstanou a to jak pro benzín tak pro LPG. Po odpojení baterie se také smažou načtené mapy a jediné co zůstane je základní nastavení. Mapy se načítají průběžně během jízdy (samoučící režim).
Mě se vše podařilo rozchodit, takže když někdo bude mít problém a nebude chtít platit v servisu za vymazání chyby nebo za kalibraci, popřípadě detekci vadných vstříků, nebo jen nastavení teploty a otáček přepnutí na LPG. Napište a domluvíme se.
LPG ZDAR
Mě se vše podařilo rozchodit, takže když někdo bude mít problém a nebude chtít platit v servisu za vymazání chyby nebo za kalibraci, popřípadě detekci vadných vstříků, nebo jen nastavení teploty a otáček přepnutí na LPG. Napište a domluvíme se.
LPG ZDAR
Lantra Combi 1.8 16V 94KW rv.1996
Accent 1.3 12V 61KW rv.2003 - LPG MAGIC3 - (mám interface i SW pro nastavení ŘJ)
-prodáno: Accent 1.3 62Kw rv.95 5dvéř
Accent 1.3 12V 61KW rv.2003 - LPG MAGIC3 - (mám interface i SW pro nastavení ŘJ)
-prodáno: Accent 1.3 62Kw rv.95 5dvéř
Re: LPG MAGIC3
No kdybych to k tobě neměl přes půl republiky, celkem by mě zajímalo co by ti vyhodila moje jednotka, ikdyž mám asi MAGIC2 pokud senedělal i MAGIC1.
Hyundai Santa Fe 2006 114kW AT Dynamic (9l/100km)