Zdravim vsechny, mam Lantru 1.5 GLS, rv 1992. Silene kouri za studena, za tepla trochu mene, ale smrdi to pekelne. vyndal jsem svicky, tri jsou krasne, ctvrta jak kdyz ji vyndam z oleje. Jinak zapaluji vsechny, to jsem zkousel. Asi gufero, ale zda se mi, ze oleje je tam hodne, cili spise pistni krouzek.
Jak se vyndava pist? musi se asi sundat hlava, potom dno, povolit to na klikovce (ojnici a vysunout ho nahoru? Jde to s namontovanym motorem?
Nebo spise, nevite, kde ve stredoceskem kraji je nekdo, kdo Lantram rozumi, zajel bych a nechal si to asi udelat.
Diky moc za rady, MarPac.
Kouří, olej ve válci, HELP please
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
- Reklama
PS kolik stoji a kde sehnat
Bylo by li to bez vyndani motoru, mozna bych si to udelal, ale moc se mi do toho nechce. Nevite nekdo, kolik stoji sada krouzku a gufera? kde se to da poridit? Koupil jsem to nedavno, jinak jsem Scorpiak
Diky moc, MarPac.
Diky moc, MarPac.
400
Tak jsem si je objednal u Stangla. cena 400 za sadu. Pak jeste tesneni pod hlavu, 450 a sada gufer ventilu 500. To jsem koupil v Kelly.
Ford Scorpio 2.0i EFI, r.v. 86
Hyundai Lantra 1.5 GLS, r.v. 92: jiz nemam
Ford Scorpio 2.0i DOHC, automat, r.v. 90
Hyundai Lantra 1.5 GLS, r.v. 92: jiz nemam
Ford Scorpio 2.0i DOHC, automat, r.v. 90
zdarec pokud bodeš měnit pístní krožky tak musíš sundat přesně to co jsi napsal a jde to samozřejmě i při namontovaném motoru ale ještě musíš sundat nebo odpojit výfuk a svody nech namontované na hlavě a podle toho jak ti půjdou povolit šrouby radši použij brzdovku nebo WD40 na ně.Potom ať ti někdo pomůže sundat hlavu je to dost těžké a v tom předklonu se to špatně jednomu dělá a sundej si přední kapotu budeš mít více místa.Gufera jsem ještě neměnil tak nemůžu sloužit. Dělal jsem to na 1993 lantře.Taky rozvody musíš rozhodit a samozřejmě i pomocné řemeny poznač si směr otáčení všech řemenů je to dost práce a zabere hodně času a šrouby na hlavu jso imbusy a je to vnitřní šestihran desítka. Pozor na spodní šálky na klice aby jsi je dal stejně vše si zneč nebo piš ušetří to spoustu času při zpětné montáži.Tak hodně štěstí při práci.
______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kW 1997 LPG
______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kW 1997 LPG
Diky moc
za dobry popis. Dal jsem se do toho minuly tyden. Sundal jsem vyfuk, svod od vyfuku, odpojil jsem dve hadice od vody a kabelaz, lanko plynu a benzin plus dve uzemneni. Pak povolil hlavu a sundal to i se sanim a vstriky. Dole jsem jen povolil tech par sroubu od vany a tu sundal. Jeste jsem si oddelal sani oleje z vany a rozhodil ojnici na klikovce. Vyndal pist a ejhle. Stiraci a prostredni krouzek byly zapeceny. No vyndal jsem to z pistu, vycistil malym pilnickem drazky a koupil sadu na pist. Dal jsem to vse zpet, nove tesneni hlavy a od prostredka dotahnul. Motor naskocil, jenze mi omylem spadla podlozka do postoru ventilu, coz melo za nasledek prasklinku v dne hlavy a vodu v oleji. Cili jsem to zase rozhodil, a dirku zalepil special lepidlem na bloky motoru, na hlinik to take sedlo. Jmenuje se to Belzona, je to dost stare, ale porad funkcni. Navic voda nema moc tlak, cili pohoda. Takova blbost, dost me to nas.... Pak jsem jeste zjistil, ze zapeceny valec mel asi tuzsi chod, cili se vybehaly saly na klikovce, jsou mnohem tenci, nez saly ostatnich pistu, tak tam dneska dam nove. Pist mel vuli Valec neni dodrbany, motor jinak uz nekouril a sel pekne.
Neni potreba sundavat kapotu a staci pouze sundat rozvodak. Kdybych nebyl vul a zkontrolovan prostor ventilu, tak jsem si usetril dve hodiny prace s lepenim. Jo, chybama se clovek uci. Pak jsem si nakonec jeste prehodil rozdelovac o jeden zoubek, cili dalsi zdrzeni, uplne jsem zapomnel, ze jsem ho mel kvuli lepeni venku. Rovnez tak saly, rozdelaval jsem dno 3x, nez jsem na to prisel.
Casove mi podruhe trvalo sunat hlavu a dno, vyndat a nandat pist a vse dat zpet a nastartovat cca 5h. Delal jsem to sam a na zemi, zadny hever. Navic jsem to auto videl poprve, takze az mi zase v servisu budou tvrdit, jak je to strasne slozite, a jak se musi vse ocesat (tech 5 hadicek) a podobne, poslu je s prominutim opet do .... Byl jsem se zeptat asi v 5ti, vsude jak je to problem a minimalne dva dny prace apod. Nejlevnejsi nabidka byla 6tis plus prace a tyden cekat.
Vezmu-li rekneme 10h prace (i s obednanim dilu), tak mi vychazi 600 za hodinu nejlevnejsi a jeste tuna reci. Najit dobry servis je opravdu tezke.
Neni potreba sundavat kapotu a staci pouze sundat rozvodak. Kdybych nebyl vul a zkontrolovan prostor ventilu, tak jsem si usetril dve hodiny prace s lepenim. Jo, chybama se clovek uci. Pak jsem si nakonec jeste prehodil rozdelovac o jeden zoubek, cili dalsi zdrzeni, uplne jsem zapomnel, ze jsem ho mel kvuli lepeni venku. Rovnez tak saly, rozdelaval jsem dno 3x, nez jsem na to prisel.
Casove mi podruhe trvalo sunat hlavu a dno, vyndat a nandat pist a vse dat zpet a nastartovat cca 5h. Delal jsem to sam a na zemi, zadny hever. Navic jsem to auto videl poprve, takze az mi zase v servisu budou tvrdit, jak je to strasne slozite, a jak se musi vse ocesat (tech 5 hadicek) a podobne, poslu je s prominutim opet do .... Byl jsem se zeptat asi v 5ti, vsude jak je to problem a minimalne dva dny prace apod. Nejlevnejsi nabidka byla 6tis plus prace a tyden cekat.
Vezmu-li rekneme 10h prace (i s obednanim dilu), tak mi vychazi 600 za hodinu nejlevnejsi a jeste tuna reci. Najit dobry servis je opravdu tezke.
Ford Scorpio 2.0i EFI, r.v. 86
Hyundai Lantra 1.5 GLS, r.v. 92: jiz nemam
Ford Scorpio 2.0i DOHC, automat, r.v. 90
Hyundai Lantra 1.5 GLS, r.v. 92: jiz nemam
Ford Scorpio 2.0i DOHC, automat, r.v. 90
omyl
Bylo to 6 tisic prace +material (rikali tesneni hlavy 1000, Gufera 800, pistni krouzky 1000 a tak). Cena u Stangla, neregistrovany prodej: Pistni krouzky cca 500,V Kelly: gufera cca 500, tesneni hlavy cca 500. Vzali by me na hul i na tech dilech cca o 1300 na trech obycejnych dilech
Ford Scorpio 2.0i EFI, r.v. 86
Hyundai Lantra 1.5 GLS, r.v. 92: jiz nemam
Ford Scorpio 2.0i DOHC, automat, r.v. 90
Hyundai Lantra 1.5 GLS, r.v. 92: jiz nemam
Ford Scorpio 2.0i DOHC, automat, r.v. 90