Zdravím všechny pány Terracanisty!
Chystám se ke koupi Terráče, už několi dní pozorně pročítám diskusní fóra a jsem teď z toho trochu nervozní....Doposud jsem jezdil z offroadů posledních 6 let s Landroverem Discovery I, byl to držák,
motoricky bez chyby,ale 14 let je už dost, nejsem vyloženej offrouďák, ale mám zapadlou chalupu
v Krušných horách, takže sněhu a bláta si užiji celkem dost....Sháněl jsem novější, narazil jsem na
Terracan dovezený z D, tam 1 majitel, tady v ČR taky jeden, najeto se serviskou 130 tis km, vůz je
z XII/2003, vypadá pěkně, zítra ho jdu projet....Cenu jsem po delším vyjeednávání srazil ze 169 tis. na
150 na dřevo....
Jen jsem trochu vynervovanej z těch diskuzí ohledně vstříků a čerpadla...
Snad budu mít kliku, a když dovolíte, tak se rád občas připojim k diskuzi,ač nejsem žádnej mechanik,
spíše jen uživatel a kutil, co ho baví offroady.... Mějte se - Jirka Kap.
Nový člen - koupě Terracanu!!
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Nový člen - koupě Terracanu!!
Tak zdar ať trefíš na dobrej vůz
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový člen - koupě Terracanu!!
vítej a vybírej dobře
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
Re: Nový člen - koupě Terracanu!!
Zdravím tě a vítám mezi námi, Jirko- pokud si to teda nerozmyslíš.
Podívej, mám pro tebe jednu hodně dobrou zprávu! Tím, že jsi stáhnul cenu o devatenáct tisíc, zůstalo ti přesně tolik, abys mohl zrepasovat vstřiky!!!
Ne, ale vážně, každé auto může mít a nemusí své mouchy. Opravdu záleží hodně na tom, kdo s ním před tebou jezdil, jakým způsobem, co tankoval, jestli jezdil do servisu atd. atd. Mně osobně se to posralo až při 200 000 tkm, takže teoreticky by ti mohl ještě nějakou dobu vydržet. Každopádně jednou se to téměř určitě stane. Já osobně bych ti doporučil, pokud máš nějakého známého, co jezdí s CRDI nebo se v nich vyzná, aby jel s tebou a motor si pořádně poslechl- částečně to jde poznat, vytáhni otáčky hodně vysoko někde v táhlém dlouhém kopci - tak kolem 4000, jeď na plný výkon a pokud by se rožnul CHECK, tak je něco v nepořádku, resp. v bordelu. S nejv. úravděpodobností to čerpadlo, které nedodává tlak a pak ty ventily. Pokud se nerozsvítí, ještě ti něco najezdí.
Jinak co se týká jízdních vlastností, tak v terénu v pohodě, na dálnici a silnici rovněž, jen je trochu měkčí než např. vitara, kterou jsem měl před terracanem.
Podívej, mám pro tebe jednu hodně dobrou zprávu! Tím, že jsi stáhnul cenu o devatenáct tisíc, zůstalo ti přesně tolik, abys mohl zrepasovat vstřiky!!!
Ne, ale vážně, každé auto může mít a nemusí své mouchy. Opravdu záleží hodně na tom, kdo s ním před tebou jezdil, jakým způsobem, co tankoval, jestli jezdil do servisu atd. atd. Mně osobně se to posralo až při 200 000 tkm, takže teoreticky by ti mohl ještě nějakou dobu vydržet. Každopádně jednou se to téměř určitě stane. Já osobně bych ti doporučil, pokud máš nějakého známého, co jezdí s CRDI nebo se v nich vyzná, aby jel s tebou a motor si pořádně poslechl- částečně to jde poznat, vytáhni otáčky hodně vysoko někde v táhlém dlouhém kopci - tak kolem 4000, jeď na plný výkon a pokud by se rožnul CHECK, tak je něco v nepořádku, resp. v bordelu. S nejv. úravděpodobností to čerpadlo, které nedodává tlak a pak ty ventily. Pokud se nerozsvítí, ještě ti něco najezdí.
Jinak co se týká jízdních vlastností, tak v terénu v pohodě, na dálnici a silnici rovněž, jen je trochu měkčí než např. vitara, kterou jsem měl před terracanem.