coupe 2007+
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
coupe 2007+
Ahoj,
jsem par let vlastnikem Hondy Prelude ctvrte generace. S autem naprosta spokojenost, menit nehodlam...ale...
Zalibilo se mi krivy hacko coupe rocnik 2008+, mate ho nekdo? Jak je to s kvalitou? Co svezeni? Chtel bych minimalne 2.0 ale radeji 2.7. Jak jsou na tom ND? Poruchovost? Je mi jasne, ze nezaujaty nazor tu asi budu hledat hure, ale to mi nevadi. Shanim neco, co se spatne hleda a co ma Prelude ma - dusi. Uz drive jsem premyslel o hyundai coupe mezi 1999 - 2002 rocniky, ale antikorozni uprava nic moc, kvalita uprimne taky nepresvedcila, proto mne zajima, zda se jiz neco zmenilo...
V merku mam dale Mitsubishi Eclipse 2001 3L V6...
Dekuji za vase zkusenosti!
jsem par let vlastnikem Hondy Prelude ctvrte generace. S autem naprosta spokojenost, menit nehodlam...ale...
Zalibilo se mi krivy hacko coupe rocnik 2008+, mate ho nekdo? Jak je to s kvalitou? Co svezeni? Chtel bych minimalne 2.0 ale radeji 2.7. Jak jsou na tom ND? Poruchovost? Je mi jasne, ze nezaujaty nazor tu asi budu hledat hure, ale to mi nevadi. Shanim neco, co se spatne hleda a co ma Prelude ma - dusi. Uz drive jsem premyslel o hyundai coupe mezi 1999 - 2002 rocniky, ale antikorozni uprava nic moc, kvalita uprimne taky nepresvedcila, proto mne zajima, zda se jiz neco zmenilo...
V merku mam dale Mitsubishi Eclipse 2001 3L V6...
Dekuji za vase zkusenosti!
- Reklama
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 2007+
coupe RD (1996-2001) je sice dost podobny, ale GK je co se kvality zase o kousek dal. pusobi to na me jako prijemne doladeny auto.
co me ale mrzi je, ze vykonove pobralo jen aby vyvazilo vyssi hmotnost, ale zadny velky skok. kdyby melo tak 120kW tak jsem ho mozna mel, ale takhle nemam duvod menit.
pokud jsi jel v 99-01 tak to je zrovna nejošklivější coupé, teda, hlavně v interiéru se korejci vyřádili a imitací všech možných kovů působi velice lacině. u ostatních modelů, jak staršíhó, tak novejších, jsem tohle neviděl.
ohledne koroze si myslim, ze o moc dal nebudou, kdyz to vidim na jinych modelech. vyhoda ale je, ze 2007+ jsou dost novy, takze 5 let urcite bude klid. pokud se budeš starat tak nevídím důvod aby ještě 10 let nevydrželo.
co me ale mrzi je, ze vykonove pobralo jen aby vyvazilo vyssi hmotnost, ale zadny velky skok. kdyby melo tak 120kW tak jsem ho mozna mel, ale takhle nemam duvod menit.
pokud jsi jel v 99-01 tak to je zrovna nejošklivější coupé, teda, hlavně v interiéru se korejci vyřádili a imitací všech možných kovů působi velice lacině. u ostatních modelů, jak staršíhó, tak novejších, jsem tohle neviděl.
ohledne koroze si myslim, ze o moc dal nebudou, kdyz to vidim na jinych modelech. vyhoda ale je, ze 2007+ jsou dost novy, takze 5 let urcite bude klid. pokud se budeš starat tak nevídím důvod aby ještě 10 let nevydrželo.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: coupe 2007+
Coupe GK nemá absolutně žádný problém s korozí Reznutí lemů,nápravnic..to byla slabina 1.gen.co má Black.Stačí pročíst forum Coupe GK-takové problémy vůbec nikdo neřeší.Skok ve vzhledu auta a hlavně v interiéru(od Recaro sedadel s boč.airbagy,přes palubku až po repráky a elektroniku:D ) je sakra velký,oproti 1.gen.Stejně tak podvozek,nápravy-bezproblémový.
Já jsem do oprav nemusel investovat za ty roky ani Kč.Vše původní,funkční,nic nevrže a bez jediného pupínku nebo jen náznaku rezu kdekoliv.
Při nákupu je hlavně potřeba si dát pozor,aby to nebyla nějaká dotažená slepená bouračka.Na co dát pozor-svody,aby nebyly prasklé-nevíš,jak tomu kdo nakládal při studeném autu,tak prohlídnout.
Jinak se nemusíš bát-motory 2,0l i 2,7V6 jsou bezproblémové,nenáročné(olej,svíčky,filtry)držáky.Nevím,že by se tady řešila nějaká "typická"závada.Snad jen,že se po +-120000km musí vyměnit uhlíky v motorkách stahování oken .Jsou tady lidi s 200000km a více bez problému(laxo,Rasty).
Takže základ pro bezproblémový provoz = nenaletět na "naleštěnou" bouračku .Jinak se nemáš čeho bát.
Já jsem do oprav nemusel investovat za ty roky ani Kč.Vše původní,funkční,nic nevrže a bez jediného pupínku nebo jen náznaku rezu kdekoliv.
Při nákupu je hlavně potřeba si dát pozor,aby to nebyla nějaká dotažená slepená bouračka.Na co dát pozor-svody,aby nebyly prasklé-nevíš,jak tomu kdo nakládal při studeném autu,tak prohlídnout.
Jinak se nemusíš bát-motory 2,0l i 2,7V6 jsou bezproblémové,nenáročné(olej,svíčky,filtry)držáky.Nevím,že by se tady řešila nějaká "typická"závada.Snad jen,že se po +-120000km musí vyměnit uhlíky v motorkách stahování oken .Jsou tady lidi s 200000km a více bez problému(laxo,Rasty).
Takže základ pro bezproblémový provoz = nenaletět na "naleštěnou" bouračku .Jinak se nemáš čeho bát.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: coupe 2007+
no ja som mal coupe GK 2002 ale uz je predane co sa tyka korozie ja som mal jeden lem ktory skorodoval ale to nemalo nic spolocne s ochranou dostal som kamen na lem dal som to opravit ale robota bola odfuserovana a to narobilo to ze mi to este viac postupilo po 2mesiacoch som tam mal bublinu 100x horsiu reklamacia neprijata nemal som blok auto mi zralo olej pri 150 tis km pri 250 tis km bol motor pretesneny a olej prestalo uplne zrat , motor ma velku rezervu vydrzi strasne vela km predal som ho pri 280 tis km a musim povedat ze motor isiel ako keby mal 100 tis km co sa tyka spolahlivosti je GK na to velmo dobre spojka vydrzi bez problemov 200tis km auto trpi akurat tak na tycky stabilizatorov tie treba dost casto menit co sa tyka spotreby benzinu je na tom velmo dobre si myslim 8l kombinovane neoplati sa chodit moc pomaly zere to skoro tak isto ako pri sviznejsej jazde keby som to zhrnul to auto je na tom velmo dobre je to atmosfera takze spolahlivost motora je vyborna napravy su na tom dobre proste urcite by som ho odporucil
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: coupe 2007+
Coupé 2007/8 je v zásadě jen důkladnější facelift, jak exteriéru tak interiéru, předchozích variant GK. Rozdíly se dají dohledat, ale můžu potom některé nejpodstatnější vypsat. Auto je to krásné, i po třech letech si nemůžu pomoct a neusmívat se, když jdu k parkovišti. Kupoval jsem nové 11/07, před pár dny prolomil 70 Mm a bez poruchy. Drobnosti by se samozřejmě našly, ale zdaleka nic co by znemožnilo odjet nebo vůbec zkazilo pocit z jízdy. Dřív nebo později, ale stoprocentně před zimou, budu měnit spojku za nějakou lepší, jelikož ty originální se mi zdají poddimenzované (už mi občas na špici výkonu prokluzuje). Výkonu má v sérii tak akorát, na cestovní kupé. Komfort nadprůměrný. Kvalita zpracování je hodně dobrá, hlavně ale musí jít o model určený pro místní trh, koupený jako nový!
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 2007+
borku, nechci ti kazit iluze, ale počkej ještě rok, dva a budeme potkávat ty první coupé rezavý stejně jako RD. nápravy jsem porovnával vedle sebe v polsku na vrakovišti a vyložene nevidím zlepšení. lemy jsou sice lépe chráněné ale podle mě pujdou do kytek taky brzo u tebe to určitě nehrozí ani za 20 let, vzhledem k tomu jak se o něj staráš, nejezdíš v soli a máš ho v garáži.Borek píše:Coupe GK nemá absolutně žádný problém s korozí Reznutí lemů,nápravnic..to byla slabina 1.gen.co má Black.Stačí pročíst forum Coupe GK-takové problémy vůbec nikdo neřeší.Skok ve vzhledu auta a hlavně v interiéru(od Recaro sedadel s boč.airbagy,přes palubku až po repráky a elektroniku:D ) je sakra velký,oproti 1.gen.Stejně tak podvozek,nápravy-bezproblémový.
Já jsem do oprav nemusel investovat za ty roky ani Kč.Vše původní,funkční,nic nevrže a bez jediného pupínku nebo jen náznaku rezu kdekoliv.
Při nákupu je hlavně potřeba si dát pozor,aby to nebyla nějaká dotažená slepená bouračka.Na co dát pozor-svody,aby nebyly prasklé-nevíš,jak tomu kdo nakládal při studeném autu,tak prohlídnout.
Jinak se nemusíš bát-motory 2,0l i 2,7V6 jsou bezproblémové,nenáročné(olej,svíčky,filtry)držáky.Nevím,že by se tady řešila nějaká "typická"závada.Snad jen,že se po +-120000km musí vyměnit uhlíky v motorkách stahování oken .Jsou tady lidi s 200000km a více bez problému(laxo,Rasty).
Takže základ pro bezproblémový provoz = nenaletět na "naleštěnou" bouračku .Jinak se nemáš čeho bát.
nevím ale jak je to s bezproblémovostí té 2.7V6, ale 2.0 určitě vydrží všecko. v ostatním s borkem souhlasím, opravdu pozor na to co koupíš.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: coupe 2007+
To uvidíme brzo na mém. Jezdím v létě, v zimě, za šílených bouřek i v kroupách. Auto stojí denně venku, už stálo a startovalo v třicítkových vedrech, už stálo a startovalo v pětadvaceti pod nulou. V zimě na něm leželo čtvrt metru sněhu, denně na něm leží vrstva kyselého agresivního popelu z místních fabrik. Přes zimu bylo světle šedé, denně jsem jezdil ve slané břečce nebo po posypu takže ze spoda dostává zabrat i štěrkem. Byl jsem s ním na loukách, na polích i natvrdo v lese, podvozek zažil několik tankodromů. Jelo nás v něm sedm a jednou jsem vezl dva 150 kg chlapy. Ještě se uvidí, zatím ho trápím tři a půl roku.
Re: coupe 2007+
2.0l i 2.7l jsou hodně velké držáky.. co se týče té koroze tak souhlasím tentokrát s Borkem Mám Coupé 9 let staré, dovoz z DE, první rok jsem s tím jezdil v zimě, tento rok už garážované. Moc to auto nešetřím. Co se týče stavu tak až moc dobré až na ty škrábance na autě, to už se bude řešit... prostě ho používám za všech podmínek RD a GK se nedá srovnat ani hovno tyjo... to je jak srovnávat starou kurvu v bordelu a čerstvou 18 Nejde o to stáří toho auta ale to opracování a kvalita, teď už je Hyundai trochu jinde než tehdy.. Jak říkám, sám mám už skoro 10 let staré Coupé po několika majitelech a bůhví co s ním kdo dělal.
Re: coupe 2007+
Dekuji za info - o to mi jde:) prelude mam skoro ctvrtym rokem, je to rv96 2.0, najeto 290 000 a to auto je proste drzak s interierem ala star trek a designem ktery i po letech zaujme, proto mi jde o to, jestli si timhle krivym hackem nepohorsim (i kdyz si necham obe auta).
Nejsem z tech, kdo by se o auto vubec nestaral, na druhou stranu kazdych 14 dni davat antikorozni nastrik na podvozek taky nebudu a co jsem videl u tech starsich coupe tak bylo docela otresne (praskle svody, koroze naprosto vsude, interier nechutne laciny).
Jak je to s motorem 2.7? Je dost silny na to, aby vas zarazil do sedacky nebo je to vzhledem k vaze kupe tak akorat na trosku sviznejsi jizdu? Tusim ze ma okolo 121kw, coz oproti honde s 2.2 V4 a 133kw je poneku chabe na druhou stranu mam 2.0 o vykonu 98kw kw tak by to mohlo byt zlepsenim.
Poprosim, jak je na tom audio? Jsou tam repro jen aby tam neco bylo nebo je tam nejaky lepsi audiosystem jako napr v Nissanu 350Z?
A brzdy? Kolik vam vydrzi napr desticky, jaky je ucinek brzd? Dekuji:)
Nejsem z tech, kdo by se o auto vubec nestaral, na druhou stranu kazdych 14 dni davat antikorozni nastrik na podvozek taky nebudu a co jsem videl u tech starsich coupe tak bylo docela otresne (praskle svody, koroze naprosto vsude, interier nechutne laciny).
Jak je to s motorem 2.7? Je dost silny na to, aby vas zarazil do sedacky nebo je to vzhledem k vaze kupe tak akorat na trosku sviznejsi jizdu? Tusim ze ma okolo 121kw, coz oproti honde s 2.2 V4 a 133kw je poneku chabe na druhou stranu mam 2.0 o vykonu 98kw kw tak by to mohlo byt zlepsenim.
Poprosim, jak je na tom audio? Jsou tam repro jen aby tam neco bylo nebo je tam nejaky lepsi audiosystem jako napr v Nissanu 350Z?
A brzdy? Kolik vam vydrzi napr desticky, jaky je ucinek brzd? Dekuji:)
Naposledy upravil(a) azmodan dne 12 kvě 2011, 12:45, celkem upraveno 1 x.
Re: coupe 2007+
2.7l v sérii postačí, hudba v sérii super tyjo a to nemám ani full, dozadu se ještě dával subwoofer se zesilovačem origo. Vše je tuším značka Infiniti.. Brzdové desky normálka, nějak moc se nesjíždí.. normálka To je auto, že měníš jen kapaliny a čepuješ benzín, moc se to nesere pokud nenatrefíš na nějakou mrdku.
Jinak jestli tě zajímá výkon tak tady je video v porovnání 2.7l vs. 2.0l... na konci jsou z pevného startu rovinky, obě auta v té době série jen já měl středový tlumič s katem off - http://www.youtube.com/watch?v=CGksVKmC ... ideo_title
Tady je auto stejné, jen 75mm nerez sání s filtrem Simota + 10,2mm kable a svíčky NGK V-Power + Ralco RZ krátké řazení a k tomu ta trubka místo katu a tlumiče no ... jinak série. S tím co mám teď jsem jel po boku Fiat Coupé 16VT (190hp). S výkonem si lehce pohraješ, tam se neboj.
http://www.youtube.com/watch?v=n0EKJ3fQ ... ideo_title 2:05
Jinak jestli tě zajímá výkon tak tady je video v porovnání 2.7l vs. 2.0l... na konci jsou z pevného startu rovinky, obě auta v té době série jen já měl středový tlumič s katem off - http://www.youtube.com/watch?v=CGksVKmC ... ideo_title
Tady je auto stejné, jen 75mm nerez sání s filtrem Simota + 10,2mm kable a svíčky NGK V-Power + Ralco RZ krátké řazení a k tomu ta trubka místo katu a tlumiče no ... jinak série. S tím co mám teď jsem jel po boku Fiat Coupé 16VT (190hp). S výkonem si lehce pohraješ, tam se neboj.
http://www.youtube.com/watch?v=n0EKJ3fQ ... ideo_title 2:05
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: coupe 2007+
Kamarád měl tu samou Hondu s 2,0l,co ty.Nastupování do zadu je v porovnání s Tiburonem porod .Větší otvor(dveře),odjížděcí sedadlo...Prostor uvnitř,je opět větší.I když koupíš 2,0l,jezdí to mnohem lépe.Vyzkoušeno/porovnáno. Jinak Prelude vypadala na svou dobu velice dobře,stejně jako staré první CRX.Pěkná auta.U Prelude zajímavá palubka.
1.gen s 2.gen jak psal Stanley nelze vůbec srovnávat.
Ptal jsi se na destičky-v pondělí jsem píchnul přední kolo(kolo vůbec neutíkalo,jen jsem si všimnul hlavičky řebíčku ,tak jsem ještě jezdil).Přední pneumatiky už potřebovaly vyměnit,tak jsem toho využil a při výměně zkontroloval destičky.Najeto 75000km(auto kupováno jako nové-destičky původní).Přední jsem vyměnil,i když by min.5000km vydržely.Zadní původní udělají 100000km jako nic.A to doslova lítám.
1.gen s 2.gen jak psal Stanley nelze vůbec srovnávat.
Ptal jsi se na destičky-v pondělí jsem píchnul přední kolo(kolo vůbec neutíkalo,jen jsem si všimnul hlavičky řebíčku ,tak jsem ještě jezdil).Přední pneumatiky už potřebovaly vyměnit,tak jsem toho využil a při výměně zkontroloval destičky.Najeto 75000km(auto kupováno jako nové-destičky původní).Přední jsem vyměnil,i když by min.5000km vydržely.Zadní původní udělají 100000km jako nic.A to doslova lítám.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: coupe 2007+
A uz sis konecne koupil kvalitni pneu? Za tech 75tkm mas na predku uz aspon ctvrtou sadu, ne? Michelin, Nankang, ty cinsky cos mi ukazoval a ted dalsi...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: coupe 2007+
Borek píše:Kamarád měl tu samou Hondu s 2,0l,co ty.Nastupování do zadu je v porovnání s Tiburonem porod .Větší otvor(dveře),odjížděcí sedadlo...Prostor uvnitř,je opět větší.I když koupíš 2,0l,jezdí to mnohem lépe.Vyzkoušeno/porovnáno. Jinak Prelude vypadala na svou dobu velice dobře,stejně jako staré první CRX.Pěkná auta.U Prelude zajímavá palubka.
1.gen s 2.gen jak psal Stanley nelze vůbec srovnávat.
Ptal jsi se na destičky-v pondělí jsem píchnul přední kolo(kolo vůbec neutíkalo,jen jsem si všimnul hlavičky řebíčku ,tak jsem ještě jezdil).Přední pneumatiky už potřebovaly vyměnit,tak jsem toho využil a při výměně zkontroloval destičky.Najeto 75000km(auto kupováno jako nové-destičky původní).Přední jsem vyměnil,i když by min.5000km vydržely.Zadní původní udělají 100000km jako nic.A to doslova lítám.
Super, tohle srovnani jsem potreboval, mozna, ze to vypada ze resim blbosti, ale pro me je H srdcovka a prechod ke krivemu H zatim pomalicku prekousavam a jak rikam, jsem na vazkach mezi Mitsubishi Eclipse a krivym H coupe 2007+, protoze v bile barve a ve 2.7 motorizaci bych si to umel uz predstavit... jen mam zkratka zafixovano, ze ta kvalita neni takova, mel jsem mitsubishi a spokojenost, s hondou taky naprosta spokojenost a kdyz uz si koupim auto, ke kteremu si vytvorim nejaky vztah (coz by se mi myslim u coupe mohlo povest) tak nechci, aby mi to kazilo radost korozi atd...
Zkusim jeste jednu vec... jel tu nekdo v Mitsubishi eclipse 2000+? Konkretne v te 3L verzi? Muzete to porovnat s krivym H? Dekuji....
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 2007+
ohledně kvality: já jel jen se starším a tam mi ta kvalita nepřipadala být nijak lepší než "křivé H" byl to dvoulitr, papírově silnější, ale lépe taky nejel.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: coupe 2007+
super, diky, taky cenna informace, me se ten starsi eclipse totiz taky moc libi ale jednu vec tady vidim soubezne s japoncema.... driv to bylo tak ze v US japoncum nikdo neveril, meli spatnou povest atd, ale asiati vseobecne jsou pracovity narod a za par let se situace obratila a oni svou pilnosti a peclivosti docilili toho, ze jejich vyrobky nabirali na kvalite a stali se velmi zadane... a ja tady vidim tu paralelu s korejcema...black_sheep píše:ohledně kvality: já jel jen se starším a tam mi ta kvalita nepřipadala být nijak lepší než "křivé H" byl to dvoulitr, papírově silnější, ale lépe taky nejel.
auta cca 15 let do zadu, mozna i deset jeste... co si budem nalhavat, tam ten med nebyl, to tu mam ostatne potvrzeno i od vas... ale vsecka cest, oni se snazi, zlepsuji a vylepsuji, od krivyho hacka se mi zacina libit vic a vic aut, jen zkratka mam strach, aby ta kvalita dosahovala alespon tam, kde byli japonci pred patnacti lety...
pokud ano, tak jsou ta auta kvalitnejs nez napriklad ford, kterehoz antikorozni uprava je naprosto tragicka
A jeste jedna vec, pro nekoho mozna hloupost, ale pro me docela podstatna vec... u rovneho Hacka s autem "dostanete" skvelou fandovskou zakladnu, ochotne lidi na foru kteri poradi, pomuzou, pokecaji, maji zkusenosti... jak to funguje na hyundai foru? Chodi sem jen tatuldove s i30 a santafe nebo i nadsenci do kupatek?:)